Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sportowe katalizatory magnaflow .


bartez80

Rekomendowane odpowiedzi

ja w chwili obecnej muszę zrezygnować, wakacyjny fundusz mi nijak nie pozwala teraz na zakup kata ? myślałem, że trochę dłużej będzie trwało szukanie tej ilości osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaliczke wplacily 4 osoby ,jedna się na razie wykruszyła ,tak więc czekam na ostatnia wpłate i zamawiam ,katy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech się dystrybutor określi czy przy mocy 250KM i silniku 1.8t to będzie euro4 bo według mnie nie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, GRADIENT napisał:

Niech się dystrybutor określi czy przy mocy 250KM i silniku 1.8t to będzie euro4 bo według mnie nie.

Jutro zerknę w to pismo jakie od niego otrzymałem.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎20‎.‎08‎.‎2018 o 08:07, GRADIENT napisał:

Niech się dystrybutor określi czy przy mocy 250KM i silniku 1.8t to będzie euro4 bo według mnie nie.

A więc w piśmie od dystrybutora mam takie info ,że katalizatory spełniają norme euro 4  silnikach do pojemności 2,5 L mocy 200 koni ,przy prawidłowym użytkowaniu całego układu wydechowego.

natomiast podczas pierwszej rozmowy telefonicznej ,uzyskałem taka samą informację  ,otaz ,dodatkową ,w której zapewniali ,ze jeżeli pojemność silnika mniejsza ,to  większą moc ogarnie w tej normie euro 4 ten katalizator ,jeżeli te parametry ,pojemności ,czy mocy zostaną przekroczone ,to wtedy już tylko norma euro 3 .

Norma EURO 3  obowiązuje we wszystkich autach od roku 2000 do 2006

Norma EURO 4 obowiązuje we wszystkich autach od toku 2006  do 2009 

Tak więc jak widać wszystkie B6 tki smiało można kręcić wyżej niż podaje to dystrybutor ,natomiast  B7 tki trzeba już robić ostrożnie .

 

Ale teraz inne fakty na świeżo , kolega posiadający a6 c6 z silnikiem 2,0 TFSI po programie ,o mocy jak twierdzi ponad 250 HP ,nie przeszedł przeglądu ostatnio ,bo miał już wcześniej przez poprzednika wstawiony Downpipe ,szybko mu wstawiłem kata i bez problemu przeszedł przegląd .

Kolejną sprawą jest to jak ktoś zrobi mapę mapę ,bo jak będzie mocno podlane ,albo będzie inna usterka w silniku ,to nawet katalizator ,ze "złota" nie pomoże . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak mam v6  i dwa katy to tez potrzebne sa dwa katy i musze kupic dwa takie jak tutaj?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, moras22 napisał:

a jak mam v6  i dwa katy to tez potrzebne sa dwa katy i musze kupic dwa takie jak tutaj?? 

no raczej tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak koledzy ,sportowe katy do silników 1,8 t już gotowe ,w poniedziałek możliwa wysylka ,wszyscy co wpłacili zaliczki ,proszeni sa o podesłanie danych do wysylki wraz z numerem tel ,oraz o sposobie wysylki ,czy ma być to pobranie ,czy przedpłata na moje konto .

 

całkowity koszt takiego kata dla forum wuniosl dokładnie 770 pln silnik 1,8 t  i 870 pln silnik 2,0 tfsi , udało się uzyskać rabat na poziomoe 80 pln na jednej sztuce katalizatora ,niestety nie było ich 10 sztuk ,bo niektóre osoby się wykruszyły ,ale i tak wyszło nieźle … 

 

tutaj fotka na moim fanpage 

po weekendzie zabieram się za katy ,do 2,0 tfsi ...

Edytowane przez bartez80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad kwestią zakupu ale myślę czy jak teraz zrobię program z DP a potem zamienie DP na DP z katem to czy trzeba będzie robić jakąś korektę softu czy nic nie szkodzi jeździć. Wiadomo że minimalnie koni i niutów ubędzie bo jakaś tam restrykcja będzie na kacie sportowym. Ale czy można tak zrobić i trzeba robić korektę czy nie. Chciałbym najpierw wydać kasę na soft a potem zamienić dp na dp z kat. Jeżeli trzeba będzie robić korektę to zamawiam u Bartka teraz dp i kat,  a jak nie to i tak przed końcem roku kupię i wymienię dp+kat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko git, montaż jest praktycznie bezproblemowy a wykonanie na najwyższym poziomie (musiałęm lekko splanować flansze od strony turbo bo spaw Ci wyszedł do zewnątrz i bałem się o spasowanie płaskie-płaskie), zobaczymy na przeglądzie za 2 tygodnie jak spalinki. Restrykcji nie ma w stosunku do pustej puchy, jedzie tak samo, ciut wcześniej się zbiera. 

Śruby w komplecie to duży plus.

Jakiej średnicy dałeś rurę od strony wydechu? Muszę wyspawać sobie kontynuację downpipe bo z serią robi się brzydki uskok a zapomniałem zmierzyć.

 

Żebyś mógł się udoskonalać:

Otwóry w uszczelce od strony turbo, za małę, montaż niemożliwy (trzeba powiekszyć lekko, mysle ze tak 2-3mm na średnicy wystarcza).

Otwory na flanszy od strony wydechu są lekko przekoszone, moglbyś robić ciut większą żeby nie sprawiały problemu

 

 

Btw. przez pierwsze 10km waliło spalenizną, I nie wiem czy to kwestia CATa czy kwestia pasty której użyłem, ale jeśli wszystko złożycie i zacznie śmierdzieć to się nie przejmujcie za szybko :)

Btw, ładnie zmieniają kolorek te śruby i CAT  po nagrzaniu ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Poooolek napisał:

Wszystko git, montaż jest praktycznie bezproblemowy a wykonanie na najwyższym poziomie (musiałęm lekko splanować flansze od strony turbo bo spaw Ci wyszedł do zewnątrz i bałem się o spasowanie płaskie-płaskie), zobaczymy na przeglądzie za 2 tygodnie jak spalinki. Restrykcji nie ma w stosunku do pustej puchy, jedzie tak samo, ciut wcześniej się zbiera. 

Śruby w komplecie to duży plus.

Jakiej średnicy dałeś rurę od strony wydechu? Muszę wyspawać sobie kontynuację downpipe bo z serią robi się brzydki uskok a zapomniałem zmierzyć.

 

Żebyś mógł się udoskonalać:

Otwóry w uszczelce od strony turbo, za małę, montaż niemożliwy (trzeba powiekszyć lekko, mysle ze tak 2-3mm na średnicy wystarcza).

Otwory na flanszy od strony wydechu są lekko przekoszone, moglbyś robić ciut większą żeby nie sprawiały problemu

 

 

Btw. przez pierwsze 10km waliło spalenizną, I nie wiem czy to kwestia CATa czy kwestia pasty której użyłem, ale jeśli wszystko złożycie i zacznie śmierdzieć to się nie przejmujcie za szybko :)

Btw, ładnie zmieniają kolorek te śruby i CAT  po nagrzaniu ;)

 

niestety co do uszczelek ,to nie mam na to wpływu ,czasami przychodzą z normalnymi otworami ,a czasami z deko mniejszymi ( zawsze zamawiam ten sam numer) 

 

co do otworów we flanszy ,to w jakim sensie sa przekoszone,jestes piwrwsza osoba na ponad 100 wykonanych downpipe i w tym samym katów (bo flansze ida z jednego projektu w auto cad) która ma z tym problem.

 

 srednica rury to 70x2 mm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam problemu z flanszą ale... śruby nie leżą prostopadle do flanszy po skreceniu, jedna zawsze jest lekko po skosie bo pozycja otworu wypadła Ci lekko po promieniu, ale może to tylko mój przypadek :)

W każdym razie wykonanie jest bdb I Cat już przerabia CO na CO2 :)

 

 

Czy Rurę dalej tj: flansza przy plecionce, plecionka i potem zejście do środkowego tłumika na 2 rureczki, też byś mógł wyspawać?

 

Edytowane przez Poooolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Poooolek napisał:

Nie mam problemu z flanszą ale... śruby nie leżą prostopadle do flanszy po skreceniu, jedna zawsze jest lekko po skosie bo pozycja otworu wypadła Ci lekko po promieniu, ale może to tylko mój przypadek :)

W każdym razie wykonanie jest bdb I Cat już przerabia CO na CO2 :)

 

 

Czy Rurę dalej tj: flansza przy plecionce, plecionka i potem zejście do środkowego tłumika na 2 rureczki, też byś mógł wyspawać?

 

wysyłkowo takiej rury niestety nie ogarne ,nie ty pierwsy mnie o to pytasz ,może gdyby zebrala się pokazna ilość osob ,to wtedy bym zainwestowal kase i czas na wykonanie odpowiedniego szablonu ,żeby ,wlasnie takie cos wykonywać ,ale na obecna chwile niestety ,wysyłkowo tego nie robie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle że jak zalozysz taki temat to ludzie sie znajdą bo obecnie ten CAT z DP czy samo DP I zostawienie seryjnej rury dalej jest troche bez sensu... patrząc na zaburzenia przepływu. Działa ale mogłoby działać lepiej. :)  Powinno się to zrobić za 1 zamachem I pozamiatane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Poooolek napisał:

Mysle że jak zalozysz taki temat to ludzie sie znajdą bo obecnie ten CAT z DP czy samo DP I zostawienie seryjnej rury dalej jest troche bez sensu... patrząc na zaburzenia przepływu. Działa ale mogłoby działać lepiej. :)  Powinno się to zrobić za 1 zamachem I pozamiatane.

zgadzam się z toba ,można wszystko zrobić lepiej ,po zamontowaniu takiej rury ,przydał by się wydech i tak dalej  i tak dalej...  

 

downpipy wykonuje i sprzedaje (tak samo katy ) dla tego forum w naprawdę dobrych pieniądzach ,natomiast wykonanie takiego szablonu ,pod kolejny produkt ,to dla mnie koszta zedu 2000 pln ,dlatego musial bym mieć od razu pewnośc ,ze takie rury mi się zwrócą  w przeciągu miesiąca ,a nie roku ,bo ja niestety po prostu z tego utrzymuje rodzine i nie robie tego w piwnicy ,po pracy.... tylko robie jeszcze inne projekty ,swapy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie laika,

czym różni się ori kat od DP z katem ??

zastanawiam się na DP bo w planach more power, ale z drugiej strony chciałbym przechodzić badanie bez problemów i w gre wchodzi tez dp z katem,

i jakie są odczucia DP z katem w silnikach 1.8t 250km ? podzieli się ktoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...