Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 1.8t


marekgolczynski

Rekomendowane odpowiedzi

350z pod względem prowadzenia super sprawa, będziesz miał świetną zabawę w tym aucie ale po 1.8t kopa momentu nie oczekuj z uwagi na n/a.

Podstawowego VQ35DE kupujesz czy na HR polujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, bartez90 napisał:

350z pod względem prowadzenia super sprawa, będziesz miał świetną zabawę w tym aucie ale po 1.8t kopa momentu nie oczekuj z uwagi na n/a.

Podstawowego VQ35DE kupujesz czy na HR polujesz?

Raczej DE HRa ciężko do 45, zdecydowałem się na 350 ze względu na tyl napęd, prowadzenie i to ze nie ma go na każdym parkingu po 10 szt, ale ten de objedzie moja audi jak chce mocy ma akurat i dźwięk. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, w 350z różnie bywa z trzymaniem mocy, natomiast auto fajne i lekkie. Dźwięk zdecydowanie na plus, a jak zrobisz pełen przelot to już w ogóle super. Dobry wybór co to autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz proszę z tym przepływomierzem, czy zmieniałeś tylko obudowę, a wkład swój stary, czy całą kpl. nową?

I skąd wziąłeś ostatecznie sztywny TIP i jak ci się sprawuje, dlaczego nie zostawiłeś silikonowego.

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, dayd_4 napisał:

I skąd wziąłeś ostatecznie sztywny TIP i jak ci się sprawuje, dlaczego nie zostawiłeś silikonowego.

Przy wyższych doładowaniach nie zapada się, czyli wzrost stabilności ciśnienia doładowania. 

Takie rzeczy dorabiają osoby, które trudnią się spawaniem wydechów etc. Na FB Piotr Bel ogłasza się ze sztywnymi tipami, rurami do IC. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2020 o 21:15, dayd_4 napisał:

Napisz proszę z tym przepływomierzem, czy zmieniałeś tylko obudowę, a wkład swój stary, czy całą kpl. nową?

I skąd wziąłeś ostatecznie sztywny TIP i jak ci się sprawuje, dlaczego nie zostawiłeś silikonowego.

Pozdr!

Przepływka cała wymieniona z wkładem przed mapą. 

Sztywny dolot hoffman mi zrobił i polecam wcześniej jakis koleś sound coś tam firma się nazywała i nie pasowało tak jak powinno. 

Pytanie do was ile wołać za nią. 

Styczeń luty sprzedaż.

Krótko jak nie chce się komuś wertować całości:

Olej co 7-9 tysiecy 

235koni/350 niuta

Silnik remont kapitalny 

Hamulce 320/280

Przewody hamulcowe hel

Turbo k03s hybryda Perun

Sztywny dolot hofman

Cewki 3.0 asn

Przeplywka 3 cale 

Wtryski s3

Dp long baq 3 cale

Końcowe proex

Amorki mts

Sprężyny eibach

Sorzeglo awx kewlar

Pompa nowa oryginalna

Przekladnia rok pompa wspomagania rok 

Cala zawiecha tyl nowa rok

konserwacja podwozia rok

Kola 18 ronal i opony 1.5 sezon nexen

Nowa chłodnica klimy 

I milion rzeczy paski napinaczem rozrzady itp rok-dwa lata

Co do zrobienia:

Podsufitka brudna kanal sie zatkał i zalana tylko tyl jak bagaznik się kończy (juz taką kupiłem)

Podświetlenie dolne drzwi nie dziala tył 

Na lato jakas korekta lakieru jest nałożony wosk ale po zimie trzeba zrobić korektę 

 

 

 

 

20201113_072656.jpg

20200322_174903.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2021 o 20:10, morelo napisał:

Ładne to jest audi a nie ford:)

Nie ma co porównywać nawet tych aut, b6 to stare auto które nigdy sportowe nie będzie mimo wszystkich modyfikacji. 

Bralem pod uwagę golf vi gti, leon cupra, s3 8p, 350z (niestety kupic cos w sensowynych stanie jest niemożliwe) honde typer ufo. 

Z tego wszystkiego najwięcej plusów mialo st. 

 

Edytowane przez marekgolczynski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko kwestia gustu, dla mnie np. 350z ma w sobie tyle sportu, co wystarcza tylko do kręcenia bączków lub latania bokiem po torze. Nie wiem do czego konkretnie miało by Ci służyć takie auto, bo audi nigdy na tor przeznaczone nie było, ze względu na ułożenie silnika jest zbyt podsterowne. Nie wiem jednak jak jeździ RS4 b5 czy B7 ale też podobno szału z prowadzeniem nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Langista napisał:

Wszystko kwestia gustu, dla mnie np. 350z ma w sobie tyle sportu, co wystarcza tylko do kręcenia bączków lub latania bokiem po torze. Nie wiem do czego konkretnie miało by Ci służyć takie auto, bo audi nigdy na tor przeznaczone nie było, ze względu na ułożenie silnika jest zbyt podsterowne. Nie wiem jednak jak jeździ RS4 b5 czy B7 ale też podobno szału z prowadzeniem nie było.

Jezdzilem s4 b6 w sedanie kloc ciezki, dzięki jakie wydaje ciary a tak to do jazdy na wprost. 

Ja jestem zadowolony jeśli ktoś kiedyś będzie miał możliwość przejechac sie st polecam mocą nie zabija ale wgryza sie w zakręty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, marekgolczynski napisał:

Jezdzilem s4 b6 w sedanie kloc ciezki, dzięki jakie wydaje ciary a tak to do jazdy na wprost. 

Wiszący silnik na zderzaku to zmora B6/B7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marekgolczynski napisał:

Jezdzilem s4 b6 w sedanie kloc ciezki, dzięki jakie wydaje ciary a tak to do jazdy na wprost. 

Ja jestem zadowolony jeśli ktoś kiedyś będzie miał możliwość przejechac sie st polecam mocą nie zabija ale wgryza sie w zakręty. 

Nie S4 a RS4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...