Simon 0 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 mam następujący problem: po odłączeniu akumulatora i odczekaniu ok.3h rozebrałem cały kokpit wraz z poduszkami itp.odpiąłem też niepotrzebnie złącze od kontrolera poduszek (białe z pomarańczowym zatrzaskiem) po złożeniu wszystkiego do stanu pierwotnego świeci mi ciągle kontrolka AIRBAG nie umiem tego skasować VAGiem i mam następujące błędy: 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153) 33-00 - Resistance too Low 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 33-00 - Resistance too Low 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154) 33-00 - Resistance too Low 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131) 33-00 - Resistance too Low 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction 31-00 - Open or Short to Ground jak sobie z tym poradzić?!Z góry dziękuję za pomoc bo już żałuję że to rozbierałem! [ Dodano: 11-03-2007, 16:30 ] Nikt nie ma pomysłu ? czy mam po sterowniku?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Nie umiesz? Czy jak skasujesz wywala ponownie? Sprawdź jeszcze raz łącze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Dokładnie wywala ponownie!Kasuj i znowu je łapie...Może rozkodował się sterownik?! Bo wywala te błędy czujniki napinaczy pasów i czujniki poduszek...a akumulator był długo odpięty zanim odłączyłem wszystko i mimo to złapał te błędy... Czy sterownik ma jakieś baterie że te błędy złapał?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Sterownik złapał je po podłączeniu aku. Przyczyny szukałbym w kostce do sterownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Dzięki za podpowiedź!W sumie niewiem czy ją dobrze zapiąłem...niby weszła z trzaskiem ale czy dobrze tp niewiem teraz patrzyłem i siedzi ale niewiem.... jak sie ją dokładnie zapina?przykłada do sterownika i przesuwa ten pomarańczowy zacisk?Czy jakoś inaczej? dziwne że tak równo złapał te wszystkie błędy.... jakie powinno być kodowanie ja mam 01022 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 ja mam 01022 czyli masz : poduszkę dla kierowcy poduszkę dla pasażera z przodu i pasy z napinaczami z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 pre wielkie dzięki czyli kodowanie mam oki....chyba zaz dwa tygodnie wkładam parownik więc wtedy to poprawię myślę,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 ja u siebie również posiadam ten błąd 00588 - zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy- N95 zbyt duża oporność i już nie wiem co z tym fantem zrobić demontowałem poduszkę i sprawdzałem styki i nic może trzeba dalej zajrzeć przy drugiej wtyczce macie jeszcze jakies pomysły...Czytałem podobne wątki na forum ale nic konkretnego nie wywnioskowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się