Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy po wymianie walka rozrzadu i szklanek


Damian320d

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim pol roku temu wymienilem walek rozrzadu wraz ze szklankami, zrobilem juz 40kkm i problem od pewnego czasu powraca

-mocne dudnienie z puchy filtra

- cykanie

Ale juz mowie kiedy tak sie dzieje np ciśnie sobie do belgi z prędkością 160km/h i po 2-3 godzinach robie pauze to normalnie tak napierdziela ze hej, postoi sobie tak z 10 minut i jak ręką odjal w pewnym momencie nic nie słychać chodzi jak marzenie

- ale jak jade 120km/h i wtedy obroty niskie 2krmp to nic takiego nie występuje...

Czy może być to objaw padajacej dwumasy? Bo ostatnio przy odpalaniu szarpanie buda,

Jeżeli trzymam obroty powyżej 3krpm i odpuszczę gaz silnik okropnie wyje

 

Auto audi b7 bpw 2.0 tdi 203kkm. Olej LM 5w30 DPF out i egr

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian sprawdź czy broki w wałkach dźwigienek pompowtrysków są na swoich miejscach :hi:

Objaw wskazuje na możliwy problem z napełnianiem szklanek olejem :P

Obejrzyj też krzywki wałka rozrządu czy nie dzieje się tam coś niedobrego .

Lałeś MILITECA do oleju ?Jaki wałek był zamontowany ?

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian sprawdź czy broki w wałkach dźwigienek pompowtrysków są na swoich miejscach :hi: Objaw wskazuje na możliwy problem z napełnianiem szklanek olejem [emoji14]

Obejrzyj też krzywki wałka rozrządu czy nie dzieje się tam coś niedobrego .

Lałeś MILITECA do oleju ?Jaki wałek był zamontowany ?

 

Lalem ceratec LM, mialem wrazenie ze bylo lepiej, walek kobelsmit czy jakoś tak, i przed chwila poszedłem odpalic i ledwo co mi zapalil chyba z 20 sec krecilem, aż zaczal cos łapać. I temperatura +10 za drugim razem od strzala i czasami tak mam od jakiegoś miesiąca ze raz w tygodniu będzie tak kręcił dlugo a raz od dotkniecia . I nie wiem czy mi oleju nie przybywa ale temu musze sie przyjrzeć dokladnie  

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Damian320d napisał:

Lalem ceratec LM, mialem wrazenie ze bylo lepiej, walek kobelsmit czy jakoś tak, i przed chwila poszedłem odpalic i ledwo co mi zapalil chyba z 20 sec krecilem, aż zaczal cos łapać. I temperatura +10 za drugim razem od strzala i czasami tak mam od jakiegoś miesiąca ze raz w tygodniu będzie tak kręcił dlugo a raz od dotkniecia . I nie wiem czy mi oleju nie przybywa ale temu musze sie przyjrzeć dokladnie  

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

z tym kreceniem tak długo to na BANK CI się paliwo cofa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objaw pukania w airbox wskazuje że coś sie dzieje z zaworami do sprawdzenia szklanki , wałek , broki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Damian320d napisał:

 I nie wiem czy mi oleju nie przybywa ale temu musze sie przyjrzeć dokladnie  

No to się przyjrzyj bo rozrzedzony paliwem olej oprócz bardzo lichych właściwości smarujących może być powodem problemów z pracą hydropopychaczy :decayed:

Co do odpalania to dla potwierdzenia czy ma to związek z zapowietrzaniem się instalacji paliwowej , utrzymuj jak najwyższy poziom paliwa w zbiorniku i zrób kilkukrotnie " test górki " :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, piotrsob1 napisał:

No to się przyjrzyj bo rozrzedzony paliwem olej oprócz bardzo lichych właściwości smarujących może być powodem problemów z pracą hydropopychaczy :decayed:

Co do odpalania to dla potwierdzenia czy ma to związek z zapowietrzaniem się instalacji paliwowej , utrzymuj jak najwyższy poziom paliwa w zbiorniku i zrób kilkukrotnie " test górki " :)

Dziś zajrzałem pod pokrywę i zauważyłem ze ten zaworek co w filtrze siedzi jest cały tłusty wraz z filtrem z góry 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Damian320d napisał:

Dziś zajrzałem pod pokrywę i zauważyłem ze ten zaworek co w filtrze siedzi jest cały tłusty wraz z filtrem z góry 

Który zaworek i pod którą pokrywą i w którym filtrze  ?? :decayed:

Trochę się domyślam, piszesz pewnie o zaworku podgrzewacza paliwa w filtrze paliwa , tak ?

Jeżeli tak to ta nieszczelność może to być powodem zapowietrzania się instalacji paliwowej i przyczyną problemów z rozruchem :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrsob1 napisał:

Który zaworek i pod którą pokrywą i w którym filtrze  ?? :decayed:

Trochę się domyślam, piszesz pewnie o zaworku podgrzewacza paliwa w filtrze paliwa , tak ?

Jeżeli tak to ta nieszczelność może to być powodem zapowietrzania się instalacji paliwowej i przyczyną problemów z rozruchem :hi:

Tak dokładnie ten co w filtrze paliwa siedzi czarne coscik całe mokre wraz z filtrem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrsob1 napisał:

Który zaworek i pod którą pokrywą i w którym filtrze  ?? :decayed:

Trochę się domyślam, piszesz pewnie o zaworku podgrzewacza paliwa w filtrze paliwa , tak ?

Jeżeli tak to ta nieszczelność może to być powodem zapowietrzania się instalacji paliwowej i przyczyną problemów z rozruchem :hi:

Tak dokładnie ten co w filtrze paliwa siedzi czarne coscik całe mokre wraz z filtrem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej sorki za brak ruchu w poście ale choroba mnie polamala, samochod od poniedziałku zalany pod korek i dzis rano po 2 dniach normalnie odpalił, musze zamówić jednak ten zaworek o którym pisałem wyzdrowieje bede dzialal

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wymiana oleju i filtrów pomogla nic nie dudni ani nie cyka

Z problemem odpalania problem został usunięty po wymianie zaworka w filtrze paliwa

 

Teraz tak powiedzcie mi ludzie jak w końcu olej sprawdzic bo mnie to kurwica strzela z tymi bagmetami az pojechalem do audi kupic mowy wczoraj patrzę A tam olej na kulce az to litr odciagnalem pokazywalo potem na max przejechałem się i znów wsadzilem bagnet A tam k**wa znowu na kulce to co oleju mi przybywa czy Co???? Jakby przybywalo to raczej wyszlo by poza kulkę A mi sie wydaje ze ta kulka ściąga olej z rurki i pokazuje c**j wie co. Przepraszam za te wulgaryzmy ale szlak mnie trafia wsadzam bagnet i wyciągam i tak w kolko raz tak pokaże raz srak

 

To co sposcilem litr oleju i po 10 km przybyło znow litr? I utrzymuje się na wysokości kulki ponad Max?

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Po odczekaniu 5 min od zgaszenia mam max A po nocy ponad stan czyli ta kulke zalana mam ;0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że oleju przybywa i to w szybkim tempie :P

Jak się to potwierdzi to powinieneś jak najszybciej znaleźć przyczynę , bo zarżniesz motorówkę jeżdżąc na zupie w postaci mieszaniny oleju z ON-em .......:decayed:

To że po wymianie oleju hydropopychacze ucichły zdaje się to potwierdzać , po prostu na nowym oleju pracowały jak się należy , a na rozrzedzonym już nie :angry:

Możliwe przyczyny w kolejności prawdopodobieństwa wystąpienia :

1. nieszczelne uszczelniacze pompek

2. nieszczelna pompa tandemowa

3. pęknięta głowica pomiędzy szyną paliwową a przestrzenią połączoną ze skrzynią korbową 

:hi:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że oleju przybywa i to w szybkim tempie [emoji14]
Jak się to potwierdzi to powinieneś jak najszybciej znaleźć przyczynę , bo zarżniesz motorówkę jeżdżąc na zupie w postaci mieszaniny oleju z ON-em .......:decayed:
To że po wymianie oleju hydropopychacze ucichły zdaje się to potwierdzać , po prostu na nowym oleju pracowały jak się należy , a na rozrzedzonym już nie :angry:
Możliwe przyczyny w kolejności prawdopodobieństwa wystąpienia :
1. nieszczelne uszczelniacze pompek
2. nieszczelna pompa tandemowa
3. pęknięta głowica pomiędzy szyną paliwową a przestrzenią połączoną ze skrzynią korbową 
:hi:
Mam nadzieję że będzie problem z pkt 1 lub 2 ;D dzieki za odp bede obserwowac co sie dzieje.
A powiedz mi czy na bagnecie pokaże za ta kulke czy już nie?

Ogólnie Wesołych świąt wszystkim??, A tym co nie świętują to zeby przez długi week dobrze sie zregenerowali

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej problem z dudnieniem na razie ucichł po wymianie oleju jak i z ciężkim rozruchem 

ale teraz mam jakiś dziwny dźwięk przy spadających obrotach i na wolnych 

Na wolnych lekko cyka spod samochodu od strony kierowcy lewe koło, jak wcisnę sprzęgło to delikatnie głośniej 

 

A tutaj nagranie kolejne  spod maski 0 dziwnych odgłosów a spod spod silnika to już słychać 

 

 

 

Edit wczoraj rano był problem z odpaleniem po raz kolejny, ściągnąłem pokrywę silnika plastikowa a tam znów filt paliwa mokry od ropy wyciągnąłem ten zaworek i puszą w dwie strony ;D firma tropan 

Edytowane przez Damian320d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...