Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania po otwarciu korka od oleju. Jestem przy kupnie.


Kovalesko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zwracam się z wielką prośbą o zdiagnozowanie problemu lub wyprowadzenie mnie z błędu. Na dniach chcę kupić autko i mam mały(lub duży) problem.. 

Mianowicie byłem dziś oglądać autko i wszystko jest ogólnie spoko ale zaniepokoiły mnie 2 rzeczy.. 

1. Silnik pracuje równiutko i cicho, lecz gdy otworze korek od wlewu oleju to samochód nagle zaczyna się trząść a silnikiem buja na każdą stronę.. Dodatkowo słychać "klekot" po otwarciu jak na tym filmiku(może ten typ tak ma?):

 

A z pod korka wylatuje powietrze tak jakby robiło się podciśnienie na korek..( to może być prawdopodobnie pęknięta membrana w odmie) lecz to tylko moje przypuszczenie.

 

2. Tutaj pytanie czy jeśli jest autko na biegu jałowym i mu depnę to obroty wchodzą tylko na 4 tys, nie dochodzą tyle ile tarcza dała.. Czy w tych samochodach jest jakaś blokada czy to jest jakiś problem i może się wiązać z tym klekotem i nierówną pracą po otwarciu?? Oczywiście obroty dochodzą do max 4 tys niezależnie czy korek odkręcony czy nie.

 

Chciałbym kupić w tym tygodniu lecz te 2 problemy mnie dręczą.

Z góry dziękuje za pomoc.
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kovalesko napisał:

Witam,

zwracam się z wielką prośbą o zdiagnozowanie problemu lub wyprowadzenie mnie z błędu. Na dniach chcę kupić autko i mam mały(lub duży) problem.. 

Mianowicie byłem dziś oglądać autko i wszystko jest ogólnie spoko ale zaniepokoiły mnie 2 rzeczy.. 

1. Silnik pracuje równiutko i cicho, lecz gdy otworze korek od wlewu oleju to samochód nagle zaczyna się trząść a silnikiem buja na każdą stronę.. Dodatkowo słychać "klekot" po otwarciu jak na tym filmiku(może ten typ tak ma?):

 

A z pod korka wylatuje powietrze tak jakby robiło się podciśnienie na korek..( to może być prawdopodobnie pęknięta membrana w odmie) lecz to tylko moje przypuszczenie.

 

2. Tutaj pytanie czy jeśli jest autko na biegu jałowym i mu depnę to obroty wchodzą tylko na 4 tys, nie dochodzą tyle ile tarcza dała.. Czy w tych samochodach jest jakaś blokada czy to jest jakiś problem i może się wiązać z tym klekotem i nierówną pracą po otwarciu?? Oczywiście obroty dochodzą do max 4 tys niezależnie czy korek odkręcony czy nie.

 

Chciałbym kupić w tym tygodniu lecz te 2 problemy mnie dręczą.

Z góry dziękuje za pomoc.
 

 

Podcisnienie w silniku to rzecz normalna i jest ok. Ograniczenie do 4tys to standart i na biegu jalowym i na sprzegle wiec tez ok. A jak z poborem oleju i rozrzadem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoba sprzedająca powiedziała mi, że robiła dolewkę 0,5l na ok. 2,5k - 3k przejechane. Więc wydaje mi się, że na ten typ jest chyba w miarę dopuszczalne? Serwisowany cały czas w ASO wraz z fakturami 1 właściciel. co 20k tys robiony przegląd z tego co tam widziałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...