Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI CAHA 170KM 2009 QUATTTRO - migające świece oraz błąd silnika


ciubas

Rekomendowane odpowiedzi

Migające świece, błąd znika nawet z pamięci. Mam tylko ustną informację, jak na zapalonym silniku podjechałem do mechanik jak mi się to świeciło, że to coś z DPF (zbyt małe ciśnienie, czyli podobno zapchany) , przejechałem w trase 6h problem nie zniknął, pojawił się za to dodatkowy po tygodniu od tej trasy (który też zniknął już ale został w pamięci):

Address 01: Engine (J623-CAHA)       Labels: None
   Part No SW: 03L 906 022 MH    HW: 03L 906 022 B
   Component: R4 2,0L EDC   H01 4382  
   Revision: 11H01---    
   Coding: 0104002C180F2118
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MH A01005
   ROD: EV_ECM20TDI03L906022MH.rod
   VCID: 77F7F505CED6651

3 Faults Found:
8621 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
          P0544 00 [040] - Circuit Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 28
                    Mileage: 241735 km
                    Date: 2018.03.21
                    Time: 15:36:43

4875 - Coolant Pump 2
          P261A 00 [032] - Open Circuit
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
5260 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
          P0544 00 [040] - Circuit Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 12
                    Mileage: 241735 km
                    Date: 2018.03.21
                    Time: 15:36:39

Readiness: 0 1 0 0 0

 

 

Ktoś może pomóc i powiedzieć co się dzieje?

Edytowane przez ciubas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 blad

2 blad

1 Fault Found: 
4875 - Coolant Pump 2 
P261A 00 [032] - Open Circuit 
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 
Freeze Frame: 
Fault Status: 00000001 
Fault Priority: 2 
Fault Frequency: 1 
Mileage: 137172 km 
Date: 2013.03.30 
Time: 14:33:02 


Pompa, a właściwie dodatkowa pompa płynu chłodzącego może działać, ale zdarzyło się, że system "zobaczył" otwarty obwód. Jest to błąd sporadyczny, nie potwierdzony, możesz go wykasować. Jeśli będzie się powtarzał pozostaje wymiana. 
Dla silnika 2.0 TDI o kodzie CAGB, CAHA, CAHB. 
P/N 03L 965 561. 
Cena około 920 zł.

 

3 blad 

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=355372

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, wygląda na to, że wszystko zniknęło chwilowo, poczekam czy się pojawi ponownie - mam już lekko dość tego samochodu szczerze mówiąc, po 8 latach nagle zaczęło się wszystko po kolei sypać... nigdy więcej TDI ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, quadral20004 napisał:

A jaki masz przebieg?

Ok 240 tys realnego przebiegu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, wypalili mi filtr w serwisie - niestety po jakimś czasie (kilku trasach) problem wrócił.

Znowu zaczęła migać ikona świec.

Zrobiłem skanowanie pojawiły się nowe błędy (poprzednich nie ma):

Address 01: Engine (J623-CAHA)       Labels: None
   Part No SW: 03L 906 022 MH    HW: 03L 906 022 B
   Component: R4 2,0L EDC   H01 4382  
   Revision: 11H01---    
   Coding: 0104002C180F2118
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MH A01005
   ROD: EV_ECM20TDI03L906022MH.rod
   VCID: 77F7F505CED6651

3 Faults Found:
8621 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
          P0544 00 [175] - Circuit Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 17
                    Mileage: 242697 km
                    Date: 2018.04.24
                    Time: 15:08:37

8187 - Exhaust Gas Temp Bank 1 Sensor 1 (G235)
          P2080 00 [101] - Implausible Signal
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 242675 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

5260 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
          P0544 00 [174] - Circuit Malfunction
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 21
                    Mileage: 242690 km
                    Date: 2018.04.23
                    Time: 20:12:26

Readiness: 1 1 0 0 0



Podłączyłem do kompa, chciałem zrobić wypalanie ale jakoś nie wyszło więc przejeździłem trochę po autostradzie i obecnie spadło measured z 9,33 g na 0,14 g (mass calculated z 16,39g na  7,8g).

 

Błąd chwilowo nie występuje - co się może dziać?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zrozumiałe, dlatego ostatnio były wycieczki i bardzo dynamiczna jazda (aby wszystko przedmuchać) ale problem wrócił, stąd kwestia czy jest coś do naprawiania czy raczej po prostu utrzymać taki tryb jazdy jeszcze aż wszystko się przedmucha ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana czujnika temperatury spalin w silniku rozwiązała problem definitywnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...