Skocz do zawartości
IGNOROWANY

MMI 3G HDD wyłącza sie podczas jazdy w chlodne dni


maniek.b37

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z jednostką MMI 3G HDD całkowicie się wyłącza podczas jazdy pomaga tylko zgaszenie auta i tak za drugim lub trzecim razem już zaczyna działać dziwi mnie to bo na postoju przy silniku zgaszonym działa bez problemu oczywiście po podłączeniu pod kompa błędów w sterowniku brak dodam ze usterka zaczęła występować w chłodne dni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na zgaszonym silniku wszystko jest ok a jak tylko odpalę auto to po jakimś czasie wyświetlacz robi się czarny i po chwili wszystko gaśnie,ponownie zgaszę auto i od nowa chwile pogra i się wyłącza a na zgaszonym silniku wszystko jest ok. Nie wiem co jest grane a gdzie szukać tych bezpieczników bo w bagażniku wszystko niby tam jest ok sucho itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka, dzisiaj podczas wyłączenia się MMI podłączyłem pod kompa i oczom moim ukazał się taki błąd VAG
00532 - napięcie zasilania
            001 - Górna wartość skrajna przekroczona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100000
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 38
                    Przebieg: 150949 km
                    Wskaźnik czasu: 0 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajmę sie tym w weekend bo chcę spróbować doładować ten akumulator a czekam teraz na prostownik. I wtedy przeczyszcze i sprawdze po rozkręceniu jak sie mają te klemy bo wizualnie niby ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź ładowanie alternatora podczas jazdy, może masz uszkodzony regulator i ładowanie jest zbyt wysokie >15,5V lub za niskie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki słuszna uwaga sprawdzę i spróbuje podładować prostownikiem sam akumulator bo dopiero świeżo zakupiony do mnie dotarł i sprawdzę klemy  oraz wszystkie połączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem ładowanie alternatora i napięcie skacze od 15 do 17V czyli rozumiem regulator napięcia do wymiany?

Address 5F: Information Electr.       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 8T1 035 666 M    HW: 8T1 035 666 D
  Component and/or Version: H-BN-EU       H41 0187
           Software Coding: 010100010006A1ED11000F1E000000030001
            Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
                      VCID: 448348237C5B
1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+ 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 87
                    Mileage: 151469 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.03.19
                    Time: 17:25:17

             Freeze Frame:
                    Voltage: 17.70 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator napięcia do wymiany skoro ładowanie zbyt wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...