Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy 1.8T AEB (Wszystko wymienione)


zlotykrul

Rekomendowane odpowiedzi

Narazie musisz pozbyc się błedu, bo bez tego to auto nie bedzie jeżdzić dobrze.

Tylko pytanie jak to zrobić ? Kupować następna przepustnice ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pchać się w nowe przewody podciśnieniowe i ori zawór? Jeśli chodzi o ten N75 czy poczekać jeszcze ? Bo już nie mam pomysłu co dalej . A z tym dolotem co mogę zdziałać (czytaj wymienić) [emoji6]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zdejmij weżyk z krucca n75 ten od muszli turbo i podaj na ten kruciec cisnienie ok 0.8 bara -masz wtedy symulacje pracy n75 jak bys był wczasie jazdy.Nastepnie wejdz vagiem w test wyjsc i przełacz na n75 .Zawór powinien tykac i sztanga powinna pracowac.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc sprawa wygląda następująco, na pierwszy ogień poszło nowe OE N75 , nie pomogło nic - na zegarze dalej 0,3-0,35 bara , odpiąłem wężyk od Gruszki,turbo pompuje do 1,5 bara , miernik w dłoń i jest pierwszy winowajca BRAK MASY WE WTYCZCE OD N75 . Masa podpięta , stary zawór założony - znowu przeładowywuje i znowu zmiana na nowy zawór - dalej przeładowywuje , zostało mi zamienić wężyki (GRUSZKA - TURBO) innego pomysłu już nie miałem i co jest najdziwniejsze ZADZIAŁAŁO , pompuje 0,6 bara (po pseudo CHIPIE) ... Wyjaśnijcie mi czy jest wogóle dopuszczalne coś takiego, zawsze kierowałem się schematem . W załączniku spróbowałem zobrazować jak to mniej więcej w tej chwili wygląda jeśli chodzi o podłączenie samego N75

PS. Zadowolenie z w końcu jadącego samochodu po tylu miesiącach męki niesamowite, dziękuje wszystkim za pomoc i czekam na dalsze rady.

N75.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz jest zapięty na odwrót bo silnik szarpał na prawidłowo podpiętym N75 , wydaje się ze „Tuner” przesadził z doładowaniem bo pokazuje mi około 1 bar , na nie prawidłowo podpiętym jest cały czas 0,6 czyli seria . Podepnę jutro prawidłowo i zobaczę czy pokazuje błąd od przeładowania czy poprostu trzeba trochę przykrócić doładowanie w sterowniku.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziołęś pod uwagę to że mase na n75 daje sterownik? [emoji4]

Nie wziąłem bo mechanik ze mnie żaden ;) po podpięciu miernika na kostce było napięcie 6V po zrobieniu mojej prowizorycznej masy wzrosło na 14V i doładowanie z 0,3 bara wzrosło . Po za tym ktoś wyżej pisał o sprawdzeniu właśnie tej wtyczki . Także teraz już sam nie wiem co tam jest ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dałes masę i masz otwarty cały czas n75 czyli efekt taki jakbyś odłaczył węzyk z gruszki dlatego przeładowywało, potem podłaczyłeś źle n75 i masz 0,6 bo tak jest jak sie żle podłączy n75. Dostałeś radę co zrobić, musisz uporać sie z błedami w ecu i najlepiej założyć seryjny sterownik wtedy zacznie to wszystko pracować jak trzeba, a nie kombinować z innymi rzeczami... ale rób jak uważasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynymi błędami w ECU są te od przepustnicy , przepustnica jest już w tej chwili 3 błędy są dalej i nie wiem jak się ich pozbyć i pomimo wymiany komputera pojawiają się ponownie . Wepnę jutro oryginalne ECU , pytanie teraz następujące jeśli N75 siedzi nowe , węże nowe , ta moja wymyślona masę usune , zepne zawór poprawnie to doładowanie znowu wróci do stanu 0,3 bara . Czy jest możliwość ze Turbo zostało złe ustawione podczas regeneracji? Bo już wracam do rzeczy które teoretycznie już były robione a efektów nadal brak .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo jest ok, napraw temat przepustnicy, założ sprawną, sprawdz wiązkę jesli nadal będą błedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam z jeszcze jednym pytaniem, "tuner" oryginalny sterownik o numerze 8D0 907 557 P spalił , dziś spojrzałem pod obudowe i objawił mi sie sterownik o numerze 8D0 907 557 T (myślałem że został założony sterownik o tym samym numerze ) . Samochód zachowywał się normalnie oczywiście prócz tego błędu od przepustnicy i obniżonego doładowania . Czy wogóle załozenie sterownika o innym numerze jest dopuszczalne czy zamawiać sterownik oryginalny i wszystko znowu wróci do normy, czy nie ma to znaczenia jeśli sterownik 8D0 907 557 T jest sprawny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden i drugi sterownik był pod silniki z kodem AEB. Są zamienne. Tylko jeden prawdopodobnie z jakimś starszym softem drugi z nowszym. Nie szukałbym tutaj przyczyny. 

Ale chyba ważne jest aby mieć w tej chwili czysty, nie grzebany sterownik. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden i drugi sterownik był pod silniki z kodem AEB. Są zamienne. Tylko jeden prawdopodobnie z jakimś starszym softem drugi z nowszym. Nie szukałbym tutaj przyczyny. 
Ale chyba ważne jest aby mieć w tej chwili czysty, nie grzebany sterownik. 
 
Wiazka silnika cała?napiecia na zaciskach przepustnicy mierzone wzgledem masy?

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązka cała , pin w komputerze o numerze 66 (takie informacje dała Auto Data jeśli chodzi o masę ciągnąca się do N75 ) sprawdzony i wszystko całe , sterownik w tej chwili ori 8D0907557P , błędów od przepustnicy brak . Doładowanie nadal 0,3-0,35 . Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob teraz logi, 002+007, 025+013, 008+001.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka


Przy n75 kombinowales cos .Jest poprawnie zamontowany?

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam ponownie z logami , jak sie okazalo zawor N75 (jak i moj jak i nowy) jednak nie dzialaly tj. nie dawal znaku zycia na "Output Test" zmienilem zawor na inny uzywany i zaczal tykac na tescie, napiecia prawidlowe (podczas testu) na jednym z pinow stale 12v na drugim zmienne napiecia dochodzace max do 12v. Dosluchalem sie tez jakis "sykow" z okolic ezektora a dokladniej najprawdopodobniej z niego, doladowanie nadal nie zmienne w okolicach 0,4 bara. Ponizej logi na sprawnym N75 , nie wiem czy dobrze ale statyczne robilem po dynamicznych.

http://vaglogi.pl/log-002_007_reo40B.html - DYNAMICZNY 002/007

http://vaglogi.pl/log-002_013_N9oQA37.html - DYNAMICZNY 002/013

http://vaglogi.pl/log-025_013_rjMOhsK.html - DYNAMICZNY 025/013

http://vaglogi.pl/log-008_001_wa5IaWI.html - DYNAMICZNY 008/001

http://vaglogi.pl/log-003_025_4093Ze.html - DYNAMICZNY 003/025

http://vaglogi.pl/log-002_007_oG74t2D.html - STATYCZNY 002/007

http://vaglogi.pl/log-003_008_lLL01cj.html - STATYCZNY 003/008

PS. Samochod przyspiesza jak 1.1 w Saxie :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma błędów , sterownik seria musiałem oddać bo był pożyczony , na seryjnym sterowniku nie było żadnej poprawy a nie stać mnie w tej chwili na wyrzucenie następnego pół tysiąca w błoto na 8D0 907 557P i okaże się ze to znowu nie to .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale logów na seryjnym ecu  nie mogłeś zrobić? czy to olałeś poprostu, auto działa w tym momencie tak jak widać w logach, ecu nie wysterowuje n75 i ciśnienie jest stałe w całym zakresie tak jak piszesz 0,3-0,4 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...