Ogon56 1 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Cześć. Jestem w trakcie czyszczenia zaworów, kolektora i przepustnicy z nagaru. Jest tego masa i po demontażu aż się przeraziłem choć nie zaskoczyło mnie to zważając, że to bezpośredni wtrysk. Jest możliwość zmniejszenia ilości nagaru osadzającego się na elementach dolotu? Może zaślepienie EGR by pomogło skoro spaliny wracają do kolektora w celu ponownego przepalania, a nie ma co ich zmyć. Jest to warte świeczki, czy lepiej to zostawić i profilaktycznie czyścić to co 1-2 lata? Może jakieś inne pomysłym, które zmniejszą ilość nagaru. Lany był castrol edge 5W40, może przy najstępnej wymianie zmienić oliwę na przyjaźniejszą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Witaj, Przemek przy jakim przebiegu robisz czyszczenie z nagaru? Egr to raczej w 2 tdi jest... Zobacz w odpowiednich wątkach forum opinie odnoście Castrola... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogon56 1 Opublikowano 1 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 20 godzin temu, black4 napisał: Witaj, Przemek przy jakim przebiegu robisz czyszczenie z nagaru? Egr to raczej w 2 tdi jest... Zobacz w odpowiednich wątkach forum opinie odnoście Castrola... Pozdrawiam Cześć, Aktualny przebieg w samochodzie to 240KKM. Nie widzę przeciwskazań aby EGR mógł być w samochodach benzynowych? No z tymi opiniami jest różnie, ludzie narzekają, warsztaty polecają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Dzięki za info! Pewnie tak. Niestety dużo podróbek Castrola było i pewnie stąd ta opinia, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 EGR w fsi i pochodnych nie wyłączamy bo tłoki spłyną do miski, wtłaczanie spalin obniża temperaturę spalania ubogiej mieszanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubiaK 7 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 (edytowane) Tak do wiadomosci autora tematu - w 2.0 TFSI nie ma EGR Zanim zaczniesz cokolwiek "zaslepiac" to najpierw doczytaj i dowiedz sie jak zbudowany jest ten silnik a pozniej wyciagnij wnioski i dzialaj. P.S w 2.0 FSI owszem jest. Edytowane 29 Kwietnia 2018 przez KubiaK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się