Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocene logów 2.0 TFSI + Nie równa praca problem


daglas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, prosiłbym kogoś doświadczonego o ocenę logów które zrobiłem. Jestem ciekaw czy auto miało coś grzebany soft i czy widać jakieś nieprawidłowości. W jednym z tematów znalazłem które grupy warto logować.

Pzdr

http://vaglogi.pl/log-115_118_1e3Nz.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_v9FtY.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_43M7d7H.html

http://vaglogi.pl/log-032_jfWs60O.html

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś potrafi moze ? :) albo na co trzeba patrzec i skad wziac wzorcowe parametry ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasowane błędy przed logami? Turbo trochę nie trzyma doładowaniu od 5,7 tys obr i od 5 do 5,8 jest ubogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, przem8 napisał:

Kasowane błędy przed logami? Turbo trochę nie trzyma doładowaniu od 5,7 tys obr i od 5 do 5,8 jest ubogo.

Tak kasowalem. Z czego to moze wynikac ?

Dodam, ze z nie standardowych rxeczy mam wyciete srodkowe tlumiki, filtr pipercross i jakas podkladka pod dvke ala blow off.

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doładowaniem to może te kombinacje z dv mogą mieć coś wspólnego. Niech się wypowie ktoś obyty z tfsi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, przem8 napisał:

Z doładowaniem to może te kombinacje z dv mogą mieć coś wspólnego. Niech się wypowie ktoś obyty z tfsi :D

A o co chodzi z tym, ze ubogo ? Jakie sa zazwyczaj powody takiego stanu rzeczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uboga mieszanka, korekty w gr. 33 dużo na +. Powodów może być dużo, począwszy od nieszczelności, przez przepływomierz po problemy z ciśnieniem paliwa.

U Ciebie zacząłbym raczej od szukania nieszczelności, bo miejscami wskazania przepływu praktycznie stoją w miejscu.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, przem8 napisał:

Uboga mieszanka, korekty w gr. 33 dużo na +. Powodów może być dużo, począwszy od nieszczelności, przez przepływomierz po problemy z ciśnieniem paliwa.

U Ciebie zacząłbym raczej od szukania nieszczelności, bo miejscami wskazania przepływu praktycznie stoją w miejscu.

To mozejest faktycznie przez ta podkladke pod dvke ucieka cisnienie ? Dvka normalnie gdzie zrzuca cisnienie ? A po czym ogolnie mozna wnioskowac czy auto mialo robiony soft ? Sama wysokosc doladowania zadanego czy jeszcze inne parametry ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, daglas napisał:

Sama wysokosc doladowania zadanego czy jeszcze inne parametry ? 

Dodatkowo po przepływie i po czasie wtrysków jeśli robiony soft na seryjnych wtryskiwaczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest soft, troche nawet na  na wyrost w górnych partiach obrotów. Problem jest prawdopodobnie z paliwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Jest soft, troche nawet na  na wyrost w górnych partiach obrotów. Problem jest prawdopodobnie z paliwem.

W sensie, ze za duze doladowanie ? Oco dokladniej chodzi z tym nad wyrost ? Moze byc cos nie tak odsamo lipnego paliwa ? Bo zalalem ostatnio na lotosie i cos gorzej od tego momentu odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie że powyżej  6 tyś obr troche za duże doładowanie zadane ale tym narazie nie ma sie co przejmować, zrób logi 031+106 i 140+230.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Łukasz13 napisał:

W sensie że powyżej  6 tyś obr troche za duże doładowanie zadane ale tym narazie nie ma sie co przejmować, zrób logi 031+106 i 140+230.

Ok zrobie. A gdybym chcial dp dorzucic to musze jakas korektedo zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2018 o 13:30, Łukasz13 napisał:

Korekte nie koniecznie, chyba ze pod kątem usuniecia błedu zwiazenego z brakiem kata.

http://vaglogi.pl/log-140_230_lL68W3.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_LOZCPrs.html

  http://vaglogi.pl/log-031_106_WsW5Oh.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_FjRZyf.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_wr6h380.html

 

tutaj komplet logów po zalaniu vervy bo poprzednie byly na dynamicu i ogolnie cos auto slabo odpalalo, dodatkowo wyskoczył błąd 012555 układ regulacji niskiego ciśnienia paliwa P310B-008 ciśnienie poza zakresem tolerancji sporadyczny

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, ze blad wyskoczyl dwa razy raz przy 6200 obr a drugi raz przy 6500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych logach wyszło troche lepiej niż w poprzednich bo sonda nie miała az tak dużych korekcji, ale co widać po ciśnieniu paliwa nadal nie jest takie jak powinno i nie pokrywa się z zadanym. Dodatkowo błąd który się pojawia może mieć związek z mało wydajną pompa paliwa w baku, albo zabrudzonym filtrem, od tego chyba by trzeba było zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Łukasz13 napisał:

W tych logach wyszło troche lepiej niż w poprzednich bo sonda nie miała az tak dużych korekcji, ale co widać po ciśnieniu paliwa nadal nie jest takie jak powinno i nie pokrywa się z zadanym. Dodatkowo błąd który się pojawia może mieć związek z mało wydajną pompa paliwa w baku, albo zabrudzonym filtrem, od tego chyba by trzeba było zacząć.

Ta nie wydolnosc jest w jakims zakresie czy po calosci ? Nic nie walnie od jazdy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.02.2018 o 17:30, Łukasz13 napisał:

W tych logach wyszło troche lepiej niż w poprzednich bo sonda nie miała az tak dużych korekcji, ale co widać po ciśnieniu paliwa nadal nie jest takie jak powinno i nie pokrywa się z zadanym. Dodatkowo błąd który się pojawia może mieć związek z mało wydajną pompa paliwa w baku, albo zabrudzonym filtrem, od tego chyba by trzeba było zacząć.

Wymienilem filtr paliwa. Ktore grupy zlogowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie filtra komplet logów aczkolwiek nic to chyba nie dało bo po logach pieciokrotnie wyskoczył błąd jak poprzednio o niskim ciśnieniu paliwa poza tolerancją.

http://vaglogi.pl/log-032_I442LF.html

http://vaglogi.pl/log-140_230_olK2GZ.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_HUiTf76.html

http://vaglogi.pl/log-031_106_8taZh1.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_d7693sR.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_OVbfwl.html

 

Dodatkowo wyszedł problem ...

Ostatnio przy odpalaniu podczas dużych mrozów gdy auto sobie chodziło żeby się troche rozgrzać po zejściu ze ssania auto chodzi troche nie równo, nie waliło żadnym błędem. Po rozgrzaniu na jałowym już pracuje prawidłowo. Co może być tego przyczyną ?

Załączam filmik

 

 

Przy kasowaniu błędów przed logami też wyskoczył jakiś nowy błąd:

000768 - Rozpoznano wypadanie zap³onów w jednym/wielu cylindrach

               P0300 - 008 -  - Sporadyczny

             Ramka zamro¿ona:

                    Stan b³êdu: 00101000

                    Priorytet b³êdu: 0

                    Czêstoœæ b³êdu: 1

                    Wew.licznik b³êdów: 255

                    Przebieg: 220336 km

                    WskaŸnik czasu: 0

 

             Ramka zamro¿ona:

                    Obroty silnika: 823 /min

                    Obci¹¿enie: 27.0 %

                    Prêdkoœæ: 0.0 km/h

                    Temperatura: 24.0*C

                    Temperatura: -6.0*C

                    Ciœnienie rzecz.: 990.0 mbar

                    Napiêcie: 14.224 V

 

000772 - Cylinder 4

               P0304 - 008 - rozpoznane wypadanie zap³onów - Sporadyczny

             Ramka zamro¿ona:

                    Stan b³êdu: 00101000

                    Priorytet b³êdu: 0

                    Czêstoœæ b³êdu: 1

                    Wew.licznik b³êdów: 255

                    Przebieg: 220336 km

                    WskaŸnik czasu: 0

 

Czy możliwe, że ta nie równa praca spowodowana jest wypadaniem zapłonu na jednym z cylindrów ? Tylko dlaczego częstotliwość błędu jest tylko 1 raz gdzie praktycznie codziennie auto tak pracuje na zimno ?

Od czego zacząć ?

wymiana świec + nowa cewka ?

Bo jeżeli podmienie cewke pomiedzy cylindrami to nic mi to zbytnio nie da skoro nie wali błędem cyklicznie.

Czwarty cylinder to który ? ten od strony przodu czy tyłu samochodu ?

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...