Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Glosniejsza praca po wymianie oleju.


KamilMA

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Moze mi ktos wytłumaczyć dlaczego po wymianie oleju silnik glosniej pracuje? Kupiłem a4 nie dawno wczesniej byl zalany castrol 5w40 i bylo cicho. Ja wlałem motula x-cess 5w40 i myslalem ze bedzie tak samo lub lepiej . Silnik ma moc wszystko jest ok tylko głośniej pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wcześniej było lepiej, ciekawe co naprawdę było zalane w tym silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sugerujesz doktora?

ps. prosze o przyniesienie tematu do 2.0T pomyłka. 

Edytowane przez KamilMA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też po wymianie z motula na valvoline silnik zaczął wyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś wcześniej wlał pół syntentyk? Nowy olej spełnia rekomendowane normy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metka z wcześniejszej wymiany oleju potwierdza 5w40 castrola. No motul x-cess 8100 5w40 spelnia normy. 

Edytowane przez KamilMA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolałem już litr castrola (4000km od wymiany) i zaczęło wyciszać.
może olej jest podrobiony i robi spustoszenie w silniku.

Edytowane przez tracer123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś był temat jak rozpoznać podróbę od ori, sprawdzałeś?
Na szybko znalazłem te tematy:

http://www.motogen.pl/Motul-5100-jak-poznac-oryginalne-oleje,11455.html

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/166501-oryginalnosc-oleju-motul-300v-jak-rozpoznac-podrobke/

 

Jeśli z intercarsu to raczej małe szanse, że podróba... Ale wiesz jak jest... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo ile silnik ma przebiegu, co ile i jaki olej był zalewany oraz czy silnik za mocno nie pił oleju.

Sporo tych nie wiadomych, nie ma co trzeba obserwować.

 Te silniki często przez 3 lata lub dłużej są na 5W30 w trybie LL, potem co leją z tym bywa różnie.

Jak silnik zaczyna łykać 1,5 do 2 litrów na 10 tys. km to standardem staje się 10W40 lub zalewanie stabilizatorów oleju.

Większość użytkowników nie uzupełnia oleju, przynajmniej tak jest u dojczlandów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik ma 225kkm. i nie wiem ile bierze oleju bo za krótko go mam zrobilem moze ze 300 km. jak wymienilem filry powietrza i kabinowy to byly w bardzo dobrym stanie wiec poprzedni wlascicel tego pewnie pilnował zeby na czas robic przeglad olejowy. odma jest troche zaolejona moze miec to zwiazek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już minęło półtorej miesiąca, więc pewnie trochę autem pojeździłeś, jakieś słyszalne zmiany? Sam mam ten sam problem, po wymianie zaczął terkotać niczym diesel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak,  silnik chodzi jak chodził dla mnie dość glosno. ubytku oleju nie stwierdzam 1500km zobilem. moc jest wszystko jest niby dobrze, ale powoli bede sie zbieral do wymiany lancucha i napinacza .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...