Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI 1.8t AJL mankamenty po zakupie


Falkonix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Po zakupie Audi ciekawie mnie kilka rzeczy w jej działaniu i nie wiem co z tym zrobić. Jednym z pierwszych jest to że po przekręceniu stacyjki słychać pewnego rodzaju ładowanie, tak jakby wtryski pompowały paliwo. Dzieje się to przez około 5 sek. nawet bez włączonego silnika. Oprócz tego słychać pewnego rodzaju cykanie w okolicach 1 cewki od strony podszybia. Nie wiem czym to może być spowodowane. Ostatnio były wymienione świece a nie wydaje mi się żeby to były kable.

Z ciekawostek dodam że ostatnio wyłączyło się radio podczas jazdy. Myśleliśmy że była to wina bezpiecznika. Ściągnęliśmy pokrywkę i sprawdziliśmy bezpieczniki. Były one w porządku oprócz bezpiecznika odpowiadającego za ,,grzanie dysz spryskiwaczy (z. niem.)'' Po założeniu nowego, odpowiedniego, od razu poszedł dym z okolic modułu komfortu lecz nie mogliśmy znaleźć przyczyny, a wszystko działa poprawnie. Okazało się że radio(niestandardowe) miało dodatkowy kabel z bezpiecznikiem który się przepalił. Po wymianie działa poprawnie

Chciałbym również spytać o koszt rozrządu do AJL. Mechanik wyliczył same części na ok.900zł co nie wydaje mi się prawdopodobne. Czy nie powinny pasować zestawy rozrządów z innych wersji np. AEB itp?>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Falkonix napisał:

Witam
Po zakupie Audi ciekawie mnie kilka rzeczy w jej działaniu i nie wiem co z tym zrobić. Jednym z pierwszych jest to że po przekręceniu stacyjki słychać pewnego rodzaju ładowanie, tak jakby wtryski pompowały paliwo. Dzieje się to przez około 5 sek. nawet bez włączonego silnika. Oprócz tego słychać pewnego rodzaju cykanie w okolicach 1 cewki od strony podszybia. Nie wiem czym to może być spowodowane. Ostatnio były wymienione świece a nie wydaje mi się żeby to były kable.

Z ciekawostek dodam że ostatnio wyłączyło się radio podczas jazdy. Myśleliśmy że była to wina bezpiecznika. Ściągnęliśmy pokrywkę i sprawdziliśmy bezpieczniki. Były one w porządku oprócz bezpiecznika odpowiadającego za ,,grzanie dysz spryskiwaczy (z. niem.)'' Po założeniu nowego, odpowiedniego, od razu poszedł dym z okolic modułu komfortu lecz nie mogliśmy znaleźć przyczyny, a wszystko działa poprawnie. Okazało się że radio(niestandardowe) miało dodatkowy kabel z bezpiecznikiem który się przepalił. Po wymianie działa poprawnie

Chciałbym również spytać o koszt rozrządu do AJL. Mechanik wyliczył same części na ok.900zł co nie wydaje mi się prawdopodobne. Czy nie powinny pasować zestawy rozrządów z innych wersji np. AEB itp?>

 

1-po przekręceniu stacyjki słyszysz pompę paliwa którą masz pod tylnym siedzeniem w baku 

2-jeśli cykanie słyszysz na włączonym silniku od strony podszybia to zapewne jest to napinacz łańcucha rozrządu z tyłu głowicy 

3- 1.8t nie maja kabli 

4-komplet rozrządu z pompą wody to koszt max 600 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,2,3 To już wyjaśnione w takim razie. Dzięki wielkie, nie myślałem że tył głowicy też jest elementem rozrządu. Czy zestawy rozrządów z A6 1.8t ajl będą pasować czy w zasadzie wszystkie zestawy 1.8t pasują do tego silnika, ponieważ szukając na internecie ciężko znaleźć zestaw do AJL

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Falkonix napisał:

1,2,3 To już wyjaśnione w takim razie. Dzięki wielkie, nie myślałem że tył głowicy też jest elementem rozrządu. Czy zestawy rozrządów z A6 1.8t ajl będą pasować czy w zasadzie wszystkie zestawy 1.8t pasują do tego silnika, ponieważ szukając na internecie ciężko znaleźć zestaw do AJL

rozrządy nie są te same tu masz rozrząd do ciebie tyle że bez pompy wody : http://allegro.pl/ina-rozrzad-kpl-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i6735293603.html

6 minut temu, Falkonix napisał:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Falkonix napisał:

Dzięki wielkie, nie myślałem że tył głowicy też jest elementem rozrządu.

Jest słynny napinacz łańcuszka rozrządu. Jeśli masz z wtyczką to kosztuje krocie (grubo ponad 2tys w aso), a możliwy zamiennik w granicach tysiaka razem z łańcuszkiem. Skoro robisz rozrząd to przy okazji sprawdziłbym ślizgi napinacza i wymienił łańcuszek (jeśli siedzi jeszcze ori) + czyszczenie smoka olejowego. Taki pakiet startowy w 1.8t :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jak takie pytania zadajesz to wybacz ale sprzedaj to i kup sobie diesla najlepiej golfa albo octawie.zaoszczedzisz kupe kasy  mam na mysli zawieszenie . czesci do silnika do tego lpg jesli jeszcze jej nie masz a jak masz to wtryskiwacze 500zł z regulacja.koszty roboty itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...