Gość spedyt Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Mowicie ze warto kupic uzywki?A macie jakies pewne zrodlo czy z allegro? Każdy szuka gdzie może, najlepiej jak możesz oponki oglądnąć na żywca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szewczenko7 2 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Jak najbardziej uzywki... tylko najlepiej gdybys mial mozliwosc ogladniecia na zywca a nie kupowac kota w worku okaze nie potem ze klejona albo zniszczone...ale na Allegro jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 używki tylko na żywo ! podjedź do jkaiegoś zakładu wulkanizacyjnego, często mają... Ja w tej chwili jeszcze śmigam na zimówkach używkach, kupionych w zakładzie. Musisz je dokładnie obejrzeć przecież (bieżnik to nie wszystko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii 0 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Wpisz w google powinno coś znależć. Są sklepy które sprzedają niezłe używki w inecie. Nawet gwaranacje dają czasami - rozruchową Te 4-4,5 spokojnie starczy jak spokojnie jezdzisz. Ale jak wpadniesz w jakas duza kaluze przy wiekszej predkosci to moze zarzucic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fierywolf 0 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 A ja ci polecam obejrzeć wziaść do Wulkanizatora i dopiero kupić często opony używki są wadliwe Kort jest uszkodzony więc różnie z tym bywa ja sie rozgląda własnei za nówkami i chyba kupie http://opony.pl/opony.asp?idb=1533&rozmiar=135 słyszałem o nich wiele dobrego [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 11-03-2007, 09:13 ] mamy oddzielny temat o nowych ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii 0 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ER300 czy Dunlopki 9000/MAXX są równie dobre lub nawet lepsze i sporo tańsze na http://www.opony.com.pl/ [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 11-03-2007, 09:13 ] mamy oddzielny temat o nowych ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4avant 1 Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Tansze niz co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii 0 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Niz to, do czego Fierywolf podał link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modrzej 0 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Ja jeżdże tylko na używkach i jak do tej pory trafiłem tylko 2 niedobre zimówki (puściły druty) a tak poza tym to jeżdże i nie narzekam. Bieżnik 4-4,5 myśle że nie jest taki zły, ja też na takim jeżdże i jeszcze ani razu mnie z zakrętu nie wyrzuciło. Audi jest dość ciężkie i dobrze się drogi trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie no spoko ze bez obrazy.Tez bym wolal nowki z najwyzszej polki ale obecnie nie specjalnie mam na to fundusze.Ale jezeli kategorycznie radzilibyscie zebym wymienil to moze cos wysuplam Aha a jezdze raczej spokojnie i oszczednie i glownie po miescie. P.S. Do ICE Przy Twoich 265 KM to nie dziwie sie ze 4-5mm bieznika to nic:)))Ale ja mam 130. Jescze jedna ważna rzecz przy napędzie przednim, lepsze opony zakłada się na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4avant 1 Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 No wlasnie tez tak slyszalem.Bo niby jak tyl zrzuci to ciezej opanowac ale przeciez przod napedza , skreca i hamuje! To jak w koncu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Lepsze koła na oś napędzaną się zakłada, chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Lepsze koła na oś napędzaną się zakłada, chyba dokładnie napęd na przód to lepsze oponki na przód to oczywiste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 dokładnie napęd na przód to lepsze oponki na przód to oczywiste Oczywiste, ale z jakiej racji, lepsze na przód , bo w zimie tak się robi, Czy co Nie zgadzam się. [ Dodano: 13-03-2007, 13:24 ] Nowe lub lepsze opony z tyłu zapewnią ci przecież lepsze trzymanie w awaryjnych sytuacjach ,np ciasny zakręt (łuk) i mokra nawierzchnia. Tylnymi kołami nie kręcisz więc ich nie kontrolujesz i przy słabych oponach z tyłu najczęściej traci się przyczepność. A nad przednimi kołami ma się większą kontrole, gaz kontra itp Ps . Dotyczy oczywiście samochodów z napędem na oś przednią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4avant 1 Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Tu zamieszczam ciekawy link: http://auto.gazeta.pl/auto/1,48297,3941512.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Zawsze zakładałem lepsze opony na tylną oś. Choć czasem w warsztatach wulkanizacyjnych nie wiedzą nawet o takich podstawach, i trzeba pilnować. Chyba że kupowałem 4 sztuki nowych opon ,to wtedy nie ma to znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Zawsze zakładałem lepsze opony na tylną oś. Choć czasem w warsztatach wulkanizacyjnych nie wiedzą nawet o takich podstawach, i trzeba pilnować. Chyba że kupowałem 4 sztuki nowych opon ,to wtedy nie ma to znaczenia. jakoś to domnie nie dociera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 jakoś to domnie nie dociera _________________ a4avant, nawet link podaje do poczytania. Teraz znalazłem jeszcze coś takiego. http://www.jdkulej.pl/poradnik_ogumienie.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 ]Nowe lub lepsze opony z tyłu zapewnią ci przecież lepsze trzymanie w awaryjnych sytuacjach ,np ciasny zakręt (łuk) i mokra nawierzchnia. Tylnymi kołami nie kręcisz więc ich nie kontrolujesz i przy słabych oponach z tyłu najczęściej traci się przyczepność. A nad przednimi kołami ma się większą kontrole, gaz kontra itp Ps . Dotyczy oczywiście samochodów z napędem na oś przednią. dokladnie tak jest .... nawet ostatnio był program w TVN Turbo na ten temat i pokazywali jak sie zachowuje autko w ekstremalnych sytuacjach z kiepskimi i dobrymi kapciami z tyłu ...... nawet nie sadzilem ze az tak duze ma to znaczenie .... :exclaim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Większość osób naprawde myśli, że lepiej założyć lepsze opony na przód, tylko dlaczego. Czy tylko po to żeby na światłach, przy mokrej nawierzchni nie buksowały koła [ Dodano: 13-03-2007, 15:51 ] spanky, może warto założyć temat i rozwiać wątpliwości Można by było przenieś posty,i niech wieksze grono się wypowie. Złudne bezpieczeństwo jest niebezpieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się