corradoowner 38 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Pytanie do posiadaczy docisków Sachs Performance. Oddałem auto do mechanika na zmianę dwumasy, tarczy, łożyska, docisku i wysprzęglika. Cały zestaw kupiony po numerach Sachsa. Mechanik zmienił cały komplet i pojawił się problem. Sprzęgło pracuje tak jak napisał Sachs na swojej stronie, podobnie do serii. Po odpaleniu auta nie można wrzucić biegu. Sprzęgło nie rozsprzęgla się. Wygląda to tak jakby docisk był grubszy niż seryjny. Czy miał ktoś z was podobny problem przy montażu tego docisku? Na co zwrócić uwagę? Jutro wszystko będzie ściągnięte i pomierzone. Mam zamiar sprawdzić grubość łożyska i tulei wyciskowej a następnie grubość samego docisku. Jeżeli okaże się, że to wina grubości docisku to co w takim przypadku? Dać go do szlifowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Problem rozwiązany. Można zamknąć temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 dlatego wole zestawy LUK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Ale Luk nie ma w swojej ofercie mocniejezego sprzęgła niż seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 A co było nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Tarcze sprzęgłowe Sachs posiadają sprężyny przez co są grubsze niż seryjna tarcza, która tych sprężyn nie posiada. Docisk Performance oprócz powierzchni samego docisku ma stopień, coś w rodzaju podtoczenia jakby z myślą o nowych tarczach ze sprezynami. Problem w tym że mocowanie sprężyn na tarczy opiera się o to podtoczenie docisku. Zamocowalem docisk w tokarce i zebrałem ten stopień, przez co teraz powierzchnia docisku performance jest taka sama jak w seryjnym docisku i tarcza opiera się o docisk całą swoją powierzchnia i wszystko działa jak powinno. Wniosek jest taki, że docisk Performance pasuje do tarczy bez sprężyn. Jeśli masz tarcze ze sprezynami to trzeba zebrać ok 3 mm na stronę wewnętrzną średnice docisku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się