Nieprawidłowe Poziomowanie Bi Xenonów Audi A4 B8 LIFT
0

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Czy mogłem coś uszkodzić podczas wyciągania reflektora przedniego, prawego (od pasażera) w celu wymiany żarnika, ponieważ po wymianie żarnika i założeniu reflektora, podczas gdy silnik jest włączony naciskając pedał przyśpieszenia czyli gaz  (podczas jazdy i postoju) bi xenony obniżają się i podwyższają czyli- Jak nacisnę gaz to się obniżają w dół a jak puszczę gaz to powracają w górę. Nastawy są zrobione, żadnych błędów z VCDS-a nie ma. Co może być grane.....?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ktoś pomoże w temacie ......?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mogłeś coś uszkodzić, zależy jak mocno próbowałeś wpiąć żarnik. Aczkolwiek to jest dosyć mocno wszystko w lampie spięte także nie powinno być takiej sytuacji po samej wymianie żarnika.

    Czujnik od zawieszenia może świrować. Lewa lampa ok?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wyciągąłem  reflektor  ze dwa razy (szukając przyczyny ) aż za trzecim razem dopiero wyciągnąłem reflektor i włożyłem i po chwili włączam światła mijania a tu taka rzecz wyszła.(Moim zdaniem jakby jakiś  silniczek od poziomowania nie mógł zaskoczyć) Nie mam pojęcia co jest nie tak) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Problem występuje tylko na jednej lampie? Dziwne, że obniża silniczki po wciśnięciu gazu. Powinien obniżać po otrzymaniu sygnału z czujnika na zawieszeniu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Problem występuje na obu reflektorach. O dziwo....powiem więcej.....Jak zatrzymam się  autem w korku to zazwyczaj działa start /stop, czyli silnik wyłacza się i jak wtedy nacisnę pedał gazu to też reflektory się obniżają podwyższają.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź bezpiecznik nr6 licząc od góry w uchwycie bezpieczników całkiem po lewej, jak otworzysz drzwi kierowcy za zaślepką deski rozdzielczej. Sprawdź jak się zachowuje bez bezpiecznika. Nie wiem czy cokolwiek odpali - bezpiecznik odpowiada też za same lampy.

    2 możliwość to czujnik przy zawieszeniu. Są dwa, z tyłu po lewej i z przodu po lewej. Przyczepione do wahacza, może się coś wypięło i świruje. 3 opcja sterownik - umieszczony za schowkiem pasażera. U Ciebie powinien być już zintegrowany ze sterownikiem całego auta.

    Jest jeszcze opcja z silniczkami w lampie, ale wg. mnie to raczej nie to. Silniczki działają przecież. Interpretacja sygnału sterownika jest niewłaściwa, możliwe dlatego, że czujnik sobie "dynda" :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ok. dzięki sprawdzę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy