kalina 0 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witam, zrobiłem swoje pierwsze logi dynamiczne- mam nadzieję że doobrze. Wydaje mi sie ze LMM niedomaga, czy mam rację? GRUPA 03 GRUPA 08 GRUPA 11 GRUPA 10 - "dziwne skoki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 po pierwsze należy pamiętać, że masz czipsa (ten słynny z allegro ) Także dla mnie trudno coś tu powiedzieć, nieźle leje paliwem (008) - ale wobec wskazań w 008 - możesz mieć rację. Wartości ostatniej kolumny powinny być nieco większe od tych z przedostatniej. Dobrze jakby spojrzał ktoś kto zmienia mapki.... Dziwi mnie 011, masz zdaje się normalne wskazania w AFN ? (takiego bez tuningu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Właśnie też mnie to zastanawia, coś mało tego doładowania zadanego. Ale z drugiej strony nawet jeżeli wpisana by była wyższa wartość to turbina itak nie wyciągnie więcej. A może jest jakiś czynnik który mógłby spowodować zadanie takiego ciśnienia w mapie. No cóż czas na test prawdziwego "magika" - dioda w lmm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 nie daje za to głowy, ale o ile dobrze pamiętam kolega Rogal mi mówił że w tdikach powietrze dokłada się po to aby chłodzić silnik, a u Ciebie jest go mało 11 za to paliwa dużo i moim zdaniem w 008 poz. 3 (ograniczenia momentu) powinna być najniższa. Myślę że jakby Rogal na to zerknął to powiedziałby na 100% co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 SebMis -dzięki. Sprawa się chyba wyjaśniła też zwróciłem uwagę na ograniczanie w 008, i zastosowałem diodę - auto odżyło, nie kopci,ciszej chodzi, g70 pokazuje teraz cały czas 1275. Terz pytanie ile mogę jeździć z wpiętą diodą? zanim kupię lmm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Terz pytanie ile mogę jeździć z wpiętą diodą? a zrób jeszcze raz logi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Logi z diodą w g70. blok 008 blok 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Dżisas co ty wyprawiasz z tym autem... Po pierwsze program masz do d*py, a po drugie turbina chodzi jak chce. Wywal tą diodę, zrób porządek z turbiną, bo sterowanie już w niej leży. Dziwisz się, że kopci ? A jak ma nie kopcić, skoro wali mu dawki jak koniowi, a powietrze niemalże w serii... Dymi i będzie dymił, do tego wysokie EGT wyjara Ci łopatki turbiny, może zawory ponadpala, kierownice będą się zapieprzać (czego efekty już odczuwasz). To właśnie twój super czip z allegro... LMM jest sprawny i nic z nim nie rób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Sprinter, myślisz że firanka do czyszczenia??? Z kopceniem nie było problemu nigdy, choć ostatnio zauwazyłem jakieś bąki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 No przecież widzisz blok11, czego chce ECU, a co dostaje. Ewidentnie chodzi źle. A tym softem skatujesz silnik prędzej czy później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 paliwo lane wiadrami, tlenu brak .... jednym słowem czips z allegro .... :twisted: jak juz wczesniej napisano sterowanie turbulum kuleje a i z takim softem silnik usmazysz .... rada: wywal soft, zajmij sie turbulum,zrob logi ... daj silnikowi odetchnac... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Jeszcze tylko jesdna prośba, czy kąt wtrysku może się różnić tyle ile ja mam na poniższym logu ?? 004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Może, to kwestia próbkowania interfejsu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 W normie ??? Jeżeli chodzi o sam interface to diag, chyba nie jest nagorszy. Szukam czy mechanicy nie popsuli czegoś Bo w dniu po wymianie rozrządu,przejechałem kilka kilometrów, zatrzymałem się na chwile i jak zapalałem wystrzeliło pod maską jak "z gaźnika" z tyłu chmura dymu, ale olałem to bo zdarzyło się tylko wtedy. Może coś jednak spaskudzili?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się