Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Wysokie bipy i korekty na 2 wtryskach


bartek949

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie w moim autku mam wysokie bipy i korekty na 2 wtryskach mam tak od zakupu czyli jakieś 6 miesięcy, macie pomysł co może być nie tak ? Czytałem że jak pompa vacum to bipy były by wysokie ale wydaje mi się że na wszystkich cylindrach a u mnie jest tylko na 2 :/

Kąt synchronizacji mam na -0,5.

fotopompekdarka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od zrzucenia pokrywy, sprawdzeniu czy wszystkie PD mają te same numery i przy okazji podogonaj konektorki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uszczelniacze na pompkach ? Ale trzeba by jakiegoś speca lepszego odemnie :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jeśli pompki będą te same, i po konektorkach bez zmian, to jak kolega wyżej wspomniał oringi na PD warto by wymienić i na nowo PD wyregulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej, temat szeroko omawiany na forum, poszukaj, poczytaj i podejmuj decyzję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jak już otworzę klawiaturę wszystkie numery będą ok i gumki to mogę zamienić je miejscami np: pierwszy z drugim ? i zobaczyć czy to nie wina wtrysków ?

Pierwszy wtrysk ten co ma bipy +56 to jest ten od rozrządu tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomoże mi ktoś jaka jest kolejność ? Czy ten co jest pierwszy w programie i ma bipy +56 to jest pierwszy od rozrządu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejność liczysz od rozrządu a zamienia się miejscami najwydajniejszy z najmniej wydajnym, czyli u Cb 1 i 4, czyli 2 skrajne.

Nie patrz na BIP-y a na korekcje - najgorszy u Ciebie to ten na 4 cylindrze... ten na 1 jest najbardziej wydajny cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tam gdzie jest -1,11 to jest ten najwydajniejszy jak dobrze rozumiem a tam gdzie mam +0,99 to ten słabszy, ktoś mi na innej grupie pisał że ten co ma wysokie bipy czyli u mnie +56 to jest ten słabszy i już nie wiem kto mówi dobrze :/

 

Edytowane przez bartek949
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pierwszy ma -1,11 bo nadrabia za ten co leje i ma +0,99 ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, coś tam wiem więcej po przeczytaniu lektury, a powiedz mi czy mogę zamienić 4 wtrysk z 3 ? było by mniej odkręcania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie da się za pomocą VCDS lite sprawdzić jakie wtryski mam zapisane w sterowniku ? Chodzi mi o to czy ten wtrysk co siedzi w silniku to jest zapisany w kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na necie wyczytałem że to jak ktoś ma np: motor 116km i wstawia wtryski ze 130konnego TDI to musi zmienić te numery w kompie, czyli to nie prawda ? Mogę wsadzić np: do 116km wtryski od 130km i będzie działać bez problemu z tą wielkością nakrętki elektrozaworu ?

Oczywiście wiem że one się tam różnią na 2 rodzaje z wąską i szeroką nakrętką elektrozaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej sytuacji trzeba udać się do tunera, by przygotował mapy pod dane wtryski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...