Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie przy przyspieszaniu 1.8t


piotr827

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem auto zaczęło szarpać przy 4tys obrotów na LPG po przełączeniu na pb problem znikał dzisiaj odpaliłem auto przez chwilę chodziło tak jak by na trzy gary po chwili już normalnie na biegu jałowym w trasie na LPG przy niecałych 3tys obrotów szarpie auto na pb tak samo dodam że świece i cewki były wymieniane kilka miesięcy temu jakie jeszcze inne przyczyny tego mogą być

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki ori czy no name

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, koloboro napisał:

nowe?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

 

1 minutę temu, koloboro napisał:

nowe?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś błędy w ecu?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wypadanie zapłonu na drugim cylindrze i błąd termostatu 17700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamień cewka 2 i 1 miejscami odpal i sprawdz bledy w ecu

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ustawieniu przepustnicy jak ręką odjął teraz nic nie przerywa ale nie chcę mi się wierzyć że to był powód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2018 o 00:05, piotr827 napisał:

Tak wypadanie zapłonu na drugim cylindrze i błąd termostatu 17700

Ja miałem identycznie.. Zamieniłem cewki miejscami.. Po powrocie na komputer okazało się że błąd wypadania przeszedł na drugi cylinder. 

Wymieniłem cewke na nową NGK. jest ok. 

Ale chodzi mi o ten błąd termostatu 17700... U mnie też się pojawił. 

Co to ma wspólnego z cewka? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic wspólnego.Mi ten błąd towarzyszył dłuższy czas.Po wymianie termostatu już sie nie pojawił więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam to wyjmowałem alternator i przepustnice żeby był dobry dostęp od góry ale jak kto woli.Co do samego termostatu to polecałbym coś droższego żeby później nie było problemów,żaden chińczyk.O ile pamiętam to zakładałem Behr-a i spokój. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety przerywanie wrucilo jednego dnia nie szło wogule jechać ciągle palił na 3 gary termostat wymieniony na nowy nadal wypadanie zapłonu  na drugim cylindrze skasowany błąd. Wypadanie zapłonu znowu się pojawilo na drugim cylindrze cewki zamienione niestety nadal wypada zaplon na drugim cylindrze. Potem auto stało dwa dni i teraz ciągle jeżdżę i chodzi na trzy gary tylko przez parę sekund na zimnym silniku potem jest wszystko dobrze na ciepłym odpala normalnie.  Niedługo bedzie sprawdzona świeca i ciśnienie macie może jakieś pomysły  co to może być ,może wtrysk bądź uszczelka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego skoro wypada cały czas na drugim nawet po zamianie cewek to może warto sie przyjrzeć wiązce????.Kiedyś miałem przypadek ale to było w 3.0 ze świeca była padnięta,podmień jeszcze świece na drugim baniaku.Jaki wtrysk i jaka uszczelka????,skoro masz bład wypadania zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.06.2018 o 09:54, kriistoff napisał:

Kolego skoro wypada cały czas na drugim nawet po zamianie cewek to może warto sie przyjrzeć wiązce????.Kiedyś miałem przypadek ale to było w 3.0 ze świeca była padnięta,podmień jeszcze świece na drugim baniaku.Jaki wtrysk i jaka uszczelka????,skoro masz bład wypadania zapłonu.

Witam swiece tez mam wszystkie nowe założone i sprawdzone.  Wtryski sprawdzone sa dobre, uszczelka tez ok, mechanik rozkłada rece jutro odbieram auto i jade do elektryka moze faktycznie wiązka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.06.2018 o 09:54, kriistoff napisał:

Kolego skoro wypada cały czas na drugim nawet po zamianie cewek to może warto sie przyjrzeć wiązce????.Kiedyś miałem przypadek ale to było w 3.0 ze świeca była padnięta,podmień jeszcze świece na drugim baniaku.Jaki wtrysk i jaka uszczelka????,skoro masz bład wypadania zapłonu.

Jednak to uszczelka pod glowica płyn dostawał sie do cylindra 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, piotr827 napisał:

Jednak to uszczelka pod glowica płyn dostawał sie do cylindra

Przy wymianie cewek nie patrzyłeś na świece czy są mokre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...