Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina gwiazda strasznie i nie ciagnie od 3tys one.


Przemyslaw Tokarz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim audi a4 b5 1.9tdi 85kw 116km AJM . Turbo strasznie gwiazda nawet piszczy a Ale ciągnie do 3 tyś i później nic . Od dołu ciagnie dobrze . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz nieszczelność stąd gwizdanie piszczenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Magik123 napisał:

Pewnie masz nieszczelność stąd gwizdanie piszczenie. 

Ale w podciśnieniu gdzieś czy na turbinie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od turbiny do kolektora ssącego ale podcisnienia też warto sprawdzić.

Mi kiedyś w golfie tak gwizdał jak pękł IC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Magik123 napisał:

Od turbiny do kolektora ssącego ale podcisnienia też warto sprawdzić.

Mi kiedyś w golfie tak gwizdał jak pękł IC.

Dzięki sprawdzę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mu depniesz to czarno za samochodem? Ja bym stawiał na dziurę w którymś z więży lub intercoolerze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, karol24 napisał:

Jak mu depniesz to czarno za samochodem? Ja bym stawiał na dziurę w którymś z więży lub intercoolerze 

Nie właśnie ani dymka nie puści 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównaj z tym gwizdem, jest tak samo? Miałem takie same objawy, przy 3,1-3,2 tys rpm odcinał, na piątce max 145 mogłem jechać. Pasażerowie rozglądali się gdzie ta karetka ciągle jedzie za nami :D Gwizd zaczął się po czyszczeniu turbiny. Wczoraj odesłałem ją zwrotnym kurierem, a jutro montuję zregenerowanego AWXa, bo okazało się, że ta była tak przekoszona, że korpus od środka cały porysowany był przez wirnik.

744fad714055a7e4m.jpg

ab5b1fc364a6ef75m.jpg

fb0a7c39823b94c5m.jpg

 

Edytowane przez Undisclosed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.03.2018 o 10:20, Undisclosed napisał:

Porównaj z tym gwizdem, jest tak samo? Miałem takie same objawy, przy 3,1-3,2 tys rpm odcinał, na piątce max 145 mogłem jechać. Pasażerowie rozglądali się gdzie ta karetka ciągle jedzie za nami :D Gwizd zaczął się po czyszczeniu turbiny. Wczoraj odesłałem ją zwrotnym kurierem, a jutro montuję zregenerowanego AWXa, bo okazało się, że ta była tak przekoszona, że korpus od środka cały porysowany był przez wirnik.

Mogę już na 100% potwierdzić, że to był powód gwizdu, dziś zamontowałem turbinę z AWX i samochód chodzi jak nowy :) Żadnego gwizdu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2018 o 22:36, Undisclosed napisał:

Mogę już na 100% potwierdzić, że to był powód gwizdu, dziś zamontowałem turbinę z AWX i samochód chodzi jak nowy :) Żadnego gwizdu

Mechanik założył mi turbinie i teraz nie gwiazda a ciagnie dopiero od 2.200 a dawniej od samego spodu dawała asa i co teraz ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jaką turbinę założyłeś i czy nie ma nieszczelności w układzie dolotowym i podciśnieniowym. Do sprawdzenia ciśnienie doładowania, wskazania przepływomierza i map sensora, a poza tym wakuometrem instalacja podciśnienia i gruszka turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Undisclosed napisał:

Pytanie jaką turbinę założyłeś i czy nie ma nieszczelności w układzie dolotowym i podciśnieniowym. Do sprawdzenia ciśnienie doładowania, wskazania przepływomierza i map sensora, a poza tym wakuometrem instalacja podciśnienia i gruszka turbiny.

Szczerze mowiamówiąc nie wiem co założył twierdzi że założył taka sama ze numery spisywał i WGL .  Przepływomierz podmienil od innego i to samo . Stara gwizdala ale ciągła od spodu ta dopiero tak jak mówię 2.200 na 5 biegu od 3.000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Przemyslaw Tokarz napisał:

Stara gwizdala ale ciągła od spodu ta dopiero tak jak mówię 2.200 na 5 biegu od 3.000

Być może miałeś przeładowanie w tym zakresie i do niego się przyzwyczaiłeś :) Bez logu dynamicznego 011 w tym wypadku się nie okaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Undisclosed napisał:

Być może miałeś przeładowanie w tym zakresie i do niego się przyzwyczaiłeś :) Bez logu dynamicznego 011 w tym wypadku się nie okaże.

 No wiem niektórzy mówią że pompowtryski tak powinny działać ze ciagnie od samego spodu i ciągła od 1.400 teraz jest straszny lipa strasznie zamula naprawdę tak sie nie da jeździć żadna ekonomia . Kręcic trzeba żeby jechalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...