Sachs Performance problem

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Pytanie do posiadaczy docisków Sachs Performance. Oddałem auto do mechanika na zmianę dwumasy, tarczy, łożyska, docisku i wysprzęglika. Cały zestaw kupiony po numerach Sachsa.

    Mechanik zmienił cały komplet i pojawił się problem. Sprzęgło pracuje tak jak napisał Sachs na swojej stronie, podobnie do serii. Po odpaleniu auta nie można wrzucić biegu. Sprzęgło nie rozsprzęgla się. Wygląda to tak jakby docisk był grubszy niż seryjny. Czy miał ktoś z was podobny problem przy montażu tego docisku? Na co zwrócić uwagę? Jutro wszystko będzie ściągnięte i pomierzone. Mam zamiar sprawdzić grubość łożyska i tulei wyciskowej a następnie grubość samego docisku. Jeżeli okaże się, że to wina grubości docisku to co w takim przypadku? Dać go do szlifowania?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Problem rozwiązany. Można zamknąć temat. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dlatego wole zestawy LUK

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ale Luk nie ma w swojej ofercie mocniejezego sprzęgła niż seria.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A co było nie tak?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tarcze sprzęgłowe Sachs posiadają sprężyny przez co są grubsze niż seryjna tarcza, która tych sprężyn nie posiada. Docisk Performance oprócz powierzchni samego docisku ma stopień, coś w rodzaju podtoczenia jakby z myślą o nowych tarczach ze sprezynami. Problem w tym że mocowanie sprężyn na tarczy opiera się o to podtoczenie docisku. Zamocowalem docisk w tokarce i zebrałem ten stopień, przez co teraz powierzchnia docisku performance jest taka sama jak w seryjnym docisku i tarcza opiera się o docisk całą swoją powierzchnia i wszystko działa jak powinno. Wniosek jest taki, że docisk Performance pasuje do tarczy bez sprężyn. Jeśli masz tarcze ze sprezynami to trzeba zebrać ok 3 mm na stronę wewnętrzną średnice docisku.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy