Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odma 1.8 arg


Turbo1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem w ostatnie mrozy zamarzla odma wywalilo olej z silnika.Rozebralem kolektor zeby dostac sie do odmy i przy okazji wyczyscic przepustnice i kelektor ssacy.Nie wiem kto wczesniej robil odme przy tym aucie ale waz ktory laczy odme z rura przed przepustnica byl za dlugi i zalamany w jednym miejscu pewnie tu zamarzlo.Jak powinien w orginale wygladac ten przewod?Czy moze jest inny sposob na ta odme przy tym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

O który dokładnie ci chodzi?

image.png

Edytowane przez sitar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 tu troche inaczej jest na rysunku.u mnie odma idzie prosto do rury przed przepustnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który rok auta bo nie mogę znaleźć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

058103221

Trochę się naszukałem ale powinno to być to 058103221 i wygląda tak-jest to rurka 13 na schemacie

111.jpg

Edytowane przez sitar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, sitar napisał:

058103221

Trochę się naszukałem ale powinno to być to 058103221 i wygląda tak-jest to rurka 13 na schemacie

111.jpg

Dzięki za pomoc.Orientujesz sie moze jakbym zrobil wolna odme?silnik ma 300tys 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie to kolanko co dochodzi odma w rure przed przepustnice czy musi byc taki jakby zaworek gumowy ktory wstrzymuje ciśnienie z odmy?ta gumka nie trzyma sie i wypada czasem dolacze foto bo ciezko to tak wytlumaczyc 

IMG_20180307_143314-1168x2080.jpg

IMG_20180307_143340-934x1663.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pasuje, żeby ta guma tam była, ja ostatnio u Siebie też zmieniałem całą tą rurę bo guma była już na wyczerpaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2018 o 13:55, k232 napisał:

No pasuje, żeby ta guma tam była, ja ostatnio u Siebie też zmieniałem całą tą rurę bo guma była już na wyczerpaniu.

Dzięki za odpowiedź kupilem drugie kolanko.Poskrecalem wszystko raczej bez zadnych luzow odma kolektor a i tak lapie gdzies lewe powietrze przy gwałtownym dodaniu gazu bylo caly czas tak i przedtem nie wiem gdzie szukac tego przedmuchu faktem jest ze mam nie sprawna gruszke podcisnienia.Jest jakis sposob na sprawdzenie szczelnosci dolotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposobów jest w ciul, np popsikać wodą z płynem na zimnym silniku i patrzeć czy gdzieś wychodzą bąbelki, u mnie nieszczelność dolotu była na tych 4 gumach które widać od góry na kolektorze. Sprawdzałeś je czy nie puszczają ? 

W sumie jak gruszka niesprawna to problem będzie przy przyśpieszaniu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.03.2018 o 03:46, k232 napisał:

Sposobów jest w ciul, np popsikać wodą z płynem na zimnym silniku i patrzeć czy gdzieś wychodzą bąbelki, u mnie nieszczelność dolotu była na tych 4 gumach które widać od góry na kolektorze. Sprawdzałeś je czy nie puszczają ? 

W sumie jak gruszka niesprawna to problem będzie przy przyśpieszaniu..

Sprawdzalem tak jak poleciles i nic nie widac nie wiem gdzie tego szukac jak zimny i chodzi na ssaniu to nie slychac zeby lapal lewe powietrze a jak zejdzie z obrotow znowu to samo chyba ze daje powoli gazu wtedy sie nie zadlawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przepływomierz masz sprawny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, k232 napisał:

A przepływomierz masz sprawny?

Nie mam narazie gdzie podpiac pod komputer jak odlacze wtyczke to zmienia sie praca silnika ale nie gasnie chyba ze znasz jakiś sposob jak to sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Turbo1 napisał:

Nie mam narazie gdzie podpiac pod komputer jak odlacze wtyczke to zmienia sie praca silnika ale nie gasnie chyba ze znasz jakiś sposob jak to sprawdzic

Przejedź się samochodem z odpiętą wtyczką od przepływomierza i zobacz czy zauważyłeś jakąś różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, k232 napisał:

Przejedź się samochodem z odpiętą wtyczką od przepływomierza i zobacz czy zauważyłeś jakąś różnicę.

Na odpietej wtyczce idzie tak samo jedyni

 

32 minuty temu, k232 napisał:

Przejedź się samochodem z odpiętą wtyczką od przepływomierza i zobacz czy zauważyłeś jakąś różnicę.

Na odpietej wtyczce jedzie tak samo jedynie obroty faluja po zatrzymaniu sie,i tego przedmuchu tak nie slychac na benzynie a na gazie lapie lewe powietrze.Nie wiem o co chodzi moze ta gruszka tez ma wiele wspolnego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podłączyć kompa i zobaczyć błędy, być może będzie błąd mieszanki, a gaz jest dobrze wyregulowany ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, k232 napisał:

Musisz podłączyć kompa i zobaczyć błędy, być może będzie błąd mieszanki, a gaz jest dobrze wyregulowany ? 

Juz zgadalem sie na kompa i do gazownika tez podjade zobaczymy czy cos zaradza magiki.Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Turbo1 napisał:

Juz zgadalem sie na kompa i do gazownika tez podjade zobaczymy czy cos zaradza magiki.Dzięki za pomoc

Znalazlo takie bledy ale to chyba spowodowane odpieciem wtyczki na przeplywce.Po zresetowaniu i przejechaniu 20km żadnych bledow nie wyswietla 

IMG_20180317_091407-3120x1752.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...