lexyy 0 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Witam, prawdopodobnie pekla mi glowica, po dluzszym postoju nie pali na wszystkie cylindry, na bagnecie widac wilgoc,ubywa plynu i kopci na bialo. O dziwo test na zawartosc CO2 negatywny, czy aby to na pewno glowica? Czy glowica oznaczeniu ADR bedzie pasowac? Wiem ze nie ma sai, ale to nie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) Ten dym ma słodkawy zapach?, bo może to zwykła para wodna. Może puszcza Ci gaz do dolotu i dlatego tak odpala. Jakby była walnięta uszczelka to byś miał dużo masła pod korkiem oleju i na bagnecie lub jeśli puszczało by spaliny przez padniętą uszczelkę to test na co2 byłby pozytywny. Zakręć butlę i pojeździj trochę na samej benzynie. Edytowane 6 Marca 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexyy 0 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Tak, spaliny maja slodkawy zapach, na bagnecie widac biale kropki i tluste plamy, oleju jak by przybylo plynu ubylo, reduktor puszcza podcisnieniem i czasem dluzej kreci,ale jak postoi 2/3 dni to nie pali na wszystkie cylindry(tak jak by woda w cylindrach) dopiero po 1/2min zaczyna pracowac ok. Kopci na bialo na zimnym i cieplym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Sprawdź jeszcze świece jak wyglądają. Wychodzi na to, że głowica albo uszczelka :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexyy 0 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Swiece maja delikatny bialy nalot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex87 0 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Kolego zrob prosty test. Po jezdzie dajmy na to tak okolo 10 km jak zgasisz auto wieczorem odkrec korek od plynu chlodzacego. Jak rano zapali dobrze to masz glowice walnieta. Bynajmniej ja tak mialem pekniecie w 4 miejscach. Plyn pod cisniniem dostawal sie do cylindrow a jak spuszczalem cisnienie to auto palilo jak zloto. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 sprawdz chłodnice oleju za czym wydasz 2 tyś na uszczelkę z remontem głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matimonn 1 Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 11 godzin temu, goldi napisał: sprawdz chłodnice oleju za czym wydasz 2 tyś na uszczelkę z remontem głowicy W tym przypadku to nie gra roli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 3 Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Test na co2 zrobiłeś na rozgrzanym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexyy 0 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Tak silnik byl dobrze rozgrzany. Jezeli jeżdżę autem codziennie to nie ma problemu z odpalaniem, problem jest jak postoi ze 2/3 dni. Kopci na bialo, ubywa plynu i jest masło na bagnecie to terazniejsze objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się