Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki w bpw


razor01

Rekomendowane odpowiedzi

Tragedii nie ma ale do wałka rozrządu trzeba zajrzeć i zobaczyć co się tam dzieje :decayed:

Jak pochodzi dłużej to słychać narastające klepanie szklanki na którymś garku.

Możliwe przyczyny:

1. Uszkodzony hydropopychacz

2. Wypadnięty (te) broki zaślepiające kanały olejowe w wałkach dźwigienek pompowtrysków

3. Może się do tego dokładać powycierany wałek rozrządu, ale na pewno nie jest główną przyczyną , bo wtedy klepało by cały czas :wink:

Tylko bez paniki, żebyś miał skalę porównawczą to poczytaj mój temacik :

Jak będziesz miał szczegółowe pytania to pisz :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie coś jak sprawdzałem vcds pomiar bloków to w kanale 18 po puszczeniu gazu powinny byc same 4 a ja mam 128 czy to ma jakis zwiazek z tym? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, razor01 napisał:

A takie coś jak sprawdzałem vcds pomiar bloków to w kanale 18 po puszczeniu gazu powinny byc same 4 a ja mam 128 czy to ma jakis zwiazek z tym? 

Nie ma najmniejszego związku z problemem pod pokrywą głowicy :decayed:

Same czwórki były w PD-kach postawionych na EDC15, w EDC16 jakie masz w BPW to 128-emki są prawidłowymi wartościami podczas schodzenia silnika z obrotów :D:hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj był spec i stwierdził ze mogą to być szklanki nie koniecznie wałek ale trzeba zajrzeć do środka jak to wygląda dzis będę wiedzial więcej. 

 

Dzieki piotrsob1 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, razor01 napisał:

Wczoraj był spec i stwierdził ze mogą to być szklanki nie koniecznie wałek ale trzeba zajrzeć do środka jak to wygląda dzis będę wiedzial więcej. 

Tyle to ja już stwierdziłem przedwczoraj oglądając Twój filmik :decayed::P

Zwalaj pokrywę głowicy, dopiero wtedy będzie coś więcej można powiedzieć :D:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

 

Po wymianie szklanek stuki ustaly , slychac tylko przy dodawaniu gazu natomiast slychac dudnienie podczas pracy silnika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie wałka i szklanek było słychać basowy odgłos i po wymianie na próbę pompek (z tym odgłosem nadal) została przeprowadzona przejażdżka i tu sie zaczeło silnik po kilometrze zdechł nie dało rady odpalic (ako) auto sciagniete. Po zdjęciu góry niby wszystko ok. Próba odpalenia silnikem strasznie trzęsie po chwili słychać tak jakby otarcia i gaśnie. Pompki będą wyslane do sprawdzenia. Prosze o jakąś poradę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie chcę Cię straszyć, ale ściągaj michę i zobacz czy nie przytarło panewek korbowodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, razor01 napisał:

Po wymianie wałka i szklanek było słychać basowy odgłos i po wymianie na próbę pompek (z tym odgłosem nadal) została przeprowadzona przejażdżka i tu sie zaczeło silnik po kilometrze zdechł nie dało rady odpalic (ako) auto sciagniete. Po zdjęciu góry niby wszystko ok. Próba odpalenia silnikem strasznie trzęsie po chwili słychać tak jakby otarcia i gaśnie. Pompki będą wyslane do sprawdzenia. Prosze o jakąś poradę. 

Mechanik co Ci to wszystko robił to człowiek z doświadczeniem w autach na PD , czy się dopiero uczy ?

Pytam nie bez kozery, bo mi to wygląda na jakiś f*ck-up z jego strony ...:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...