Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koszt utrzymania i serwisu Twojego Audi


drummersky

Rekomendowane odpowiedzi

Jak pewnie niektórzy widzieli poszukuję pojazdu dla siebie. Interesuje mnie A4 B8 po 2012 roku sedan. Niekoniecznie musi to być Sline. Silnik na pewno benzynowy. Czy 1,8 czy 2,0 to bez znaczenia. Skrzynia koniecznie manualna. Teraz jeżdżę starym pojazdem, gdzie koszty utrzymania są dość niskie, jak również koszty podróży ze względu na LPG

 

Postanowiłem założyć wątek, który zapewne przyda się wielu osobom, które szukają informacji, a zatem

1) Ile zapłaciłeś za swoje Audi?

2) Jaki dokładnie model?

3) Jaki rocznik, jaki przebieg?

4) Ile musiałeś włożyć po zakupie?

5) Ile wydajesz miesięcznie na paliwo i ile km robisz?

6) Ile wydałeś na naprawy i przez jaki okres czasu?

 

Pytam, ponieważ nie ma zbyt wielu informacji o pojazdach po lifcie, a czytanie nadmuchanych artykułów przez redaktorków w sieci mnie nie interesuje.

Z góry dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzą w wątku i dadzą jakieś światło na to ile faktycznie na przestrzeni eksploatacji kosztuje utrzymanie tego pojazdu, bo co chwile się słyszy "Nowe auta to po 100 000km to na szrot się nadają" "Jeździj starym autem, nowe Cie zrujnuje, za drogi serwis" "Kolega ma nowe auto i więcej u mechanika niż w garażu"

:)

Edytowane przez drummersky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli temat o przechwałkach czas zacząć hehe, kolego na pkt 1, 4, 6 nikt Ci prawdy na 100% nie napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, tobias napisał:

czyli temat o przechwałkach czas zacząć hehe, kolego na pkt 1, 4, 6 nikt Ci prawdy na 100% nie napisze.

Nadal nie rozumiem dlaczego ludzie boją się przyznać. Przecież to nic takiego, a na pewno pomoże wielu osobom :) Ale chyba jednak masz rację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kolego czy w ten sposob sobie cos policzysz..

Kazdy inaczej do tego podchodzi.

Sama wymiana oleju jest u kazdego inna co 8,10,12 itd.

Kazde podejscie jest indywidualne.

Dla przykladu jeden sobie doposarzy a drugi w pupie to ma.

Ja do swojego dolozylem duzo ale tylko dlatego ze chcialem a nie musiałem.

Tak naprawde to nikt nie przyzna sie,fakt aldi tanie nie jest w utrzymaniu. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wesz82 napisał:

Nie wiem kolego czy w ten sposob sobie cos policzysz..

Kazdy inaczej do tego podchodzi.

Sama wymiana oleju jest u kazdego inna co 8,10,12 itd.

Kazde podejscie jest indywidualne.

Dla przykladu jeden sobie doposarzy a drugi w pupie to ma.

Ja do swojego dolozylem duzo ale tylko dlatego ze chcialem a nie musiałem.

Tak naprawde to nikt nie przyzna sie,fakt aldi tanie nie jest w utrzymaniu. 

 

Tzn może inaczej. Nie chodzi mi już o wymiany olejów, rozrządów itd. Chodzi o usterki, czy coś poważnego się stało krótko po zakupie lub po dłuższym czasie używania i jaki był koszt serwisu.

 

No to wątek do kosza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szlachta się bawi to kosztów nie liczy :D Tak samo jak kupujesz auto klasy premium to powinno Cię stać na utrzymanie. Nie jeden kupił taki samochód, a potem płacz, bo nie ma 3-5tys na jednorazową naprawę :P Temat trochę bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, przem8 napisał:

Jak szlachta się bawi to kosztów nie liczy :D Tak samo jak kupujesz auto klasy premium to powinno Cię stać na utrzymanie. Nie jeden kupił taki samochód, a potem płacz, bo nie ma 3-5tys na jednorazową naprawę :P Temat trochę bez sensu.

Niektórzy lubią analizować, szukać za i przeciw, szukać alternatyw. Nie każdy żyje chwilą i później budzi się z ręką w nocniku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietam jak moj szef zaszalal i kupil rsa c5 

Pojezdzil 3 mce wlozyl 6k i pogonil dalej bo juz nie mial siana na robote.

Ale fakt zapierdzielalo to zajefajnie..

Do autora.

Poszukaj silnika ktory Cie interesuje tzn jaki dokladnie chcesz i wtedy szukaj jego bolaczek.

Ogolnie roznie moze byc jeden trafi na zadbany drugi na zaniechany i potem roznie bywa..

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak szlachta się bawi to kosztów nie liczy :D Tak samo jak kupujesz auto klasy premium to powinno Cię stać na utrzymanie. Nie jeden kupił taki samochód, a potem płacz, bo nie ma 3-5tys na jednorazową naprawę :P Temat trochę bez sensu.

Wowo, a ty taki kozak co kosztów nie liczy xD

Jak ci mechanik zawola 3 to zapłać mu 5, bo napiwek za 'klasę premium' się należy xD

 

To czy kogoś stać czy nie to jedna sprawa, ale jeszcze inna to to czy ktoś chce przeznaczać daną sumę na auto, ludzie jednak często wolą zrobić coś innego niż wydać na auto.

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wowo, a ty taki kozak co kosztów nie liczy xD

Jak ci mechanik zawola 3 to zapłać mu 5, bo napiwek za 'klasę premium' się należy xD

 

To czy kogoś stać czy nie to jedna sprawa, ale jeszcze inna to to czy ktoś chce przeznaczać daną sumę na auto, ludzie jednak często wolą zrobić coś innego niż wydać na auto.

A potem uzbiera się ładna suma do wydania u mechanika i raptem autko ląduje na ogłoszeniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.05.2018 o 09:42, drummersky napisał:

Jak pewnie niektórzy widzieli poszukuję pojazdu dla siebie. Interesuje mnie A4 B8 po 2012 roku sedan. Niekoniecznie musi to być Sline. Silnik na pewno benzynowy. Czy 1,8 czy 2,0 to bez znaczenia. Skrzynia koniecznie manualna. Teraz jeżdżę starym pojazdem, gdzie koszty utrzymania są dość niskie, jak również koszty podróży ze względu na LPG

Na dniach będę sprzedawał moje Audi (ogarne fotki i opis i będę wystawiał), jak chcesz zapraszam do dyskusji na priv. W podpisie masz link do statystyk kosztów utrzymania. 

1) Ile zapłaciłeś za swoje Audi?  78000zł

2) Jaki dokładnie model?  A4 B8 lift quattro manual sedan

3) Jaki rocznik, jaki przebieg? 2012 (kupiony przy 84000, obecnie ponad 103000km)

4) Ile musiałeś włożyć po zakupie? (wymiana oleju)

5) Ile wydajesz miesięcznie na paliwo i ile km robisz? (jezdze głownie w kolo komina, czasem trasa)

6) Ile wydałeś na naprawy i przez jaki okres czasu? (wymiana oleju, filtrow x2, tarcze i klocki z tylu, nowe opony letnie) wszystko od wrzesnia 2016 do dzisiaj.

 

LPG możesz założyć tylko to spory koszt przy TFSI...

Edytowane przez kanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...