Skocz do zawartości
IGNOROWANY

4 -4,5 mm bieznika - opony letnie


a4avant

Rekomendowane odpowiedzi

Jak najbardziej uzywki... :wink: tylko najlepiej gdybys mial mozliwosc ogladniecia na zywca a nie kupowac kota w worku okaze nie potem ze klejona albo zniszczone...ale na Allegro jak najbardziej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używki tylko na żywo ! podjedź do jkaiegoś zakładu wulkanizacyjnego, często mają...

Ja w tej chwili jeszcze śmigam na zimówkach używkach, kupionych w zakładzie.

Musisz je dokładnie obejrzeć przecież (bieżnik to nie wszystko)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w google powinno coś znależć. Są sklepy które sprzedają niezłe używki w inecie. Nawet gwaranacje dają czasami - rozruchową :lol:

Te 4-4,5 spokojnie starczy jak spokojnie jezdzisz. Ale jak wpadniesz w jakas duza kaluze przy wiekszej predkosci to moze zarzucic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ci polecam obejrzeć wziaść do Wulkanizatora i dopiero kupić często opony używki są wadliwe Kort jest uszkodzony :D

więc różnie z tym bywa

ja sie rozgląda własnei za nówkami i chyba kupie :cool:

http://opony.pl/opony.asp?idb=1533&rozmiar=135

słyszałem o nich wiele dobrego :D:a4fan:

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 11-03-2007, 09:13 ]

mamy oddzielny temat o nowych !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdże tylko na używkach i jak do tej pory trafiłem tylko 2 niedobre zimówki (puściły druty) a tak poza tym to jeżdże i nie narzekam.

Bieżnik 4-4,5 myśle że nie jest taki zły, ja też na takim jeżdże i jeszcze ani razu mnie z zakrętu nie wyrzuciło.

Audi jest dość ciężkie i dobrze się drogi trzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no spoko ze bez obrazy.Tez bym wolal nowki z najwyzszej polki ale obecnie nie specjalnie mam na to fundusze.Ale jezeli kategorycznie radzilibyscie zebym wymienil to moze cos wysuplam Aha a jezdze raczej spokojnie i oszczednie i glownie po miescie.

P.S. Do ICE

Przy Twoich 265 KM to nie dziwie sie ze 4-5mm bieznika to nic:)))Ale ja mam 130.

Jescze jedna ważna rzecz przy napędzie przednim, lepsze opony zakłada się na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie napęd na przód to lepsze oponki na przód to oczywiste

Oczywiste, ale z jakiej racji, lepsze na przód , bo w zimie tak się robi, :question: Czy co :question:

Nie zgadzam się.

[ Dodano: 13-03-2007, 13:24 ]

Nowe lub lepsze opony z tyłu zapewnią ci przecież lepsze trzymanie w awaryjnych sytuacjach ,np ciasny zakręt (łuk) i mokra nawierzchnia. Tylnymi kołami nie kręcisz więc ich nie kontrolujesz i przy słabych oponach z tyłu najczęściej traci się przyczepność. A nad przednimi kołami ma się większą kontrole, gaz kontra itp

Ps . Dotyczy oczywiście samochodów z napędem na oś przednią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze zakładałem lepsze opony na tylną oś. Choć czasem w warsztatach wulkanizacyjnych nie wiedzą nawet o takich podstawach, i trzeba pilnować. Chyba że kupowałem 4 sztuki nowych opon ,to wtedy nie ma to znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze zakładałem lepsze opony na tylną oś. Choć czasem w warsztatach wulkanizacyjnych nie wiedzą nawet o takich podstawach, i trzeba pilnować. Chyba że kupowałem 4 sztuki nowych opon ,to wtedy nie ma to znaczenia.

jakoś to domnie nie dociera :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś to domnie nie dociera

_________________

a4avant, nawet link podaje do poczytania.

Teraz znalazłem jeszcze coś takiego.

http://www.jdkulej.pl/poradnik_ogumienie.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

]

Nowe lub lepsze opony z tyłu zapewnią ci przecież lepsze trzymanie w awaryjnych sytuacjach ,np ciasny zakręt (łuk) i mokra nawierzchnia. Tylnymi kołami nie kręcisz więc ich nie kontrolujesz i przy słabych oponach z tyłu najczęściej traci się przyczepność. A nad przednimi kołami ma się większą kontrole, gaz kontra itp

Ps . Dotyczy oczywiście samochodów z napędem na oś przednią.

dokladnie tak jest .... nawet ostatnio był program w TVN Turbo na ten temat i pokazywali jak sie zachowuje autko w ekstremalnych sytuacjach z kiepskimi i dobrymi kapciami z tyłu ...... nawet nie sadzilem ze az tak duze ma to znaczenie .... :exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość osób naprawde myśli, że lepiej założyć lepsze opony na przód, tylko dlaczego. :question::question:

Czy tylko po to żeby na światłach, przy mokrej nawierzchni nie buksowały koła :question:

[ Dodano: 13-03-2007, 15:51 ]

spanky, może warto założyć temat i rozwiać wątpliwości :question:

Można by było przenieś posty,i niech wieksze grono się wypowie.

Złudne bezpieczeństwo jest niebezpieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...