Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło 2.0 TFSI?


Kubix697

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam A4 b8 2010r 2.0TFSI 180KM 158 tyś przebiegu. Wczoraj podczas jazdy 90 km/h , zauważyłem że ślizga się sprzęgło. Podczas ruszania czuć delikatne drzenie pedału sprzęgła, a także podczas gwałtownego przyśpieszania na 2 biegu przy obrotach 2-3tys czuć szarpanie. Wie ktoś może czy podczas wymiany sprzęgła trzeba zakładać cały komplet tj. dwumas + sprzegło? Na allegro znalazłem tylko razem. Mam nadzieję, że będę musiał zrobić tylko sprzęgło bo samochodem nie trzęsie, ani na jałowym ani podczas wyłączania. Orientuje się ktoś może też jaki jest koszt w przybliżeniu? Bo na allegro dumas+sprzegło wacha się w cenie od 1500 do 2800.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć  ja u siebie wymieniałem  przy 185 tys  koszt kompletu  luka  z wymiana w warsztacie 3800  w serwisie krzyknęli 9 tys z robota radze wymienić komplet chyba ze się chcesz auta w najbliższym czasie pozbyć 

 

Edytowane przez Confessor
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia swojego i klientów, którym serwisuję samochody - jeśli już planujesz wymienić sprzęgło to zrób całość. Przy tym przebiegu nie ma się co szczypać i jak już robić cokolwiek to raz, a porządnie, bo potem możesz tego żałować. Odżałuj i wymień od razu całe sprzęgło, a przynajmniej będziesz później spokojny o to, że wszystko będzie działać jak należy przez długi czas.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2018 o 22:15, winner4 napisał:

Z doświadczenia swojego i klientów, którym serwisuję samochody - jeśli już planujesz wymienić sprzęgło to zrób całość. Przy tym przebiegu nie ma się co szczypać i jak już robić cokolwiek to raz, a porządnie, bo potem możesz tego żałować. Odżałuj i wymień od razu całe sprzęgło, a przynajmniej będziesz później spokojny o to, że wszystko będzie działać jak należy przez długi czas.

Nie no, źle się zrozumieliśmy. Sprzęgło oczywiście wymienię całe, tylko chodzi mi czy jest sens robić też dwumasę jeżeli w ogóle jej nie słychać? Chyba, że całość mam rozumieć jako sprzęgło + dwumas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kubix697 napisał:

 Chyba, że całość mam rozumieć jako sprzęgło + dwumas?

To miałem na myśli :)

Przy tym przebiegu koło dwumasowe i tak będzie już mocno zmęczone i może się okazać, że po założeniu nowego zestawu sprzęgła do starej dwumasy problem pozostanie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...