Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 Facelift 2019


Rekomendowane odpowiedzi

57 minut temu, LucaPacioli napisał:

Zalezy od wariantu silnikowego, w konfiguratorze Ci wyjdzie, trzeba przeklikac, tdi190km ma na przyklad 58L

W TFSI to samo jest 

 

Screenshot_20191121_203757.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150km i 190km TFSI juz „tylko” 54L a 150km i 163km i 190km TDI raptem 40L, wiekszy bak za doplata, oba quattro 58L w atandardzie, wiec polecam przeklikac konfigurator, a potem w podsumowaniu kliknac pelne dane techniczne

Edytowane przez LucaPacioli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, LucaPacioli napisał:

150km i 190km TFSI juz „tylko” 54L a 150km i 163km i 190km TDI raptem 40L, wiekszy bak za doplata, oba quattro 58L w atandardzie, wiec polecam przeklikac konfigurator, a potem w podsumowaniu kliknac pelne dane techniczne

Myślałem,  że poszli po rozum do głowy i dali wszędzie 58l...Dobrze, że nie 20l w TDI :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, LucaPacioli napisał:

bardzo szkoda ze nie ma w PL homologacji na motor TDI 3.0

przecież jest, nazywa się S4:lol:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kosmita napisał:

Zawsze jest 58. W praktyce wlewasz na głebokiej rezerwie 52-53l...

w słabszych wersjach jest mniej. Niemniej nawet te 58 uważam że to dość mało, w MX5 mam 50 l, a jakie to ma gabaryty i raczej nie jest modelem mającym na celu robienie setek km. W takiej A4 prosiłoby się o coś bliżej 70 l

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zwracam honor. Od 190ps wszystko to 58l łàcznie z S i RS niestety. Tankuję co 250 km w mieście i do 350 w trasie ?‍♂️

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc właśnie, raczej kupując takie RS/S założenie jest jednak jazdy więcej autostradami, czy mając wyższe spalanie w mieście niż taki kopciuch 190KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojemność zbiornika paliwa w RS to jakiś absurd, naprawdę zastanawiałem się nad tym samochodem ale tankowanie de facto co 350 kilometrów jest dla mnie nie do przyjęcia w samochodzie na co dzień. 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.11.2019 o 00:15, Ogi napisał:

Pojemność zbiornika paliwa w RS to jakiś absurd, naprawdę zastanawiałem się nad tym samochodem ale tankowanie de facto co 350 kilometrów jest dla mnie nie do przyjęcia w samochodzie na co dzień. 

Co 250 w mieście ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kosmita napisał:

Co 250 w mieście ;)

:wallbash:  jeszcze lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli na trasie mogę 200km nie zrobić :P I nagle się okazuje że poczciwym 1.9 TDI który miał 70 l zbiornik paliwa dojadę szybciej niż RS4:grin:

Pierwotnie celowałem w S4 bo zupełności spełniłby oczekiwania, jednak po zmianie na diesla odpuściłem i pojawiła się myśl że może rozważyć RS4, jednak uznałem że skoro byłoby to auto głównie pod kątem wyjazdowym i szybkich przelotów, to średnio to ma sens zważywszy że budżet jednak wyższy:kwasny:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cała grupa VW jakoś dziwnie zmniejszyła pojemność baków, podam przykład passatów. mamy w firmie Passaty z 2015, 2016 i jeden z 2019. do tych z 2015 i 2016 spokojnie można wlać 65 litrów... w tym z 2019 nigdy nie wlałem więcej niż 58 litrów, no może raz wlałem ze 4 litry więcej jak go odbierałem z salonu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jedrekx napisał:

no może raz wlałem ze 4 litry więcej jak go odbierałem z salonu :decayed:

To jest największa wtopa. Kupujesz auto za 600k wchodzisz do auta, a zasięg: 0. Dosłownie. No mi by było wstyd. Tak miałem przy RS5.

18 godzin temu, DonDżonson napisał:

czyli na trasie mogę 200km nie zrobić

Nie no bez przesady. Jak jedziesz dynamicznie ale bez latania jakiegoś mocniejszego to i po mieście 330-350km zrobisz. W trasie może być lepiej ale trzeba jechać 150, a nie 200 km/h. Także tutaj dużo zależy od tego jak używasz tego auta bo może być znośnie, a może być tragedia i wir w baku. Np. rano, na zimnym jak sobie pyrkam do firmy bez korków to wychodzi mi 11l-12l. I przy obchodzeniu się łagodnie z gazem można taki wynik utrzymać. W trasie k. Częstochowy (roboty drogowe, jeden pas, ciąg aut bez możliwości wyprzedzenia, prędkość 60-70 km/h) to mi wychodziło z 8l. Ale, że tak powiem nie kupiłem takiego auta do takiego stylu jazdy. Stąd podaje Wam przeważnie wartości jakie ja osiągam. Wczoraj tankowałem po przejechaniu pół na pół mocna jazda i delikatna, tylko po mieście i zatankowałem po 280 km. W tej chwili średnie spalanie z dłuższego okresu przeważnie kształtuje się w okolicach 16l i też z przewagą miasta. Czyli wychodzi te 300 km z hakiem na baku i głównie jeżdżę po mieście.

W trasie przeważnie zrobi się więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kosmita napisał:

To jest największa wtopa. Kupujesz auto za 600k wchodzisz do auta, a zasięg: 0. Dosłownie. No mi by było wstyd. Tak miałem przy RS5.

Tez tego nie rozumiem. Kupując kilka modeli innej marki zawsze sprzedawca po zakupie jechał ze mną na stacje która jest zaraz obok i tankował do pełna. Niby szczegół ale całkiem miły gest.

3 godziny temu, Kosmita napisał:

Nie no bez przesady. Jak jedziesz dynamicznie ale bez latania jakiegoś mocniejszego to i po mieście 330-350km zrobisz. W trasie może być lepiej ale trzeba jechać 150, a nie 200 km/h. Także tutaj dużo zależy od tego jak używasz tego auta bo może być znośnie, a może być tragedia i wir w baku. Np. rano, na zimnym jak sobie pyrkam do firmy bez korków to wychodzi mi 11l-12l. I przy obchodzeniu się łagodnie z gazem można taki wynik utrzymać. W trasie k. Częstochowy (roboty drogowe, jeden pas, ciąg aut bez możliwości wyprzedzenia, prędkość 60-70 km/h) to mi wychodziło z 8l. Ale, że tak powiem nie kupiłem takiego auta do takiego stylu jazdy. Stąd podaje Wam przeważnie wartości jakie ja osiągam. Wczoraj tankowałem po przejechaniu pół na pół mocna jazda i delikatna, tylko po mieście i zatankowałem po 280 km. W tej chwili średnie spalanie z dłuższego okresu przeważnie kształtuje się w okolicach 16l i też z przewagą miasta. Czyli wychodzi te 300 km z hakiem na baku i głównie jeżdżę po mieście.

W trasie przeważnie zrobi się więcej.

Mam jak najbardziej świadomość że jadąc nasze autostrady gdzieś do 150 zrobi się pewnie więcej km niż czymś co na co dzień pali sporo mniej.

Ale już taki przelot po Niemieckich autostradach:wink: gdzie chce się podgonić już może być kiepsko. U mnie to średnie pewnie by było między 16-18, na szybszych trasach zakładam że ponad 20. Wiec dla mnie to jest jedyny ale spory minus tego samochodu, kiedy mogąc go faktycznie wykorzystać byłoby to głównie dla własnej przyjemności, niż faktycznie oszczędności czasu, bo jadąc ta sama trasę takie 150-180km/h pewnie w podobnym czasie by się zrobiło mając do zrobienia więcej km. Też trasy jednak nie robi się do rezerwy bo nagle może nas zaskoczyć jakiś korek, wiec dobrze jest mieć zapas, albo stacje będą tak że trzeba sporo szybciej, albo już trochę na granicy jechać.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baki coraz mniejsze bo zbija sie mase pojazdu na czym tylko sie da, zeby sie wcisnac w normy, a ze to w szerszej perspektywie nie ma sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, LucaPacioli napisał:

Baki coraz mniejsze bo zbija sie mase pojazdu na czym tylko sie da, zeby sie wcisnac w normy, a ze to w szerszej perspektywie nie ma sensu...

domyślam się że to jeden z powodów, ale gdyby w opcji nawet za 1 tys czy nawet 2 tys oferowali większy to bez wahania bym do czegoś takiego dopłacił, bo widziałbym w tym większy sens niż w jakimś audio, masażach, itp. Korzyść z tego czerpałbym non-stop podczas każdej jazdy. Jak zażyczę sobie tapicerkę z napletka wieloryba to pewnie mi to zrobią za worek pieniędzy, ale takiej pierdoły nie mogą zaoferować kiedy zysk z tego mieliby niewspółmierny do faktycznego kosztu większego baku. A jeszcze jakiś czas temu pamiętam jak przynajmniej w A6 była właśnie opcja większego baku gdzie standard miał i tak koło 70 l i za małą opłatą było można go jeszcze powiększyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DonDżonson napisał:

domyślam się że to jeden z powodów, ale gdyby w opcji nawet za 1 tys czy nawet 2 tys oferowali większy to bez wahania bym do czegoś takiego dopłacił, bo widziałbym w tym większy sens niż w jakimś audio, masażach, itp. Korzyść z tego czerpałbym non-stop podczas każdej jazdy. Jak zażyczę sobie tapicerkę z napletka wieloryba to pewnie mi to zrobią za worek pieniędzy, ale takiej pierdoły nie mogą zaoferować kiedy zysk z tego mieliby niewspółmierny do faktycznego kosztu większego baku. A jeszcze jakiś czas temu pamiętam jak przynajmniej w A6 była właśnie opcja większego baku gdzie standard miał i tak koło 70 l i za małą opłatą było można go jeszcze powiększyć

Ciekawy jestem czy nie musieli by robić kolejnej homologacji wltp do większego baku, więc ta tapicerka nie wyszła by tak drogo :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...