Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX - prośba o analizę logów - przyśpiesza falująco.


Kapuchon

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, że przy 0.3 bar powinna zacząć się ruszać ? Masz rację, byłem przekonany, że tam jest podciśnienie i jakoś tak mi w łbie utkwiło. Żeby sprawdzić gruszkę WG to wystarczy, że w wężyk od N75 podłącze się manometrem nawet taki do kół i napompuje 0.3 bara - wtedy sztanga ma zacząć się ruszać a przy 0.6 ma być koniec jej pracy ? Do tego po nabiciu ciśnienia 0.6 ma utrzymać to ciśnienie - dobrze rozumiem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak możesz mniej więcej zrobić, przy 0,3 powinna sie zacząc ruszać, najlepiej spróbuj poprostu od tego co teraz masz poluzować sztange o jakie dwa obroty nakrętek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Łukasz13 napisał:

No tak możesz mniej więcej zrobić, przy 0,3 powinna sie zacząc ruszać, najlepiej spróbuj poprostu od tego co teraz masz poluzować sztange o jakie dwa obroty nakrętek.

Z tego co widzę w Bexie żeby to podregulować to muszę szarpać zderzak na glebe z chłodnicą ? 

Zrobiłem dziś logi na starym N75 z końcówką E - jeździ tak samo jak na początku postu, nie wpada odrazu w tryb awaryjny jak przy zastępczym n75 ale świst jakby trochę mniej słyszalny albo mi się tylko wydaje.

log na starym n75 z odpięta wtyczką i nowymi wężykami - wygląda bardzo podobnie do tego z tym drugim n75

http://vaglogi.pl/log-118_115_AC1Ev.html

na starym n75 z nowymi wężykami 

http://vaglogi.pl/log-118_115_v98Rj22.html

 

Edytowane przez Kapuchon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztangę masz dobrze ustawiona. Ładuje lekko ponad 0.3 bar. 

Żeby regulować nie trzeba ściągać zderzaka ?

Jak dla mnie to raczej problem n75, spróbował bym chyba nowego z aso

Edytowane przez cysiek18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, tez bym obstawil n75, ale upewnij sie najpierw, ze przewody od Nki cale sa :) ogolnie koszt nie duzy bo bodajze 140 zl w aso takze mysle, ze nie ma co cudowac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody wymienione na nowe, n75 w Aso 240 złociszy, mówicie że to będzie to ? Jednak musi być taki z końcówką E ? Zastępczy który posiadam wygląda na sprawny ale ma C na końcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dziś N75 na nowe z Aso, nie wpada w tryb awaryjny, przyśpiesza wydaje mi się jednostajnie ale to sprawdzę dokładnie na trasie w weekend,  ciągnie dobrze natomiast przy około 2.5-3 tys rpm. bardzo wyraźnie słychać upuszczanie ciśnienia i już tak nie ciągnie - postaram się jutro wrzucić logi ale tak być powinno czy nie ? Poprawcie mnie jeśli się mylę ale wydaje mi się, że taki świst powinien nastąpić po odpuszczeniu gazu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego za dużo to już nie zdziałasz, to upuszczanie ciśnienia przez dv jest przez przeładowanie, ecu tak próbuje ogarnąc  upuszczając dv-ką. Możesz poprawić program i wtedy da się programowo ogarnąc to przeładowanie, albo próbować poluzować sztangę do momentu aż nie będzie przeładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Kolego za dużo to już nie zdziałasz, to upuszczanie ciśnienia przez dv jest przez przeładowanie, ecu tak próbuje ogarnąc  upuszczając dv-ką. Możesz poprawić program i wtedy da się programowo ogarnąc to przeładowanie, albo próbować poluzować sztangę do momentu aż nie będzie przeładowania.

Czyli gdyby to była seria to wszystko by było ok a w moim przypadku z racji programu już tak ma być czy szukać kogoś do poprawienia tego? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tak być, teraz bez sensu przeciążasz sprzęgło i reszte, możesz spróbować poluzować sztange, przeładowanie powinno być mniejsze, albo skorygować program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda w tej chwili - jest bardzo źle ?  Przy okazji zapytam bo to mój pierwszy doładowany silnik, czy to normalne że przy upałach 30 stopni na zewnątrz wyraźnie czuć spadek mocy ? Nie jest jakiś duży ale da się zauważyć, może czyszczenie icków coś pomóc ? 

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_5VAKm.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program do zdecydowanej poprawy bo masz spore przeladowanie. Tak jezdzic nie mozna na dluzsza mete.

W wysokiej temperaturze jasne ze bedzie spadek mocy. Mycie ickow moze cos delikatnie pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...