Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie moc/moment/elastyczność pomiędzy LPG a PB


rafiki5

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, przem8 napisał:

Jak się nic nie zmieniło to jest ok :)

Myślę że nie zmieniło się nic. Auto jak jeździło wcześniej dobrze na Pb,  tak i teraz dobrze zasuwa. A jeszcze pytanko odnośnie loga 3+20- co dokładnie za parametry ten log pokazuje? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.04.2018 o 19:51, przem8 napisał:

Dokładnie, wykonaj log dynamiczny na lpg 2+33 i statyczny 2+33 na samym lpg i z przełączaniem paliw pb->lpg->pb...

A więc udało mi się zrobić logi:

http://www.vaglogi.pl/log-002_033_0FvW9C8.html   - log dynamiczny na LPG

http://www.vaglogi.pl/log-002_033_Os82gqN.html   - Log statyczny LPG

http://www.vaglogi.pl/log-002_033_Os82gqN.html   - log statyczny LPG z przełanczaniem na PB i zpowrotem na LPG

 

Ostani log tylko 30sec, może wystarczy bo program zaczął wywalać błąd.

Proszę o ocenę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasowałeś błędy przed logami? Logi statyczne robiłeś jak silnik miał 90stopni? Z tego co wkleiłeś to jest trochę za bogata mieszanka od 1,7-2tys., a na jałowym w ciul bogato :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy nie kasowane, wszystkie logi robione na rozgrzanym silniku. Logi statyczne robione odrazu po dynamicznych. A statyczny na benzynie też za bogato? Czyli co można z tego wywnioskować? Moc na lpg mniejsza przez zdupione wystrojenie lpg czy jak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed każdym logowaniem trzeba kasować błędy nawet jak ich nie ma więc należałoby powtórzyć ale widać, że zalewa go na jałowych, a pod obciążeniem aż takiej tragedii nie ma. Zrób logi dynamiczne jak i statyczne na pb i lpg tylko skasuj błędy wcześniej.

Raczej kwestia samej regulacji.

 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przem8 napisał:

Przed każdym logowaniem trzeba kasować błędy nawet jak ich nie ma więc należałoby powtórzyć ale widać, że zalewa go na jałowych, a pod obciążeniem aż takiej tragedii nie ma.

Raczej kwestia samej regulacji.

 

Kurcze coś źle doczytałem, byłem pewien że w tym przypadku mam nie kasować błędów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio byłem na hamowni z 1.8 bfb. Na PB wynik 158 km, a LPG 150... w jeździe nie było tego praktycznie czuć, ale 4 wtrysk nie wyrabiał. Zmieniłem na STAG teraz instalacje i dużo lepiej, ale dalej delikatnie zalewa. Pilnuj by nie było ubogo, bo głowica długo nie pociąganie. Wiem coś o tym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Sedrak Dan napisał:

Ja ostatnio byłem na hamowni z 1.8 bfb. Na PB wynik 158 km, a LPG 150... w jeździe nie było tego praktycznie czuć, ale 4 wtrysk nie wyrabiał. Zmieniłem na STAG teraz instalacje i dużo lepiej, ale dalej delikatnie zalewa. Pilnuj by nie było ubogo, bo głowica długo nie pociąganie. Wiem coś o tym :)

Również check pojawiał się na desce? Wtryski gazowe jak można sprawdzić? Moje maja w sumie z 15 tys najechane to myślę że powinny być sprawne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto łapie zawieszke i zaczyna mrugać check. Wypadanie zapłonu. Świece nowe. Cewki też sprawne. Na PB problem nie występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...