Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca po dłuższym postoju 1.8 T++BFB


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Borykam się z nierówną pracą silnika przez parę sekund  po dłuższym postoju  .Jak przed odpaleniem skasuje błędy to auto normalnie odpala (błędów oczywiscie nie ma ).Gaziarz twierdzi że instalacja jest dobrze wyregulowana .Przed robieniem logów skasowałem błedy .Proszę o POMOC  

Logi PB

http://vaglogi.pl/log-002_033_RL3Wm2A.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_GvUu3.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_atb55le.html

Logi LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_Cn72Su.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_Z2Cl6Y.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem na postoju 5.5 bara ,podczas jazdy spada do 4.Filtr paliwa był rok temu wymieniamy na oryginalny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Powinno byc stale 4 bar.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
 

Czyli filtr paliwa do wymiany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem filtr na stary i dalej ciśnienie paliwa na jałowy jest 5.5 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie 

Jakieś pomysły .Zrobić jakieś logi podczas odpalania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech napiszę jaki filtr lepiej.... Temat "Nierówny rozruch z rana" i cała masa postów, a ostatecznie okazał się filtr paliwa. Ponadto działaliśmy wspólnie z jednym kolegą, wymienił filtr paliwa na nowy i dalej to samo. Filtr zamiennik nie działa poprawnie już w kartoniku. Tylko Ori. 300zł nikogo nie zbawi na kilka lat. W 1.8T po zapłonie musi Ci podać pomiędzye 3.5-4Bary i utrzymywać się przez conajmniej 10minut. 3.5Bar do rozruchu dla 1.8T to minimum. Może Ci pompka podać nawet 4.2Bary (u mnie czasem tak jest) ale zawsze regulator ciśnienia musi zadziałać w filtrze prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, dexter90 napisał:

Niech napiszę jaki filtr lepiej.

Przecież napisał, że rok temu wymienił na ori.

Może jednak reduktor delikatnie puszcza gaz i stąd te problemy?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr był kupiony w aso bo knehta po tygodniu padł .Ciśnienie trzyma ale 5.5 bara po zapłoniea a pod obciążeniem spada do 4 . Dziwne jest to ze jak po nocy przed odpaleniu skasuje błędu to odpala normalnie .Dzisiaj odłącze redaktor i zobaczę co będzie .Może jakieś logi w czasie odpalania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jestes w stanie nagrac filmik? Prześledź moje posty o nierównym rozruchu po długim posotju. winny był filtr.

Edytowane przez dexter90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy wymieniony filtr paliwa na nowy aso i dalej ciśnienie paliwa na wolnych 5.5 bara ,wymieniony zawór odmy dalej to samo ,wymieniona sonda na używaną dalej to samo .Wymieniłem wtrysk z Bexa na oryginalne z Bfb i tu znaczna poprawa .Nie odpala idealnie ale jest dużo lepiej .Jakieś sugestia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź korekty lambda. Być może lpg źle wyregulowane i korekty się rozjeżdzają. Blok 32 w vagu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jest ale pod obciążeniem spada ładnie do 4  . Jak szukałem quattro to tylko dostępne były zestawy od 2.0 tfsi .Kupiłem uniwersalny regulator paliwa ale nie idzie wyregulować albo nie umiem go właściwie podłączyć .Od czego mogę założyć pompę żeby ciśnienie było mniejsze ?

https://photos.app.goo.gl/P2sXTw8TvFJAJvAi2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...