Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8T AEB Dziwny dzwięk z turbo.


PluszowyZuczek

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, PluszowyZuczek napisał:

A jakbym znalazł dobrą używkę bosch  0280217512  to by mogło być ?? To jest od VR6 2.8, na alledrogo są takie po 100/150 zł i skłaniałbym się ku takiemu rozwiązaniu, jeżeli będzie śmigać.

 

 

bodajże pasuje ale i tak "mape" musisz zrobić bo jak tylko ja wsadzisz to samochód nie będzie jechał w swoją puszkę filtra tez go nie wsadzisz bo vr6 ma większa średnice  więc zastanów się nad dolotem do tego można by wywalić moduł zapłonu i przejść na cewki z TFSI.

Masz jakiegoś ogarniętego tunera co ci to wystroi bo z mojego doświadczenia wiem żę nie każdy chce robić  AEB,AJL itp gdzie jest stary sterownik,gaz na linke,brak map-sensora

Edytowane przez dawid221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dawid221 napisał:

bodajże pasuje ale i tak "mape" musisz zrobić bo jak tylko ja wsadzisz to samochód nie będzie jechał . zastanów się nad dolotem do tego można by wywalić moduł zapłonu i przejść na cewki z TFSI.

Masz jakiegoś ogarniętego tunera co ci to wystroi bo z mojego doświadczenia wiem żę nie każdy chce robić  AEB,AJL itp gdzie jest stary sterownik,gaz na linke,brak map-sensora

Znalazłem Hp Performance w Rzeszowie, Koleś z którym rozmawiałem, zdawał się wiedzieć, o czym mówi, powiedziałem mu, że to AEB, nawet 2 razy i nie miał większych zarzutów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, PluszowyZuczek napisał:

Znalazłem Hp Performance w Rzeszowie, Koleś z którym rozmawiałem, zdawał się wiedzieć, o czym mówi, powiedziałem mu, że to AEB, nawet 2 razy i nie miał większych zarzutów.

A gdyby jednak była lipa, to wystarczy Sterownik AJL kupic i pasuje Plug & Play (tylko soft nowy wgrać), czy trzeba coś kombinować ?

Edytowane przez PluszowyZuczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PluszowyZuczek napisał:

Znalazłem Hp Performance w Rzeszowie, Koleś z którym rozmawiałem, zdawał się wiedzieć, o czym mówi, powiedziałem mu, że to AEB, nawet 2 razy i nie miał większych zarzutów.

teraz zobaczyłem że jesteś z okolic gregor10.pl wiec z nim bym się kontaktował gość zjadł zeby na tych silnikach jak pogadasz powiesz na jaka moc chcesz robić samochód to na pewno ci powie jakie graty są potrzebne bez niepotrzebnego pakowania się w koszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, PluszowyZuczek napisał:

A gdyby jednak była lipa, to wystarczy Sterownik AJL kupic i pasuje Plug & Play, (tylko soft) czy trzeba coś kombinować ?

ale po co ci sterownik z ajl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, dawid221 napisał:

ale po co ci sterownik z ajl ?

Bo tam można chyba przez OBD programować. jeżeli się nie mylę, a w AEB, trzeba pamięć podmienić.

Edytowane przez PluszowyZuczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, PluszowyZuczek napisał:

Bo tam można chyba przez OBD programować. jeżeli się nie mylę.

to jest ten sam sterownik co aeb jak chcesz obd to musisz przejść na ME 7.5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, dawid221 napisał:

to jest ten sam sterownik co aeb jak chcesz obd to musisz przejść na ME 7.5

 

Ok, poczytałem sobie o tym, na pewno trzeba będzie to zrobić, ale aktualnie jeszcze ten, co jest, musi wystarczyć, bo już się tego sporo nazbierało, do zrobienia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, PluszowyZuczek napisał:

Ok, poczytałem sobie o tym, na pewno trzeba będzie to zrobić, ale aktualnie jeszcze ten, co jest, musi wystarczyć, bo już się tego sporo nazbierało, do zrobienia :D

no jak chcesz robić 350hp to mody przekroczą wartość samochodu ;)

Edytowane przez dawid221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, dawid221 napisał:

no jak chcesz robić 350hp to mody przekroczą wartość samochodu ;)

I to kilkukrotnie :D Przecież ja swoją bestię kupiłem za 6, a teraz te modyfikacje mnie koło 7 tyś wyjdą, jak większość zrobię sam, a to dopiero 250 :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, PluszowyZuczek napisał:

I to kilkukrotnie :D Przecież ja swoją bestię kupiłem za 6, a teraz te modyfikacje mnie koło 7 tyś wyjdą, jak większość zrobię sam, a to dopiero 250 :/

 

dodatkowo trzeba pamiętać o hamulcach i zawieszeniu

Edytowane przez dawid221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, dawid221 napisał:

dodatkowo trzeba pamiętać o hamulcach i zawieszenie 

No, czysto teoretycznie, to właśnie powinno być pierwsze, ja wszystko powymieniałem na nowe: tarcze i klocki ATE, zregenerowane zaciski i powymieniane przewody,  ale zdaję sobie sprawę, że może to nie wytrzymać przy większych mocach.

Edytowane przez PluszowyZuczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, PluszowyZuczek napisał:

No, czysto teoretycznie, to właśnie powinno być pierwsze, ja wszystko powymieniałem na nowe: tarcze i klocki ATE, zregenerowane zaciski i powymieniane przewody,  ale zdaję sobie sprawę, że może to nie wytrzymać przy większych mocach.

powiem szczerze że dla mnie te hamulce to przy seryjnej mocy są za słabe 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, dawid221 napisał:

powiem szczerze że dla mnie te hamulce to przy seryjnej mocy są za słabe 

No to mnie pocieszyłeś, pewnie zalecałbyś większe zaciski i tarcze chociaż na przód, prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, PluszowyZuczek napisał:

No to mnie pocieszyłeś, pewnie zalecałbyś większe zaciski i tarcze chociaż na przód, prawda ?

ja bym na pewno zainwestował w hamulce za względu na bezpieczeństwo a nawet  dlatego ze koszt hamulców przy całkowitym koszcie projektu jest niewielki w porównaniu z tym co tracisz przy kolizji/wypadku nawet nie z twojej winy bo ubezpieczalni w 99% nie będzie obchodziło co ty zrobiłeś i ile pieniędzy wsadziłeś w samochód 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dawid221 napisał:

ja bym na pewno zainwestował w hamulce za względu na bezpieczeństwo a nawet  dlatego ze koszt hamulców przy całkowitym koszcie projektu jest niewielki w porównaniu z tym co tracisz przy kolizji/wypadku nawet nie z twojej winy bo ubezpieczalni w 99% nie będzie obchodziło co ty zrobiłeś i ile pieniędzy wsadziłeś w samochód 

No, muszę o tym pomyśleć, bo pasuje nie rozbić się na pierwszym lepszym drzewie :/ ... tylko chociaż na drugim.  Coś czuję, że ten projekt przeciągnie się o kilka wypłat XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dawid221 napisał:

nikt nie mówił że to tania zabawa :grin:

Wydawało mi się, że wiem, ile to mniej więcej wyniesie, ale skutecznie wyprowadziłeś mnie z błędu :mellow: Aczkolwiek w żadnym stopniu mnie to nie zniechęca, teraz przynajmniej dokładnie wiem, na czym stoję i jakich błędów nie popełnić na początku, dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...