Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 1.8t


marekgolczynski

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież to jakaś kupa totalna. Najbardziej mnie zastanawia w jaki sposób seryjny silnik miałby mieć odcinke przy 7500 rpm (co wynika z pierwszego wykresu). Coś tam jest nie tak.

Ja proponuję Ci napisać do Galetto - Soft mod performance. Niech spróbuje Ci to zdalnie ogarnąć. Będziesz wiedział wtedy na 100% czy soft spartolony czy turbo kibel. Jak on nie da rady to turbo szrot...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś w ogóle logi zrobić? Przecież tam od razu by wyszło czy turbo nie potrafi więcej napompować, albo czy wtryski nie wydalają..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Langista napisał:

A próbowałeś w ogóle logi zrobić? Przecież tam od razu by wyszło czy turbo nie potrafi więcej napompować, albo czy wtryski nie wydalają..

Logi chce zrobić w weekend Ale boję się na tej mapie WGL jeździć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci wgrał seryjną mapę i dalej masz seryjne wtryski to logi możesz spróbować zrobić. Będzie może coś widać. 

Z softem pogadaj albo z @Galetto albo @Łukasz13

 

Edytowane przez cysiek18
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja 

Auto zawitało do tune up z turbina wszystko wporzadku Ale przepływaka odziwo nie wyrabiała plus słabej jakości paliwo 95.

Efekt 211 koni 

Przy 240 koniach wywalało czek o przepływomierzu plus cofanie zapłonu.

Autkiem fajnie się jedzie Ale tak naprawdę nie wiem czy dalej jest sens podnosić moc.

Raczej zostanie tak I zbieramy na 2.7 bit 

20191204_091707.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przepływka zaniża to się wymienia i stroi na sprawnej, a nie taką maniane odwala. Albo coś pokręciłeś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kompromis, wątpie aby Robert z TUNE-UP sam wyszedł z takim pomysłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marekgolczynski napisał:

Aktualizacja 

Auto zawitało do tune up z turbina wszystko wporzadku Ale przepływaka odziwo nie wyrabiała plus słabej jakości paliwo 95.

Efekt 211 koni 

Przy 240 koniach wywalało czek o przepływomierzu plus cofanie zapłonu.

Autkiem fajnie się jedzie Ale tak naprawdę nie wiem czy dalej jest sens podnosić moc.

Raczej zostanie tak I zbieramy na 2.7 bit 

20191204_091707.jpg

Mam setup 2.7bit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Jak przepływka zaniża to się wymienia i stroi na sprawnej, a nie taką maniane odwala. Albo coś pokręciłeś :P

Powiedział że wymiana na nową nic nie da tylko większą od s3 muszę włożyć.

 

2 godziny temu, Langista napisał:

Pewnie kompromis, wątpie aby Robert z TUNE-UP sam wyszedł z takim pomysłem.

To nie był Robert jakaś inna osoba która tam robi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marekgolczynski napisał:

Powiedział że wymiana na nową nic nie da tylko większą od s3 muszę włożyć.

To dziwne, bo na seryjnej bez problemu inni robią 250+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

To dziwne, bo na seryjnej bez problemu inni robią 250+

Wiem o tym jak mu powiedziałem to zaczął  mi mówić ile przepływa I że nie ma manewru tam. Tak naprawdę już na tyle jestem zniechęcony że huk z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, przem8 napisał:

To dziwne, bo na seryjnej bez problemu inni robią 250+

Robią, robią. A to nie jest trochę tak że aby zrobić moc na takim turbo high flow - low boost od Geremiego potrzebny jest duży przepływ? Te hybrydy są inaczej zbudowane niż inne, np od turnospeca, są małe i mają seryjne wyjście na tipa 45 mm. Inne hybrydy mają 51 mm, osiągają większy boost, np 1,3-1,4 b więc i przepływ mniejszy wystarczy żeby zrobić moc. Dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od GVG hybryda u mnie DSMIC i jest tip kwaska, 240 wyszło na ten moment przy przepływie 200 i boost 1.3b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, morelo napisał:

Mam od GVG hybryda u mnie DSMIC i jest tip kwaska, 240 wyszło na ten moment przy przepływie 200 i boost 1.3b

To tez bez szału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, morelo napisał:

Mam od GVG hybryda u mnie DSMIC i jest tip kwaska, 240 wyszło na ten moment przy przepływie 200 i boost 1.3b

U mnie Gregor seryjne turbo wystroil na 1.3 boosta i jest 222KM. Też mówił że ciężko z przepływem w tych dmuchawkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadła nowa kierownicą, przepływka od s3 lecimy dalej miała być na sprzedaż i zakup 2.7tt ale nikt nie da mi tyle ile jest warta. Także zostaje i modzimy dalej.

Mam tez pytanie czy wkład przepływki wsadzić  swój czy musi być od s3?

20200206_154853.jpg

20200117_074903.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochódw ciągle eksploatowany olej co 8 tysięcy I tyle plany na kwiecień-maj są:

Pierwsze spasować lepiej zderzak przez ic jakos jest nie tak jak powinien,  tip tez przeszkadza lampa odstaje, mam dwie obudowy stożka BSR I AEM spróbuje bardziej go upchnąć kupie depo black i wszystko spasuje.

Wlecialy kratki plaster w zwykły zderzak.

Napewno dam do odświeżenia lakieru bo ma sporo rysek.

Przepływka 3 cale i strojenie przepływka czeka.

Boczki skóra plus wygłuszenie drzwi materiał i boczki już kupione 

Spoiler nadal nie zamontowany lakiernik maluje już miesiąc. 

Planuje jeszcze wymienić chłodnice klimy i wody odrazu ze spasowaniem tego wszystkiego. 

Chodź juz chęć jest zmienić auto, ale nic ciekawego tak naprawdę nie ma zastanawiam się nad:

Laguna Iii gt 2.0t

Accord VIII 2.4 mugen 

A6 c5 2.7t (manual e bd stanie)

A6 c6 3.2/4.2

Ale szkoda trochę mi tego wszystkiego zobaczymy 

 

 

20200314_132633.jpg

20200314_175800.jpg

20200315_075202.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja, 

Wpadł nowy schowek w idealnym stanie stary już miał połamane zawiasy.

Nowe radio 

Nowy wzmacniacz 

I  chyba nie pokazywalem ze glosnik tez został zmieniony.

Wpadł stożek ale w czwartek wylatuje tak jak tip sztywny. Tip jest na tyle duży ze wypycha lampę zamówiłem silikonowy z turboworksa żeby to wpasować i wsadzić black depo.

Kupiłem też nakładki na pedały niestety nie pasował tylko na gaz za mała.

Została też zrobiona hydrografika ramka+popielniczka 

I odnowiony panel klimatyzacji 

20200322_125822.jpg

20200321_143145.jpg

20200321_151843.jpg

20200324_135353.jpg

20200324_135419.jpg

20200324_145845.jpg

20200324_145851.jpg

Screenshot_20200322-155737_Allegro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj znac kolego jak swieca lampy black Depo, jak ze spasowanie i czy nie lata soczewa, bo rozne opinie sie slyszalo. 

Nakladki od czego kupowales? 

Oro rs4? 

Autko doinwestowane:) 

Daj foty jak wygladaja kratki w halogeny, bo jestem ciekawy efektu:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...