Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Silnik uruchamia się i gaśnie


adamek146

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam taki problem

silnik zapala i gaśnie po dwóch sekundach, dopiero za 10-tym razem zaskoczy

ale zauważyłem że w okresie zimowym jest ok, pali za kazdym razem

gdy miałem auto na noc w ciepłym garażu, rano nie mogłem go zapalić

czy ssanie może mieć coś z tym wspólnego??

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 11-03-2007, 08:58 ]

nie pisz tego samego pytania w dwóch miejscach, stostuj punkt 2 regulaminu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A immobilaizer jest dobrze zczytywany ?

Nie świeci się kontrolka po zapaleniu i zgaśniećiu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do immo to sie nimo, ale adamek napisał, że jak zimno to ok, a jak cieplej to gorzej więc może przyczyna jest inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak cieplej to gorzej więc może przyczyna jest inna.

Przyczyna może być inna ale nie odpala przecież na LPG

Poczekajmy niech napisze czy gaśnie mu ta kontrolka od immo

Pomarańczowa z symbolem autka i kluczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz w ogóle lampkę od Immobilizera?? To taka lampka z kluczykiem i autkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, tylko, że moja a4 paliła za drugim razem. Za pierwszym od razu gasła a za drugim odpalała ale nie załączało się ssanie i chodził bardzo nierówno, dopiero po nagrzaniu było lepiej. Pomógł mi reset komputera, musiasz odłączyć akumulator na jakąś godzinkę, potem adaptacja przepustnicy vagiem, odpalasz auto - nic nie dotykaj aż nagrzeje się do 90*. W moim przypadku to zadziałało, możesz spróbować. Ale skoro tobie łapie za 10 razem tak jak piszesz to obstawiałbym pompke paliwa - też miałem taki problem, auto musiałem długo kręcić i odpalał po nocy dopiero za jakims 5 razem. Pompka nie trzymała ciśnienia i paliwo się cofało, po wymianie pompki wszystko OK.

Spróbuj najpierw zresetować kompa, jak to nie pomoże przypatrz się pompce paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki chłopaki jestem pod wrażeniem rozwiązłem problem który mnie męczył 6-mcy mój problem to immobilajzer tak jak pisaliście ale to dzięki wam udało mi sie go rozwiązać jestem tu nowy i widze ze warto było sie przyłączyć do klubu

po przekręceniu stacyjki pomarańczowa kotrolka zaczyna migać wtedy auto nie odpala

natomiast gdy po przekręceniu stacyjki kontrolka zgaśnie po paru sekundach auto zapala odrau

jeszcze raz dzieki myśle że następny problem też pomożecie mi rozwiązać ale to na hamulcach mam problem z abs

pozdrowienia dla wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisaliście ale to dzięki wam udało mi sie go rozwiązać jestem tu nowy i widze ze warto było sie przyłączyć do klubu
Po to miedzy innymi jest forum aby poszerzac swoja wiedze, pomagac sobie i poznawac siebie i swoje :a4fan:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze coś dziwnego, ale u mnie ZAWSZE! immo był dobrze cyztany jak sie grot klucza przytknęło do jakiejkolwiek masy samochodu (śruba zawiasów drzwi or sth .. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...