Gość Iceman Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Czy wie ktoś jak sprawdza sie Benzynowy silnik tzn. ładowanie turbo i inny rzeczy ,niedostępnych bez logowania programem Vag com :biggrin: pozdrawiam i dzieki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 w 2.7BT ładowanie turbin jest w 115, więcej na razie nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 w 2.7BT ładowanie turbin jest w 115, więcej na razie nie wiem dzieki moze ktoś jeszcze cos wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 posłużę się linkiem : http://s4wiki.com/wiki/VAGCOM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 posłużę się linkiem :http://s4wiki.com/wiki/VAGCOM dziękuje :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VRGOOD 17 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Odgrzeję temat, jakie dokładnie grupy i wartości w nich mają się znajdywać aby dobrze zdiagnozować silnik ? Pomijać logi dynamiczne i ciśnienie na cylindrach bo mało kto się zgodzi na to. To grupy które znalazłem które są przydatne: 014-016 - wypadanie zapłonu - na jałowym sprawdzić i dodawać gazu ? 090 - ustawienie rozrządu ( odchyłka do +/- 4 stopni i takie same na obu bankach ) - na jałowym sprawdzić i dodawać gazu ?093 - ustawienie wałków rozrządu ( mają być takie same wartości na obu i wychylanie się do max 22 stopni. ) - na jałowym sprawdzić i dodawać gazu ?112 - egt spalin - jakie wartości maja być ? Jakie jeszcze dodatkowo sprawdzić i jakie mają być w nich wartości. Niestety nie mam nikogo znajomego który zna się na tym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 wypadanie zapłonu na jałowym możesz sprawdzić, bez dodawania gazu. 090 to praca nastawników sprawdzisz w logu dynamicznym podczas jazdy, na jałowym nic nie zobaczysz, wartości mniej wiecej takie jak pisałeś dla kanału 093. 093 ustawienie rozrządu sprawdzisz na jałowym, odchyłka mniej wiecej taka jak pisałes przy 090 112 egt też sprawdzisz tylko pod obciązeniem i to mocnym, 3, 4 bieg do odcinki, normalnie temp. w zależności od modelu 2.7 stoi na temp. 945 czy tam 980 i nic sie nie zmienia, dopiero po przekroczeniu tej wartosci zaczyna rosnąc. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VRGOOD 17 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) Dziki za wyjaśnienie i poprawkę. Jakieś dodatkowe grupy jeszcze sprawdzić ? Edytowane 8 Czerwca 2018 przez VRGOOD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się