[B6 AVF] Problem z odpalaniem po postoju

    5 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    https://youtu.be/VTYbvsgSj2I

     

    Hej, moja małyszowke posiadam około 2 miesiące i od trzech tygodni mam problemy z odpalaniem. Otóż po dłuższym czasie (około 10h) gdy auto stoi jest problem z uruchomieniem jej, otoz przekręcam kluczyk, auto daje podbija do tych 900 obrotów i momentalnie gaśnie, później muszę ją kręcić kilka/kilkanaście sekund żeby odpalił. Po odpaleniu wszystko z autem jest ok, śmiga jak powinno. Dodam że zmieniłem filtr paliwa. Wrzucam filmik żeby można było się dokładniej przyjrzeć.

     

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Standardowy objaw zużytych oringów na pompo wtryskach... cofa się paliwo do baku. Na próbę stań tak by przód był mocno z góry na dół i zobacz wtedy jak odpala... zaworek na filtrze paliwa tez mozna obadać, wymienić na nim oringi... 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wymieniłem oringi na pompowtrykach i na razie wszystko w porządku 💪 więc dziękuję za pomoc. 

    Prosiłbym jeszcze was o analizę tych logów (tak to mój post wyżej) , wysyłałem go ze starego kompa i widocznie byłem zalogowany na jakimś innym starym koncie).

     

    Jeszcze mam jeden mały problem, chodzi o to, że mam nie oryginalną manetkę z prawej strony ( ta od wycieraczek) , tak mi się chociaż wydaje bo nie mam przycisku na niej w którym mógłbym zmieniać tę funkcję na wyświetlaczu licznika (średnie spalanie itd.) , czy jest możliwość zmiany tych funkcji poprzez VAGa? Nie pasuje mi po prostu to, że pokazuje mi ilość kilometrów które mg zrobić do pustego baku. Powoli się zbieram do wymiany tego ale jak na razie chciałem jakoś to zmienić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Co do FIS'a i manetki: https://a4-klub.pl/topic/15479-wymiana-przełącznika-wycieraczek-i-odblokowanie-pełnego-fis/

     

    Widać, że są lekkie problemy z wysterowaniem geometrii - tragedii nie ma :P ale możesz sprawdzić króciec na wyjściu z pompy vacum czy nie jest luźny, przejrzeć wężyki - ewentualnie wymienić... 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy