Podltenek Gazotu nie do okiełznania? :/

    20 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam kolegów i koleżanki :)

    Tydzień temu założyłem w jednej z podwarszawskich miejscowości LPG do mojego Audi A4 B6 1.8T 163KM? kod silnika BFB, od tamtej pory codziennie widuję się z monterem instalacji. Zastanawiam się już czy się do niego nie przeprowadzić. Gość zainstalował mi instalację LPGTECH, nie znam się na podzespołach gazowych więc ogólnie opiszę sytuację. Auto na wysokich obrotach szarpie. Monter początkowo wymienił wtryski na mocniejsze, nie poskutkowało. Wymienił rurkę od zbiornika do reduktora na średnicę 8mm z 6, nie pomogło, wymienił reduktor na mocniejszy... nie pomogło :) więc zainstalował (z tego co powiedział) najmocniejsze wtryski dostępne na rynku... i to również nie pomogło. Słowa montera brzmią następująco "wtryski się zapętlają, auto musi być po jakimś programie i nie ma 163KM tylko więcej, czas z 10-20ms skacze nagle na 40ms i wtedy szarpie... nie mam już pomysłu co zrobić". W sumie to facet walczy dzielnie ale efektu nadal brak. Co zrobić z takim fantem? Jechać z tą instalacją do kogoś innego czy powiedzieć facetowi, żeby ją wymontował i oddał pieniądze?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Moja rada to zrob foty co masz pod maska wtedy mniej wiecej bedzie wiadomo jaka masz moc,lub zrob logi albo podjedz i go schamuj wtedy bedziesz wiedzial co i jak.

    Troche to dziwne bo niby masz nojmocniejsze podzespoly na lpg a sa 1,8 po 300 km a bez stresu lataja na lpg.

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wygląda jakby koleś uczył się na Twoim samochodzie. Lepiej podjedź do kogoś kumatego

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    2r3b8ra.jpg

    2w4kvud.jpg

    fwkorm.jpg

    9fwunm.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Taki mam zamiar, dam mu jeszcze dziś szansę i zacznę szukać specjalisty.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Graty masz dobre, które  uciągną grubo powyżej 200 kuni. Te wtryski jakoś dziwnie ułożone...

    Edytowane przez przem8

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Spieszył się, żebyśmy mogli zrobić testową jazdę i tak je wrzucił. Gorzej, że efektu brak. Powiedział też wczoraj, że to wina komputera od benzyny, czy tam programu który otwiera wtryski na maxa i benzyna sobie z tym radzi a gaz już nie. Mam nadzieję, że nic nie pomieszałem bo nie znam się na tym. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Może z autem coś nie tak. Zrób logi na benzynie i niech ktoś na forum oceni.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    a sprawne masz auto? diagnostyka była przed założeniem instalacji? obstawiam że nie i stąd problemy

    jeśli cała instalacja założona jak wtryski to też nie spodziewam się rewelacji (pośpiech nie tłumaczy fuszerki)

    Edytowane przez Buba

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    Cytuj

    Podltenek Gazotu nie do okiełznania?

    Takim tytułem robi się bałagan na forum, na pewno ktoś będzie po tym haśle szukał w wyszukiwarce.

    Jak masz tlen przy łańcuchu to jest to keton, nie podtlenek, ale na acetonie nie radze jeździć :P Mieszanina propanu i butanu to gazol, nie gazot.

    No sorry, jestem chemikiem i coś mnie strzela jak to widzę.

    Edytowane przez Undisclosed

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Cytuj

    czas z 10-20ms skacze nagle na 40ms

    Pierwsze co przychodzi na myśl to wartości przepływki.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem czy była robiona diagnostyka przed założeniem instalacji ponieważ nie stałem nad monterem tylko zostawilem mu auto na cały dzień. Audi na benzynie jeździ bardzo dobrze, noc się nie dzieje i tego oczekiwałem po instalacji LPG. A co do tytułu to lubię to określenie, zabawnie brzmi :] 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dłuższe mógł założyć te węże od wtrysków do kolektora :D Z resztą co jeden to innej długości :D

    Zrób logi grup 002+032 na benzynie, skasuj błędy nawet jak nie ma i zrób na gazie, będzie wiadomo mniej więcej co i jak.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    40ms??? Przy 28 to już pętla jest. Coś może być z softem skopane.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zrób logi, możliwe że pompa paliwa u ciebie nie domaga lub masz mocny program przez co czasy wtrysku benzyny masz długie lub pętla i dlatego jest problem z gazem,logi podstawa bo graty masz dobre zalozone i przy 160km powinno to bez najmniejszych problemów chodzić

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zamowię dzisiaj kabel i spróbuję zrobić te logi tak jak radzicie. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 15.02.2018 o 09:47, Viksc napisał:

    Zrób logi, możliwe że pompa paliwa u ciebie nie domaga lub masz mocny program przez co czasy wtrysku benzyny masz długie lub pętla i dlatego jest problem z gazem,logi podstawa 

    Niedomaganie pompy nie ma wpływu na LPG jeśli gość wie co to znaczy regulacja, w autku jest szerokopasmówka przecież... wystarczy że będzie regulował na wskazanie sondy a nie po czasach wtrysku, choć wątpie że spec wie jak to zrobić skoro cały czas mówi o czasach wtrysku... Mocny program, no jest taka opcja ale zawsze idzie ustawić dotrysk powyżej ileś RPM, wiem, że to nie idealne wyjście ale pomoże na skopany program, przynajmniej do czasu diagnostyki, która jak mówisz jest tu wymagana. 

     

    W dniu 13.02.2018 o 19:54, akordeon napisał:

    czas z 10-20ms skacze nagle na 40ms i wtedy szarpie

    brakuje doprecyzowania czy na Pb czy na LPG tak się dzieje.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie wróciłem do serii czyli 163KM bo coś bylo grzebane, zapętleń już nie ma, na gazie chodzi ok tylko audiolka teraz słabo jedzie... muł się zrobił no ale trudno, przynajmniej nie będę płakał przy kasie na stacji ;) gość od czipowania mowil ze są instalacje które radzą sobie z pełnym otwarciem wtrysków ale widocznie ta co mam nie. I jeśli będę chciał coś zmieniać w przyszłości to koniecznie trzeba wymienić wtryski benzynowe na te z wersji 190KM. No i wieczorem pojawiła się kontrolka check engine więc kolejna wizyta u gaziarza nieunikniona a naprawdę mam już po kokardę tych odwiedzin.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Weź kolego ogarnij te logi na Pb i zobaczymy co tam się dzieje. Check pewnie od ubogiej mieszanki. Coś mi się wydaje, że ten Twój gazownik nie ogarnia w ogóle tego silnika :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Przem8 dostałem dziś kabel ale zanim ogarnę obsługę programu to jeszcze chwilę potrwa. Gaziarz niby z 12 letnim doświadczeniem więc na 1.8t powinien już zęby zjeść ale może być różnie. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy