Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8t bfb - ocena pracy silnika


franc321

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, ziomal-84 napisał:

Prosze o ocene logów:

Wtryski zaczynają pętlić od 6tys. i turbo ospale wstaje i potem przeładowuje. Nie wiem czy wina programu ale pasuje zajrzeć do przewodów od n75, ewentualnie go podmienić na inny. Jeśli chcesz kręcić silnik prawie do odcinki to pomyśl o zmianie wtryskiwaczy na większe albo poprawka programu.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie, że 1,8t w mojej a4 tak jakby nie miał mocy. Dzisiaj zrobiłem logi, wydaję mi się, że turbo jakoś późno wstaje, czuję to podczas jazdy jak i widać po logach, ale może tak ma być... Może ktoś rzucić fachowym okiem? Opis autka w pierwszym poście. Nieraz, choć rzadko pojawia się efekt "źrebaka" przy odpuszczaniu gazu, DV wymieniałem jakieś 1.5 roku temu z ASO, ale też go sprawdziłem ręczną pompką podciśnieniową, wydaje mi się że jest sprawny, filmik. Nieraz też czuć szarpnięcie podczas wciśnięcia gazu, nie zarejestrowałem czy tylko na lpg.

Brak błędów przed logowaniem.

pb

log 032 - statyczny

log 002+033 - statyczny

log 002+033

 

lpg

log 032 - statyczny

log 002+033 - statyczny

log 002 + 033

log 115+118

log 003 + 020

Edytowane przez franc321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG do regulacji bo w dolnym zakresie obrotów masz mocno bogato, górą znowu mocno ubogo.

Turbo późno wstaje bo pewnie seryjny IC a auto jest po programie?

EDIT: na jałowych też LPG nie jest dobrze wystrojone.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dołożony drugi IC z BEXa oraz DP. Program robił poprzedni właściciel przy montażu LPG ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno instalacja LPG do strojenia i to na już, korekty masz rozjechane od -25 do +25, odnośnie reszty to niech się mądrzejsi ode mnie wypowiedzą.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :hi:

Może to wina sondy? Raz na jakieś 4 - 5 miesiący pojawia się błąd:

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow

           P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded

Gazownik twierdzi, że póki sonda działa nie warto jej wymieniać.

Najgorsze w tym silniku od czasu kiedy posiadam a4 jest bardzo wolna reakcja na gaz w niskim zakresie obrotów (poniżej 2400). Nie mam porównania do innego 1.8t, ale w Micrze 1.2 żony jest lepsza reakcja na gaz przy 2tyś obrotów :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz to porażka, daj 3+20 na pb, bo na lpg stuka z dołu i ciekawe czy na benie będzie gorzej. Turbo wstaje powiedzmy normalnie jak na te upały.

Sondę wymień, bo przy złapaniu tego błedu, nawet tymczasowego, potrafi nie wprowadzać korekt długoterminowych.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie w przyszłym tygodniu zamawiam sondę.

benzyna dynamiczne

003 + 020

115 + 118

090 + 093 z lekko wciskanym gazem, a nie w podłogę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...