Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dławienie po gwałtownym dodaniu gazu 1.8 ADR 20V


wert141

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.06.2018 o 20:24, Przemek.1997 napisał:

Log dynamiczny na rozgrzanym motorze, z kanału gdzie masz wartości przepływomierza (2 albo 3 kanał). Co do nowego przepływomierza to zależy już od konktretnej sztuki. Jeden o danych numerach jest tańszy drugi droższy. Mój akurat do najtańszych nie należał. Musiałbyś się po prostu dowiedzieć.

Log statyczny - obydwa na rozgrzanym silniku, ale między tymi logami wyczyściłem filtr powietrza, i wyczyściłem mocowanie filtra żeby lepiej pasował no i wygląda na to że jest gorzej:

http://vaglogi.pl/log-002_007_009_3D5md.html
http://vaglogi.pl/log-002_007_009_v0pWKJv.html (tam gdzie marker to przełączenie na benzynę)

 

Log dynamiczny: 
Gaz: http://vaglogi.pl/log-002_007_009_867lRO.html

Benzyna: http://vaglogi.pl/log-002_007_009_w6g6xv.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podobają mi się korekty sondy, +10% i -12% to powinno być jak najbliżej zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, k232 napisał:

Nie podobają mi się korekty sondy, +10% i -12% to powinno być jak najbliżej zera.

No właśnie to są chyba te korekty długoterminowe i instalacja gazowa ingeruje w mapy benzynowe.

Ogólnie tak dla świętego spokoju sprawdziłem jeszcze grzałkę sondy lambda i jest okay.

Najgorzej jest jak auto odpalam jak jest w "pół ciepłe" czyli około po 1-2 godzinach od dłuższej trasy, wtedy dodanie gazu to wysokie prawdopodobieństwo że silnik zgaśnie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, k232 napisał:

A byłeś u kogoś ustawiać gaz ?

Taa... problem mam od około roku a między czasie wymieniałem wtryski na Stag W-01. Nawet nie wiem zbytnio do jakiego by tu mechanika pojechać i poprosić o poradę, ale chyba poszukam jakiegoś lepszego gazownika, bo wydaje mi się takie osoby mają najwięcej wspólnego z Ecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Ci pomóc, te korekty to zasługa źle wyregulowanego gazu a jak po regulacji dalej będą problemy to przepływomierz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...