Skocz do zawartości
IGNOROWANY

opinia regulacji lpg


piter8706

Rekomendowane odpowiedzi

20180220_204535.jpg20180220_204535.jpgWitam serdecznie jestem nowym użytkownikiem i prosze o wyrozumiałość. A mianowicie chodzi mi o opinie fachowców od lpg i prosze o ocene mojej regulacji instalacji .Mam instalacje stag 4  wtryskiwacze firmy hanna czerwone . na reduktorze ustawione cisnienie 1.5 i mnoznik po autokalibracji wychodzi 1.3 mapiki sie pokrywaja. Dodam ze auto chodzi dosc dobrze na lpg jest moc.

20180220_204524.jpg

Edytowane przez piter8706
dodanie zdjęć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, piter8706 napisał:

20180220_204535.jpg20180220_204535.jpgWitam serdecznie jestem nowym użytkownikiem i prosze o wyrozumiałość. A mianowicie chodzi mi o opinie fachowców od lpg i prosze o ocene mojej regulacji instalacji .Mam instalacje stag 4  wtryskiwacze firmy hanna czerwone . na reduktorze ustawione cisnienie 1.5 i mnoznik po autokalibracji wychodzi 1.3 mapiki sie pokrywaja. Dodam ze auto chodzi dosc dobrze na lpg jest moc.

20180220_204524.jpg

Czy nikt tutaj  nie jest wstanie udzielic odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gorączkuj się chłopie i nie ten dział z lpg. Hany czerwone raczej za słabe na 1.8t. Co masz za reduktor? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, przem8 napisał:

Nie gorączkuj się chłopie i nie ten dział z lpg. Hany czerwone raczej za słabe na 1.8t. Co masz za reduktor? 

Dziekuje ze odpisales nie wiem jaki jest tamreduktor ciężki dostep zeby sprawdzic . Comozna by poprawic by bylo lepiej w tych wykresach mapki i odchylki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fachową poradę szybciej dostaniesz na forum lpg. Ja tam fachowcem nie jestem, ale ciśnienie powinno być bliżej 1bara, a mnożnik dążyć do 1. Jeśli po skasowaniu map, zrobiłeś dwa w miarę identyczne przejazdy (benzyna i gaz) i mapy tak wyglądają to można na tym jeździć. Wyższe ciśnienie i mnożnik pewnie za słabe wtryski, albo za małe dysze. Odchyłka na dolnym i górnym zakresie też ujdzie. Ale jak mówię, ktoś inny się przyczepi i powie, że można zrobić lepiej.

Edytowane przez mszark
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, mszark napisał:

Fachową poradę szybciej dostaniesz na forum lpg. Ja tam fachowcem nie jestem, ale ciśnienie powinno być bliżej 1bara, a mnożnik dążyć do 1. Jeśli po skasowaniu map, zrobiłeś dwa w miarę identyczne przejazdy (benzyna i gaz) i mapy tak wyglądają to można na tym jeździć. Wyższe ciśnienie i mnożnik pewnie za słabe wtryski, albo za małe dysze. Odchyłka na dolnym i górnym zakresie też ujdzie. Ale jak mówię, ktoś inny się przyczepi i powie, że można zrobić lepiej.

Dziekuje za odpowiedz dzis po jeździe miejskiej wyglada u mnie tak jak na foto.Co mozna by poprawic bybylo lepiej .

1519207409142.jpg

1519207571199.jpg

1519207607719.jpg

1519207868790.jpg

Edytowane przez piter8706
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych gratach wydaję mi się, że możesz obniżyć ciut mnożnik  pomiędzy 2-4 ms, a od 13ms ciut zwiększyć. Albo zwiększyć ciśnienie tak by Ci mnożnik schodził do 1. Cytat z forum lpg:

Cytuj

Czerwone często już przy 130KM nie wyrabiają i trzeba strasznie dużo programowo nadrabiać.

Także, albo zwiększ ciśnienie, albo żyłuj mnożnik, albo zmień wtryski na zielone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, mszark napisał:

Na tych gratach wydaję mi się, że możesz obniżyć ciut mnożnik  pomiędzy 2-4 ms, a od 13ms ciut zwiększyć. Albo zwiększyć ciśnienie tak by Ci mnożnik schodził do 1. Cytat z forum lpg:

Także, albo zwiększ ciśnienie, albo żyłuj mnożnik, albo zmień wtryski na zielone.

Czyli od 2ms do 4ms zmniejszyc a od 13 ms zwiekszyc oile? Dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1.8 Turbo nie lubi źle dobranej dawki LPG, a to nie jest zbyt piękne. Pierwsza sprawa Hany czerwone jak już ci pisali nie wyrabiają, najlepiej zmień na zielone, bo nie ma sensu go miażdżyć mnożnikiem czy ciśnieniem. 2 kwestia to jaki masz reduktor? Najlepiej daj zdjęcia z pod maski jak to wygląda. Kolejna kwestia że to że mapki się pokrywają nie znaczy że jest dobrze, ponieważ nie masz takiej pewności że mapa gazowa została zebrana pod tym samym obciążeniem co mapa benzynowa. Najlepiej wystroić to na korekty po VAG, jeśli masz dostęp do interfejsu. Kolejna sprawa mnożnik ma iść w miarę równo i spadać przy końcu jak najbliżej 1 a uciebie jak domnieniemam na wolnych obrotach to doszedłeś już do 2 i znowu spadek, tak być nie może.

Jak dla mnie temperatura przełączania na 30-35 stopni bylo by lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, nusiek napisał:

Silnik 1.8 Turbo nie lubi źle dobranej dawki LPG, a to nie jest zbyt piękne. Pierwsza sprawa Hany czerwone jak już ci pisali nie wyrabiają, najlepiej zmień na zielone, bo nie ma sensu go miażdżyć mnożnikiem czy ciśnieniem. 2 kwestia to jaki masz reduktor? Najlepiej daj zdjęcia z pod maski jak to wygląda. Kolejna kwestia że to że mapki się pokrywają nie znaczy że jest dobrze, ponieważ nie masz takiej pewności że mapa gazowa została zebrana pod tym samym obciążeniem co mapa benzynowa. Najlepiej wystroić to na korekty po VAG, jeśli masz dostęp do interfejsu. Kolejna sprawa mnożnik ma iść w miarę równo i spadać przy końcu jak najbliżej 1 a uciebie jak domnieniemam na wolnych obrotach to doszedłeś już do 2 i znowu spadek, tak być nie może.

Jak dla mnie temperatura przełączania na 30-35 stopni bylo by lepiej

Dziekuje za odpowiedz nie mam obecnie tyle kasy by kupic hany zielone ale napewno kupie i zmienie. Co do tych obecnych czerwonych mozna by cos poprawic? Zeby odchylka byla dobra i mapkisie pokrywaly. Co do malek zbierane na tych samych trasach i z tym samym obciazeniem. Comozna bylo by poprawic na tych hanach czerwonych. Z góry Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięzko powiedzieć napewno musisz poprawić tą mapę, bo tak być nie może, wrzuć fotkę z pod maski jak przewody czy nie są za długie i będziemy mysleć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, nusiek napisał:

Cięzko powiedzieć napewno musisz poprawić tą mapę, bo tak być nie może, wrzuć fotkę z pod maski jak przewody czy nie są za długie i będziemy mysleć

Dziekuje za odpowiedź.Dlaczego mam poprawiac mape skoro zostala zebrana w tych samych warunkach i z tym samym obciążeniem. Co do wezy to maja po 12 cm kazdy.

Edytowane przez piter8706
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, piter8706 napisał:

Dziekuje za odpowiedź.Dlaczego mam poprawiac mape skoro zostala zebrana w tych samych warunkach i z tym samym obciążeniem. Co do wezy to maja po 12 cm kazdy.

Co do węży nie mialo w mojm przypadku znaczenia czy zalozylem 7 cm czy 12 jak teraz mam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze ze na tych ustawieniach co mam teraz auto chodzi dobrze plynnie i jest moc . Obecnie chodzi o100% lepiej jak po ostatniej regulacji u gazownika. Ale jesli mozna cos jeszcze poprawic to będę bardzo wdzięczny za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynasz od d*py strony tak powiem.

Po pierwsze przeczytaj instrukcję regulacji staga i po drugie przeczytaj instrukcje regulacji staga.

Mnożnik może mieć dużą rozbieżność sam w sobie, ale kwestia tego czy pętli czy nie.

Tu trzeba pokorygować cisnieniem/dyszami.

Ciśnienie bazowo NA MOCNO ROZGRZANYM powinno być między 1 a 1.3 bar.

Przy dobrze ustawionym cisnieniu trzeba sprawdzić jak wygląda mnożnik i to czego nikt tu nie wspomina, a jest bardzo ważne - czasy między PB/PB a PB/LPG nie powinny się różnić o więcej niż 0.2 ms, a pewnie się różnią.

Sam mnożnik wygląda jak mount everest, powinien być płynnie wyprofilowany i zamykać się mniej więcej w przedziale 1.4-0.8.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Emejcz napisał:

Zaczynasz od d*py strony tak powiem.

Po pierwsze przeczytaj instrukcję regulacji staga i po drugie przeczytaj instrukcje regulacji staga.

Mnożnik może mieć dużą rozbieżność sam w sobie, ale kwestia tego czy pętli czy nie.

Tu trzeba pokorygować cisnieniem/dyszami.

Ciśnienie bazowo NA MOCNO ROZGRZANYM powinno być między 1 a 1.3 bar.

Przy dobrze ustawionym cisnieniu trzeba sprawdzić jak wygląda mnożnik i to czego nikt tu nie wspomina, a jest bardzo ważne - czasy między PB/PB a PB/LPG nie powinny się różnić o więcej niż 0.2 ms, a pewnie się różnią.

Sam mnożnik wygląda jak mount everest, powinien być płynnie wyprofilowany i zamykać się mniej więcej w przedziale 1.4-0.8.

 

Emejsz dziekuje za rade moze pomozesz mi uregulować . skasowalem mapki od nowa cisnienie podnioslem do 1.55 bara mnoznik mam na 13poczatek koniec konczy sie na 1 co dalej mam robic . dysz nie mam wogule .dziekuje i prosze o ponoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedlem za rada kolegi Emejsz i oto wyniki pytanie co dalej zeby to bylo dobrze. Dziekuje wam za kazda pomoc(

20180221_165326.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operuj mnożnikiem aby wyprostować odchyłke jak najbliżej 0. Nikt Ci dokładnie nie powie o ile, ale widzisz po wykresie gdzie jest za mało i za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, mszark napisał:

Operuj mnożnikiem aby wyprostować odchyłke jak najbliżej 0. Nikt Ci dokładnie nie powie o ile, ale widzisz po wykresie gdzie jest za mało i za dużo.

Ale jak operowac moze jakas mala odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...