Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI CGLC chiptuning


Lechu85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy ktoś chipował audi A4 B8 2.0TDI quattro - 2013r po lifcie ? 

Czy auto to nie jest już maksymalnie wysilone? Jakie realne bezpieczne przyrosty? Planuje autem jeździć jeszcze przynajmniej 5 lat, na tyle mam kredyt :D 

 

Możecie kogoś polecić na Dolnym śląsku, kto zrobi takiego chipa, nie za miliony, ale żeby mi nie zepsuł auta tez przy okazji. Czy do 1000 zł da się to zrobić fajnie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Da radę podnieść moc na ok 200-210 większych cudów nie oczekuj bo tam ekologia trzyma i egt idzie w kosmos?

Pozdrawiam WWE-TUNING

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka

Mam program w swoim CGLC :)

Na hamowni wypluł 214 PS / 440 nm

Wiem, że sporo osób na forum dociąga do 460 nm ale to już jest chyba max ile sprzęgło wytrzyma.. więc chyba rozsądniejszy byłby ciut niższy wynik.

Ze swojej strony polecam Ecu Project :thumbup1:

Robiłem tam już 3 chipy i zawsze było dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do ADT Tuning do wrocławia. Robiłem u nich kilka aut w przeciągu 7 lat i każde jeździ do dziś. Kreski robią jak w paincie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem wstępnie zdecydowany na firmę z Wrocławia  

Jetronik- Tuning

Na facebooku wstawiają swoje realizacje, nowe auta podkręcają. 

Koszt 1400 zł za auto 4x4. Będe wnioskował o moc 210 km. Więcej nie chciałbym ze względu na trwałość auta. 

 

Czy ktoś robiłw tej firmie chipa, może cos doradzic? 

 

W dniu 30.03.2018 o 00:04, Veiru napisał:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, krystek590 napisał:

Podnosiłem moc u Rogala w Warszawie. Bezpiecznie 212km i 470nm :thumbup1:

470nm? automat S-TRONIC QUATTRO chyba tyle nie wytrzyma? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Lechu85 napisał:

470nm? automat S-TRONIC QUATTRO chyba tyle nie wytrzyma? 

Quattro tutaj nic nie ma do rzeczy, a jeśli chodzi o S-tronic to nie wypowiem się, bo nie wiem, ale to wytrzymała skrzynia. Ja mam akurat CGLC w manualu :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Lechu85 napisał:

470nm? automat S-TRONIC QUATTRO chyba tyle nie wytrzyma? 

Taki moment na tą skrzynie to pikus, w 3.0TDi z tą skrzynią przenosi 500nm , U mnie Stronic quattro 640nm przenosi i lata jak złe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem umówiony na chiptuning. Przyszły poniedziałek.

W nysie, firma z polecenia. Jest hamownia quattro i dobre opinie na necie.

 

Teraz pytanie. Chlop móił, że 215 koni nie  powinno być problemem. 

Co radzicie? robić 215-218 koni czy dla bezpieczeństwa zostać przy 210km ? Auto na kredyt jeszcze 6 lat więce bede niam troche jeździł :)  

Na youtube chłop mówił, że czasami 5 koni mniej to 100 000 kilometrów przebiegu więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu zrobił bym 210 jak wyjdzie bezpiecznie. Ja u siebie jak będę robił program to i 200-210 wystarczy byle dpf nie zapchał się szybciej. A kiedyś jak już go by nie było można korektę zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Lechu85 napisał:

Co radzicie? robić 215-218 koni czy dla bezpieczeństwa zostać przy 210km ?

tuning to nie koncert życzeń

6 godzin temu, Lechu85 napisał:

Na youtube chłop mówił

że wczoraj kupił nowe gumaki

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2018 o 11:27, gregor10 napisał:

Taki moment na tą skrzynie to pikus, w 3.0TDi z tą skrzynią przenosi 500nm , U mnie Stronic quattro 640nm przenosi i lata jak złe.

Możesz mi powiedzieć czy sprzęgło z kołem zamachowym z silnika CGLC (177KM) pasuje p&p do CJCA (143KM)? Bo według etki mają inne numery, a mam zamiar zmienić turbo na z CGLC i wpaść do Ciebie na chipa

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lechu, ile udało Wam się uzyskać z ciekawości? 

U mnie delikatny soft i mierzone na hamowni obciążeniowej 190@430 przy temp na zewnątrz prawie 30 stopni 

2.0 TDI Quattro 177 S-tronic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...