Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A6 2018/2019 C8 New


Rekomendowane odpowiedzi

Gdzies ogladalem testy w tv i Parys Cybulski rzucił takim stwierdzeniem

Znalazlem. Wymogi rynku i sie brudza

 

 

Edytowane przez Cin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,
Dość pilnie śledzę temat nowej A6, bo przymierzam się do zmiany swojego A4 B9 (będzie na sprzedaż jakby co ;) )

Czy ktoś orientuje się na temat:

- w jakiej wersji wyposażenia występuje skórzana poduszka kierownicy? Nie mogę znaleźć tu informacji/zależności. Stawiam, że z jakimś rodzajem tapicerki skórzanej (np. przy sportowej alcantarze chyba się nie da?), ale pewności nie mam.
- czy koła 19-calowe to nie za dużo jak na polskie drogi (pakiet S-line)? Dokładnie rozmiar 245/45/r19? Waham się, czy nie postawić na 18-tki (225/55/r18), ale tu z kolei może być za bardzo "baloniasto" ;) Zwłaszcza mam obawy w przypadku zimówek, a nie chcę kupować osobnego zestawu felg.

_ czy polecacie zawieszenie sportowe (w zestawie s-line), czy lepiej zostać przy standardowym (dynamicznym)?

- kiedy spodziewać się 40 TDI w Quattro?

Z góry dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz wpakować do nowej A6 18"? Na 21" latałem i nie było problemu z komfortem i jakoś to wygląda ? Do A4 20" się wkłada. 

 

D7275A6A-1F45-40B9-9170-1367A6F82663.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Hugo napisał:

Chcesz wpakować do nowej A6 18"? Na 21" latałem i nie było problemu z komfortem i jakoś to wygląda ? Do A4 20" się wkłada. 

 

 

Wiadomo, że wizualnie takie 20-tki czy 21 robią ogromną różnicę...Ale dla mnie ważny jest komfort akustyczny (a jednak szersze, większe opony będą bardziej huczeć) plus sporo jeżdżę zimą, a tu na błoto, wodę i śnieg lepsze mniejsze koła. Pytanie, czy kierować się wyglądem, czy bezpieczeństwem i pewnością jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek proponuję wziąć auto na jazdę testową i sprawdzić jakość wyciszenia wnętrza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tadziak napisał:

Ale dla mnie ważny jest komfort akustyczny

to kup auto z podwójnymi szybami i problem znika ;) mam w C7 właśnie podwójne szyby i 20tki i jest cichutko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet się nie zastanawiaj nad 18stkami, zepsujesz cały "efekt" wizualny tego samochodu.

Co do skórzanej poduszki to występuję w pakiecie rozszerzone obszycie skórą czy jakoś tak, może jest też opcja dodatkowego obszycia samej kierownicy ale nie sądzę.  

Jak boisz się utraty komfortu to zdecydowanie zostań przy standardowym zawieszeniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za Wasze sugestie - chyba najlepiej wziąć pakiet S-line z felgami 19-tkami i pozostać przy dynamicznym zawieszeniu.

Na jeździe testowej już byłem (dostałem auto w użyczenie na godzinkę). Wyciszenie jest dobre, ale w obecnej A4 B9 również, a tu mam małe koła (17-tki), więc nie chcę pogorszenia komfortu. Podczas jazdy testowej przy prędkościach rzędu 120-140 km/h odczuwalny był hałas od kół (auto miało 19-tki), mimo podwójnych szyb.

Co do tego pakietu skórzanego to przejrzałem różne ogłoszenia na Otomoto i mimo tych pakietów kierownice nie miały obszycia skórą (środka). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widziałeś gdzieś tą kierownice skórzaną? Bo pytanie czy w C8 jest?

24 minuty temu, tadziak napisał:

Co do tego pakietu skórzanego to przejrzałem różne ogłoszenia na Otomoto i mimo tych pakietów kierownice nie miały obszycia skórą (środka).  

tylko pytanie który pakiet był, bo występują 4, dół, góra, góra/dół i pełny i sądzę że jak co to w tym ostatnim ewentualnie może to być. Inne opcje zobaczyć ofertę Audi Individual, ewentualnie zlecić to jakiemuś zakładowi zewnętrznemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, DonDżonson napisał:

a widziałeś gdzieś tą kierownice skórzaną? Bo pytanie czy w C8 jest?

tylko pytanie który pakiet był, bo występują 4, dół, góra, góra/dół i pełny i sądzę że jak co to w tym ostatnim ewentualnie może to być. Inne opcje zobaczyć ofertę Audi Individual, ewentualnie zlecić to jakiemuś zakładowi zewnętrznemu

Ok, okazuje się (wg. niemieckiego forum),  że to jakaś tajemnicza opcja, która nie jest na razie dostępna, ale jest zamontowana np. w samochodach, które zjechały do dealerów jako pierwsze.  W większości salonowych aut właśnie taka kierownica jest (załącznik). Podobno nie ma to nic wspólnego z pakietem skórzanym, ani też z wybraną tapicerką/wersją (sport, limousine).

901607652_3_1080x720_limousine-sport-50-tdi-quattro-286-km-tiptronic-audicentrum-gdansk-osobowe_rev001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tadziak mieliśmy taką kierownicę. Tak jak piszesz, auto konfigurowane przez Audi, praktycznie na pełnym wypasie. Cena naszego egzemplarza wynosiła 555 000 :blink:

 

38439925_2159038164381131_2317467943790706688_o (1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Hugo napisał:

@tadziak mieliśmy taką kierownicę. Tak jak piszesz, auto konfigurowane przez Audi, praktycznie na pełnym wypasie. Cena naszego egzemplarza wynosiła 555 000 :blink:

 

Dzięki, wszystko jasne...A swoją drogą to ktoś przymierzał się już do zakupu i wie, czy można liczyć na jakieś sensowne rabaty? Bo mi coś sprzedawca mówił, że w tym roku na nowości to maks kilka procent...(na firmę). Jak tak będą pogrywali to skorzystam z brokera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, tadziak napisał:

Dzięki, wszystko jasne...A swoją drogą to ktoś przymierzał się już do zakupu i wie, czy można liczyć na jakieś sensowne rabaty? Bo mi coś sprzedawca mówił, że w tym roku na nowości to maks kilka procent...(na firmę). Jak tak będą pogrywali to skorzystam z brokera ;)

6%. Z usług brokera powiadasz. Raczej nie poszalejesz z rabatami, Ostatnio było trochę zmian w tej kwestii ;) Ale jak chcesz to zapytaj ile Ci zaproponuje broker :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Hugo napisał:

6%. Z usług brokera powiadasz. Raczej nie poszalejesz z rabatami, Ostatnio było trochę zmian w tej kwestii ;) Ale jak chcesz to zapytaj ile Ci zaproponuje broker :)

Już pytałem i dramatu nie ma. Wychodzi koło 18% u brokera, wszystko w PLN, rzekomo identyczna konfiguracja wyposażenia w standardzie co PL (cyt. "zamawiamy w PL").  Możliwość odbioru nawet u dealera Audi.  Samochód za 343 tys, wychodzi koło 282 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powiem Ci, że nieźle. Kto daje takie rabaty? Jak nie chcesz pisać tutaj, to napisz mi na pw. Dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Hugo napisał:

No to powiem Ci, że nieźle. Kto daje takie rabaty? Jak nie chcesz pisać tutaj, to napisz mi na pw. Dziękuję 

 

poszlo na priv.  Ale generalnie to taki standard brokerski. Wiosną wyceniałem też Q5, czy A7 i zawsze te kilkadziesiąt tysięcy zł było taniej niż cena katalogowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nowości 18% to dobry rabat, na samochodu będące na rynku od jakiegoś czasu można sporo więcej urwać. Ostatnio załatwiałem BMW 3 GT dla szwagierki to z ceny katalogowej 233tyś finalnie u brokera wyszło 152tyś! Szok, ale to akurat nie jest samochód który się dobrze sprzedaje i go mocno rabatuje nawet samo BMW.

Edytowane przez Ogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś moim zdaniem w Audi idzie w złą stronę, a konkretnie materiały wnętrza. Podobnie jak w A4 B9 tak w A6 C8 wnętrze jest stylistycznie ładne ale plastikowe w dodatku te plastiki są twarde (deska podszybia np. to jakaś tragedia, nawet sobie nie zadali trudu żeby front zrobić miękki a tył z twardy ) i potrafią skrzypnąć, jest gorzej niż w C7 i to znacznie. I jeszcze raz nie chodzi mi o design a o same materiały których użyto do wykończenia wnętrza ( samochód skonfigurowany za ponad 500tys ! ). W dodatku ergonomia słaba i na dłuższą mete te ekrany są wkurzające, tym bardziej że często robiąc coś na dolnym ekranie efekt widać na górnym, więc najpierw patrzysz na dół żeby wcisnąć dobry przycisk a później do góry żeby zobaczyć na efekt - B E Z N A D Z I E J A!     Linia nowej A6 mi się podoba, zwłaszcza mocniej ścięty tył ( mowa o avancie ), ale nie jestem wstanie zaakceptować środka i jego ergonomii, nie przy takiej cenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zewnątrz całkiem przyjemne auto, w środku jest ok, ale szału ni ma, siedząc w nowej a6 jak zobaczyłem z jakiej skóry jest obszyta deska to zwątpiłem, dramat; ktoś po wie czepiacie się ale jak pisał ogi w końcu to auta za 400-500 koła to coś tam trzeba więcej wymagać

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...