Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8t bfb ciężko odpala na zimnym


Dominik84

Rekomendowane odpowiedzi

witam. Mam prolem z 1,8t bfb w moim a4 b7,problem jest w tym ze przy porannym zapalaniu, jak postoi dłużej to nie może od razu na obroty wejść,  raz na czas odpali elegancko ale to rzadkość, nie zależnie od temperatury czy jest -19 czy plus 10 objawy identyczne, świece wymienione, filtr paliwa wymieniony bo ciśnienie szybko spadało z listwy wtryskowej z 4,2 bara po odpaleniu do 1 bar w ciągu 30 sekund od zgaszenia motoru,  co prawda nie wiem jeszcze czy się to poprawiło bo nie sprawdzałem, ale nadal źle chyta na zimnym , czy na tej listwie musi się trzymać dłużej to ciśnienie ? co może odpowiadać za to ze spada ??  czy to może być przyczyną nie wchodzenia od razu na obroty ?? czy jest jakaś inna opcja jeszcze ?? dopowiem jeszcze ze jak tak słabo chyta słychać łańcuszek, jak odpali dobrze to nawet przy -15 go nie słychać, jakieś sugestie panowie ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag i błędy zczytaj

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, koloboro napisał:

vag i błędy zczytaj

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

wiesz sprawdzałem to takim małym komputerkiem i nie ma błędu żadnego kolego, chyba ze musi być jakiś konkretny sprzęt

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie, po zapłonie ma trzymać chyba 3,5bara. W czasie jazdy pod obciążeniem 4 bary. Na myśl przychodzi jeszcze czujnik temp.

Błędy najlepiej czytać programem vag/vcds i poza tym można dużo innych rzeczy zweryfikować. Pytanie jaki filtr założyłeś. Najlepiej sprawdza się ori, bo zamienniki zwłaszcza te tańsze nie działają prawidłowo już w opakowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie, po zapłonie ma trzymać chyba 3,5bara. W czasie jazdy pod obciążeniem 4 bary. Na myśl przychodzi jeszcze czujnik temp.

Błędy najlepiej czytać programem vag/vcds i poza tym można dużo innych rzeczy zweryfikować. Pytanie jaki filtr założyłeś. Najlepiej sprawdza się ori, bo zamienniki zwłaszcza te tańsze nie działają prawidłowo już w opakowaniu.

filtr mann , po wymianie filtra nie sprawdzalem ciśnienia jeszcze, jutro sprawdzę, chodzi o ten czujnik przy korektorze ??  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Dominik84 napisał:

chodzi o ten czujnik przy korektorze ??  

Ten z tyłu silnika przy grodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, przem8 napisał:

Ten z tyłu silnika przy grodzi.

jak się nazywa dokładnie ten czujnik??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dominik84 napisał:

jak się nazywa dokładnie ten czujnik??

 

Czujnik temperatury płynu chłodniczego jest on przy grodzi u góry można to potwierdzić np rano podłączasz kompa i sprawdzasz temperaturę czy się pokrywa z temp otoczenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, siwak napisał:

Czujnik temperatury płynu chłodniczego jest on przy grodzi u góry można to potwierdzić np rano podłączasz kompa i sprawdzasz temperaturę czy się pokrywa z temp otoczenia 

Hmm no mam maly komputerek , wiec raczej nim nie sprawdze, chyba ze w jakieś kanały trzeba wrjść , problemu ze wskaźnikiem temp nie mam, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskaźnik temperatury na desce i ecu to dwa czujniki w jednej obudowie. czasem jeden zawodzi.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, koloboro napisał:

wskaźnik temperatury na desce i ecu to dwa czujniki w jednej obudowie. czasem jeden zawodzi.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

sprawdzę jutro komputerkiem na zimnym ile pokazuje stopni bo znalazłem chyba kanał gdzie pokazuje tą temperaturę,  bo wzrasta i na wskaźnikach i w komputerku , co do trzymania ciśnienia wymiana filtra pomogła, ładnie trzyma 3,5 bara po zapłonie, dzisiaj zapalił mi bardzo ładnie , będę drążył temat dalej , jeszcze czujnik położenia wałka do sprawdzenia i przepływomierz ;/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do czujnika temperatury to jest chyba OK tempera zewnętrzna 12,5 stopnia, temperaturę cieczy pokazuje 12 stopni :) zobaczymy co będzie dalej jak nadejdą zimniejsze dni, bo jak narazie pali ładnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.03.2018 o 14:17, tomek899 napisał:

ja mam podobny problem i jak rozwiazałes ?

miałem małe ciśnienie na listwie wtryskowej, tzn nie trzymało ciśnienia po zapłonie, wymieniłem filtr paliwa, i jak na razie problemu nie ma, ale cały czas badam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...