Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy 1.8T AEB (Wszystko wymienione)


zlotykrul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , panowie borykam się z problemem braku "odczuwalnej" mocy .

-Turbo po regeneracji 

-Nowe DV

-Nowe N75 ( już wymienione na oryginał )

-Nowe weżę podciśnieniowe

-"Nowa" używana przepływka ( 2 nowe Magneti Marelli wykończone...)

-"Nowa" używana przepustnica 

-Chip

Turbo pompuje 0.35-0.4 Bara i nic więcej , gdzie mogę dalej szukać problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od logów dynamicznych, a nie wymian w ciemno :P Przepływkę dobrałeś po numerach ori czy na chybił trafił do 1.8t? Ten chip to jakiś gotowiec może?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przem8 napisał:

Zacznij od logów dynamicznych, a nie wymian w ciemno :P Przepływkę dobrałeś po numerach ori czy na chybił trafił do 1.8t? Ten chip to jakiś gotowiec może?

Tak po numerach ori, nie gotowiec ;) które kanały powinienem logować ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Łukasz13 kiedyś już o tym pisał ;)

"dla aeb możesz zrobić statyczne 002+007, 003+008, dynamiczne standardowo 002+007, 003+025, 002+013, na trójce najlepiej. "

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Łukasz13 kiedyś już o tym pisał [emoji6]
"dla aeb możesz zrobić statyczne 002+007, 003+008, dynamiczne standardowo 002+007, 003+025, 002+013, na trójce najlepiej. "
 
Witam.mam ten sam problem.znajac zycie to z logów nic nie wyniknie.Do wszystkiego to jeszcze tysiąc złotych ci nie starczy jak wezniesz nowe cewki pod uwage sonde lambda moduł zapłonu sterownik silnika.Audi jest tak zrobione że aby jezdzic to trzeba słono placić a moment obrotowy kosztuje.te wnioski znam z autopsji.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Witam.mam ten sam problem.znajac zycie to z logów nic nie wyniknie.Do wszystkiego to jeszcze tysiąc złotych ci nie starczy jak wezniesz nowe cewki pod uwage sonde lambda moduł zapłonu sterownik silnika.Audi jest tak zrobione że aby jezdzic to trzeba słono placić a moment obrotowy kosztuje.te wnioski znam z autopsji. Szczelnosc dolotu sprawdziłes?Błędy na vagu ?

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka





Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, krzysztofaeb napisał:

Witam.mam ten sam problem.znajac zycie to z logów nic nie wyniknie.Do wszystkiego to jeszcze tysiąc złotych ci nie starczy jak wezniesz nowe cewki pod uwage sonde lambda moduł zapłonu sterownik silnika.Audi jest tak zrobione że aby jezdzic to trzeba słono placić a moment obrotowy kosztuje.te wnioski znam z autopsji.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
 

Cewki NGK x4 kupione nowe miesiąc temu  , sonda już czeka w samochodzie nowa Bosch na wypadek , moduł zapłonu też gdzieś kiedyś zebrałem z jakiegoś złomu, sterowniki siedziały już 3 . W samochód już wsadzone pewnie z 3k na biedę więc wydatków się już większych nie boje ... Udało się zrobić logi próbowałem startować z jak najmniejszych obrotów na 3 biegu bo poniżej 2000rpm automat sam zmienia bieg na mniejszy po wciśnięciu gazu do oporu.

LOG-01-003-025-xdynamicznyx.CSV

LOG-01-002-007-dynamicznyx.CSV

LOG-01-003-008-xstatycznyx.CSV

LOG-01-002-007-xstatycznyx.CSV

LOG-01-002-013-xdynamicznyx.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz pokazuje jak dla mizernej serii. Postaraj się wrzucić to na vaglogi.pl to będzie łatwo czytelne dla wszystkich :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy 002, 007 STATYCZNY: http://vaglogi.pl/log-002_007_mYaNG.html
Grupy 002, 013 DYNAMICZNY: http://vaglogi.pl/log-002_013_z20h0.html
Grupy 003, 008 STATYCZNY: http://vaglogi.pl/log-003_008_ixtqm.html
Grupy 003, 025 DYNAMICZNY: http://vaglogi.pl/log-003_025_Lo6g4.html
Grupy 002, 007 DYNAMICZNY: http://vaglogi.pl/log-002_007_T6hCo.html

Edytowane przez zlotykrul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego n75 u ciebie wogole nie reguluje cisnienia,nie osiaga zadanych wartosci, powinno byc ok 1 bar doladowanie masz 0.6 , sprawdz czy masz dobrze wpiety n75,czy jest sprawny, zerknij na przewody we wtyczce od n75 bo lubia sie kruszyc wtedy nie masz sterowania zaworem. nka stoi na 5% a powinna regulowac. i nie podoba mi sie w statycznych temperatura w dolocie 60st sachara a i sonda pokazuje ze jest ubogo->> dziura w dolocie wielkosci wiadra( lub logi robiles na lpg i lpg masz do regulacji)  . ale temu bym sie przyjrzal jak nka zacznie sterowac cisnieniem doladowania. przeplywka mozliwe ze jest wporzadku, mierzy nisko bo doladowanie jest niskie.


 

Edytowane przez Viksc
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpiąłem minute temu wtyczkę od N75 , podpiąłem próbówkę do jeden z wsuwek i się zaświeciła więc wtyczka raczej okej (W sumie wpinane były już trzy N75 jeden chiński nowy , druga używka i 3 oryginał i zmian nie było (kupić nowy oryginał?xD)  . Błędy od przepustnicy(w załączniku) na poprzedniej przepustnicy nie chciał odpalać znaczy łapał dopiero po przegazowaniu , wymieniłem i błędy do tej pory nie chcą się usunąć. Przepływka jest w sumie 4 razem z oryginałem , na nowej Magnetti Marelli jeździł lepiej jeśli można nazwać tak 11 sekund do setki w Serii, ale zepsuła się po dwóch tygodniach (samochód odpalał i gasł po dokładnie 7 sekundach , normalnie reagował na pedał gazu ale po dokładnie 7 sekundach spadał z obrotów i gasł) wymieniona na reklamacji druga Magnetti zepsuła się i był taki sam efekt jak na zepsutej przepustnicy, teraz siedzi używany oryginał z Alledrogo w razie czego mam jeszcze tą zepsutą Magnetti i oryginał moge podmienić). No i jeden jedyny raz pokazały się te dwa błedy ( patrz w drugi załącznik) czyli Cisnienie w kolektorze dolotoym i wartośc adaptacji mieszanki ale wtedy wymieniłem przepustnice skasowałem błędy i zostały tylko te od przepustnicy (patrz w pierwszy załącznik) i więcej sie nie pojawiły.

https://imageshack.com/a/img923/2760/FBmVeA.jpg - Załącznik 1

https://imageshack.com/a/img923/9504/IzYLKi.jpg - Załącznik 2

Edytowane przez zlotykrul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

Próbowałeś robić adaptacje przepustnicy? nie przechodzi?

Z tymi błędami które nie chcą się usunąć adaptacja jest nie możliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale które są aktualne? te w pierwszym obrazku? bo widze jeden błąd braku nastaw podstawowych. Moze vagiem odczytaj je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poprzedniej przepustnicy przechodził adaptacje? i na seryjnych kompach też?


Na seryjnej tez nie chciał przejść bo pojawiły się te błędy nie do usunięcia kiedy uległa uszkodzeniu . Przed błędami nie była robiona przynajmniej przezemnie .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pchać się w nowe przewody podciśnieniowe i ori zawór? Jeśli chodzi o ten N75 czy poczekać jeszcze ? Bo już nie mam pomysłu co dalej . A z tym dolotem co mogę zdziałać (czytaj wymienić) ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...