Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciągniecie lewarka i cieżko wchodząca 1 i 2 w 1.8t


kami050

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mój problem polega na tym , że pomimo wymiany skrzyni biegów (1.8t 150KM skrzynia 6 biegowa) dalej zdarza się najczęściej przy jeździe w korku  ,że pierwszy bieg a rzadziej drugi ciężko wchodzi , zauważyłem  ,że przy ruszaniu  na jedynce i jeździe na drugim biegu lewarek porusza się w kierunku do przodu (słyszałem , że są sztywne cięgna jednakże wydaje mi się ,że jest za bardzo ciągnięty, ) i tutaj pytanie czy Panowie poduszki silnika odpowiadają za jego ciągnięcie czy wymiana samej poduszki pod skrzynią pomoże,  znalazłem poduszkę febi bilstein pod silnikiem za okolo 50zł , poduszki oryginalne pod silnikiem są okropnie drogie ok 500zł sztuka , jeśli sie okaże ,że są sprawne to jestem ok 1500zł w plecy za 3 poduszki... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i proszę o pomoc,

Mam dalej problem z jedynką i wstecznym oraz dwójką w seacie Exeo 1.8T 150KM manual 6 biegowy, elementy , które wymieniłem:

1. Skrzynia biegów.

2. Poduszka pod skrzynią

3. Mechanizm gumowy zmiany biegów od cięgien obok skrzyni

4. Wysprzęglik

5. Płyn hamulcowy

6. Sprawdzony olej w skrzyni

Problem z pierwszym i drugim i wstecznym dalej jest , ciężko wchodzą , czasem wejdą ładnie 1 na 5 razy , ale często blokują , na zgaszonym brak problemów , dwójka też haczy ale mniej niż jedynka i wsteczny, panowie czy to problem ze sprzęgłem ? bo już naprawdę nie mam pomysłów, może być tak , że sprzęgło klei się do docisku przez pył i nie odbija ? 

i czy Panowie jak mam oryginalne sprzęgło luka to podejdzie sprzęgło sachsa? jest prawie o połowie tańsze, koło dwumasowe bym zostawił , gdyż nie wydaje oznak zużycia. Auto ma oryginalny przebieg 153tys km . 

link do sprzęgła sachs. 

https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/419550-zestaw-sprzegla-sachs-3000951210/

 a tutaj luka:

https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2240550-zestaw-sprzegla-luk-623228500/

Bardzo proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, kami050 napisał:

Problem z pierwszym i drugim i wstecznym dalej jest , ciężko wchodzą , czasem wejdą ładnie 1 na 5 razy , ale często blokują , na zgaszonym brak problemów , dwójka też haczy ale mniej niż jedynka i wsteczny

regulowane były cięgna wybieraka po wymianie skrzyni czy podłączone tak jak były bez regulacji?....

W dniu 8.04.2018 o 12:26, kami050 napisał:

że przy ruszaniu  na jedynce i jeździe na drugim biegu lewarek porusza się w kierunku do przodu (

odbój na pasie przednim sprawdzałeś? jego głownym zadaniem jest ograniczanie podnoszenia się silnika podczas przyspieszania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz nie mam sily to tych mechanikow, ciegna nie wiem czy byly regulowane... Ale na postoju i zgaszonym silniku wchodza pieknie i jak jade pod gorke to tez pieknie

Edytowane przez kami050
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacie jakiegos dobrego mechanika z okolic Tarnowa, ktory rozwiazalby problem bez wymieniania polowy auta? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...