Skocz do zawartości
IGNOROWANY

300 km z 2.0 tfsi


daglas

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby co wtryski z S3 mam nówki po 530 zl za jeden

Kod boscha

0 261 500 037

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie apropo wtryskow...

Z racji tego ze dorwanie wtryskow od s3 graniczy z cudem mam pytanie apropo jakiejs alternatywy 

Wtryski w bgb i bul sa takie same ? 

Moje wtryski juz przelataly ponad 200 tys a mam do kupienia wtryski z bula po przebiegu 10  tys. Ile one mocy udzwigna na spokojnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są dokładnie te same inne były w S3,ja do siebie kupiłem nowe z S3 i dałem za nie 323 £ i gość u którego kupowałem ma czy miał sporo nowych części do Audi i VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jeszcze apropo numerow. Do bula, bgb bwa byly wtryski z literka A ba koncu. A kupujac wtryski na ktorych zrobie te 300 km to tylko te z koncowka F ? Widzialem ze sa jeszcze z koncowka E, L,D. Moze ktores jeszcze maja te same parametry pracy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300 koni zrobisz na serii bez problemu, nie kupuj mocniejszych. Wtryski z S3 maja tylko końcówkę F. Jezeli twoje niedomagają to jak ja wsadzę te z S3 moge Ci odsprzedać moje seryjne z bula, maja 120 tys nalotu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, HOLMATRO napisał:

300 koni zrobisz na serii bez problemu, nie kupuj mocniejszych. Wtryski z S3 maja tylko końcówkę F. Jezeli twoje niedomagają to jak ja wsadzę te z S3 moge Ci odsprzedać moje seryjne z bula, maja 120 tys nalotu. 

Do ilu mozna na nich robic bezpiecznie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mysle, ze 300 to juz ich bezpieczny max , ciezko znalesc informacje o wtryskach do gdi , niby gdzies znalazlem ze maja okolo 650 cc wydajnosci ale to nijak nie pokrywa sie np. do wartosci wtryskow z mpi :)

prawda jest taka, ze jak ma sie mozliwosc to trzeba probowac na zywym organizmie , podpinasz vaga testujesz , sprawdzasz czas wtrysku czy gdzies nie ucina paliwa etc . mysle, ze predzej pompa wysokiego cisnienia gdzies w srodkowym zakresie obrotow bedzie siadac niz te wtryski :)

Edytowane przez KubiaK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, KubiaK napisał:

no mysle, ze 300 to juz ich bezpieczny max , ciezko znalesc informacje o wtryskach do gdi , niby gdzies znalazlem ze maja okolo 650 cc wydajnosci ale to nijak nie pokrywa sie np. do wartosci wtryskow z mpi :)

prawda jest taka, ze jak ma sie mozliwosc to trzeba probowac na zywym organizmie , podpinasz vaga testujesz , sprawdzasz czas wtrysku czy gdzies nie ucina paliwa etc . mysle, ze predzej pompa wysokiego cisnienia gdzies w srodkowym zakresie obrotow bedzie siadac niz te wtryski :)

W jakich to grupach sprawdzac i jakie wartosci powinny byc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajde to Ci tu wrzuce ktore grupy warto sprawdzic ale moim zdaniem nie ma co kombinowac zbytnio , chcesz okolice 300 zostaw serie , celujesz juz wyzej zmien wtryski i tyle , sam fakt, ze wtrysk wydoli to jedno ale druga kwestia, ze juz sie bedzie niezle pocil a takie od S3 do 500 wydola... i druga sprawa, ze powyzej 300 tez juz bys musial wzmocnic pompe mechaniczna zeby to mialo rece i nogi . no ja widze to tak , ze albo bieda edyszyn czyli hybryda i dp albo WSZYSTKO juz bo takie dziubanie nie ma sensu . czyli k04 , dp , fmic , wtryski od s3, wklad pompy autotecha, jakis dolot mocniejszy , przelot caly i tak dalej i tak dalej ... a suma sumarrum sprzedajesz b7 dokladasz tyle ile bys wjebal w te mody i kupujesz c6 z 3.0 tfsi zmieniasz kolko i masz 450 koni i smuteczek z tych modow xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełna zgoda z tym co pisze Kuba.

Z poważniejszymi modami mechanicznymi w B6/B7 nie ma co przesadzać bo robią się koszty niewspółmierne do wartości auta.

No chyba, że dla kogoś koszty nie odgrywają roli. 

Przekroczenie pułapu 300-330 PS w tej budzie to już spore kwoty.

Wg. mnie a ok. 300 PS/400 nm to rozsądny kompromis osiągów/użyteczności/bezawaryjności auta co dzień/kosztów,

Pozdrawiam

 

Edytowane przez black4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madrych to i warto posluchac :) dorwe jakies seryjne wtryski wna takim razie bo moje mam po przelocie prawie 230k a koszt nie za wielki

 

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6922797837

A to tez od s3 a inny numer

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał

Tyle, że te wtryski z link'a pochodzą z najnowszej generacji S3 8V.

Do A4 B7 TFSI P&P pasują wtryski z S3 8P

Numer części OEM : 06F 906 036 F

Poniżej znajdziesz wykaz aut z kodami silników do których te z S3 8P pasują P&P:

http://sidmotorsport.pl/en/wtryskiwacze/48-bosch-audi-s3-tfsi.html

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.05.2018 o 14:14, baloquattro napisał:

Przepraszam za pytanie niegodne posiadacza 2.0 T ? Jakie spalanie będzie miało takie 300 tfsi ? Jak wtryski od s3 i pompa mocniejsza znaczyło by, ze większe spalanie. Ktoś się orientuje o ile % podkręcana jest dawka paliwa ?

333KM - Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe i zmianie biegów ok 3500rpm zaczyna się na 14.3l na zimnym i spada do 12.4l. Trochę spokojniejsza jazda po mieście (zmiana biegów ok 2000rpm) spada do 11.3l. Eco nie wiem, bo nie praktykuje.

Teraz szykuję się na zakucie motoru i zmianę programu, aby uzyskać 400+.

W dniu 4.06.2018 o 10:46, black4 napisał:

Michał

Tyle, że te wtryski z link'a pochodzą z najnowszej generacji S3 8V.

Do A4 B7 TFSI P&P pasują wtryski z S3 8P

Numer części OEM : 06F 906 036 F

Poniżej znajdziesz wykaz aut z kodami silników do których te z S3 8P pasują P&P:

http://sidmotorsport.pl/en/wtryskiwacze/48-bosch-audi-s3-tfsi.html

Pozdrawiam

U mnie wylądowały te wtryskiwacze też p&p i w pełni robią swoje:

http://sidmotorsport.pl/en/wtryskiwacze/75866-bosch-audi-s3-tfsi.html

Edytowane przez Ink
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info Łukasz.

Btw. Modyfikowałeś wkład pompy hpfp?

Jaką kuciznę wrzucasz?

Turbo masz K04?

To na Twoim setupie auto musi już śmigać.

Btw2. Gdzie stroiłeś,

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, 

Jakie jest Wasze zdanie na temat wymiany oleju w tipie, przed zwiększeniem mocy ? CZy statyczna czy dynamiczna wymiana czy update softu skrzyni wymagany ? Mam przelot 160 tys. 90% autostrada. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie wymiana powinna być mniej więcej co 90-100tyś,a wymiana przed zwiększeniem mocy jest dobrym pomysłem i wiadomo,że po zwiększeniu mocy skraca się interweniał wymian olejów chodzi mi o silnik i skrzynię.A wymiana z tego co sobie przypominam to dynamiczna i oryginalny olej,przy sofcie skrzyni nic się nie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, black4 napisał:

Dzięki za info Łukasz.

Btw. Modyfikowałeś wkład pompy hpfp?

Jaką kuciznę wrzucasz?

Turbo masz K04?

To na Twoim setupie auto musi już śmigać.

Btw2. Gdzie stroiłeś,

Pozdrawiam

 

Obecny setup jeśli chodzi o moc z grubsza to:

Garrett GTX2860R wersja T25 0,64 A/R (Bez custom wydechu nie pasuje. Kolektor też był modyfikowany, aby się wszystko zmieściło pod odpowiednim kątem zgodnie ze sztuką. Wszystkie przewody na zamówienie na wymiar dosłownie na milimetry tak więc uważać, bo to nie P&P i była z tym masa "zabawy") + HPFP LOBA  EA113 do 2.0 TFSI + wtryskiwacze od S3 + pełny podwójny wydech 3" z sportowymi katalizatorami z firmy EL-TEC (polecam firmę w 100%) z 4 końcówkami akrapovic evolution carbon 90mm + FMIC na zamówienie idealnie na wymiar też z EL-TEC z wydajnością do 500KM + sztywny dolot z wydzieloną strefą zimnego powietrza i filtrem stożkowym K&N + chip. Setup obecnie mocno na wyrost w stosunku do obecnej mocy, bo kompletowane wszystko jest pod zakuty motor i moc 410KM+.

Strojone w VTG Warszawa, ale polecić nikomu tej firmy niestety nie mogę, a wręcz przeciwnie każdemu będę odradzał. Osobiście nigdy już do nich samochodu nie oddam. Samochód stał u nich miesiąc czasu (miały być 3 dni), a w trakcie ich prac poszła głowica i tłok w 1 cylindrze oraz parę innych rzeczy w zdrowym silniku - przyczyna zbyt wysoka temperatura przez co 4 nowe (nigdy nie używane kupione prosto z sida, a więc o lewiźnie z allegro nie ma mowy) wtryskiwacze poszły do kosza. Wtryskiwacze były wysłane na gwarancje i BOSH jasno stwierdził, że uległy przegrzaniu podczas źle przeprowadzonego strojenia (źle dobrana mieszanka paliwa - zbyt dużo powietrza podało mocne turbo garretta co zwiększyło wartość energetyczną mieszanki), przez co nie trzymają parametrów producenta (wszystkie 4 sztuki, zdjęcie dam poniżej z testów przeprowadzonych wcześniej na zlecenie VTG). VTG wstępnie miało wziąć winę na siebie oraz wszystkie koszta naprawy, a finalnie stwierdzili, że wina jest wadliwych, starych lub źle zamontowanych wtryskiwaczy, które źle dawkowały paliwo, dlatego został stopiony pierwszy tłok bo mieszanka była zła przez wadliwe wtryskiwacze, a nie błąd podczas strojenia. Rączki umyte. VTG chciało więc bym pokrył koszt naprawy tj. ponad 2500 zł + 2000 za chip + 200 za prace między innymi z blow-off + koszt wtryskiwaczy (drugi nowy zestaw 4 sztuk czyli kolejne 1800zł). Nie miałem wtedy jeszcze informacji o tym co było faktycznie przyczyną usterki wtryskiwaczy, a więc koszt wtryskiwaczy wziąłem na siebie - teraz żałuję. Kosztów naprawy silnika na szczęście udało się uniknąć po długiej wymianie zdań trwającej parę dni. Po odbiorze samochodu okazało się, że silnik przy redukcji traci moc, obroty spadają do 300-350rpm. Błąd: zbyt małe ciśnienie paliwa na biegu jałowym. Przyczyna: zbyt słaby blow-off (VTG samo wskazało jaki należy kupić i oczywiście był nowy), który wyrzucał w atmosferę zbyt mała ilość powietrza, przez co proporcje mieszanki przez ułamek sekundy były zachwiane, czego efektem był spadek obrotów po wciśnięciu sprzęgła i czasem gaśnięcie silnika. Problem rozwiązany (wymiana blow-off) przez inny warsztat, bo VTG już nie ufam, a normalnie powinienem pojechać tam z reklamacją źle wykonanej usługi strojenia. Jestem w 100% przekonany, że chłopacy z VTG chcieli dobrze wykonać swoją pracę, ale delikatnie mówiąc im nie poszło. Jak się okazało ich błąd ze złym doborem mieszanki, a dokładnie zbyt dużą ilością powietrza naraził mnie na dodatkowe koszta w postaci konieczności zakupu nowego zestawu wtryskiwaczy, masę nerwów i brak samochodu przez miesiąc czasu, a następnie i tak konieczność poprawek przez inny warsztat i kolejne koszta. Tak więc profilaktycznie radzę panowie trzymać się z daleka i wybrać inna firmę. ;)

Spoiler

qmxKhrU.jpg

PoFn2xK.jpg

Co do kucizny to robiłem tylko wstępne rozeznanie i będę się za to zabierał pewnie najwcześniej w sierpniu. Plan jest taki by go zakuć na 480-500KM, aby utrzymało 410KM+ które na tym setupie jak się okazało jest do osiągnięcia. Obecnie założony "kaganiec" na 333KM ze względu na brak zakutego motoru.

Edytowane przez Ink
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz wielkie dzięki za tak szczegółowy opis modów.

Projekt już jest wyjątkowy a zapowiada się unikat jak na B7 TfSI.

Przykro słyszeć o przejściach z VTG.

Pewnie to niewielka pociecha ale nie jesteś jedynym, któremu po modach u nich popłynął tłok.

Kiedyś po zakupie auta robiłem u nich soft.

Niestety wówczas nie miałem tej wiedzy.

Podejrzewam, że wgrali mi gotowca.

Wykres z hamowni opiewał na jakieś abstrakcyjne wartości ( np.max. moment na serii K03 420 nm.).

Rozumiem, że po testach wtrysków u Boscha, VTG jakąś część kosztów wzięło na siebie?

Łukasz czy na setup taki jaki masz obecnie (333 PS) konieczny jest upgrade wkładu pompy hpfp?

Btw. Jaki max moment obr. wyszedł po strojeniu?

Rozumiem, że sprzęgło modyfikowałeś?

Gdzie obecnie zamierzasz przeprowadzać mody mechaniczne/strojenie?

Widzę, że do naszych tfsi dostępne są sety niemieckich kutych tłoków Wossner:

http://top-tune.pl/kute-tloki-wossner-comp-921-20t-fsi-16v-audi-vw-seat-skoda-forged-pistons-set-p-113.html

Dzięki raz jeszcze,

Daj pls znać jak idzie postęp modów auta,

Wpadaj na spoty warszawskiego klubu A4 (wtorki 19 pod dworcem stadion),

Powodzenia,

Pozdrawiam

 

Edytowane przez black4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, black4 napisał:

Łukasz wielkie dzięki za tak szczegółowy opis modów.

Projekt już jest wyjątkowy a zapowiada się unikat jak na B7 TfSI.

Przykro słyszeć o przejściach z VTG.

Pewnie to niewielka pociecha ale nie jesteś jedynym, któremu po modach u nich popłynął tłok.

Kiedyś po zakupie auta robiłem u nich soft.

Niestety wówczas nie miałem tej wiedzy.

Podejrzewam, że wgrali mi gotowca.

Wykres z hamowni opiewał na jakieś abstrakcyjne wartości ( np.max. moment na serii K03 420 nm.).

Rozumiem, że po testach wtrysków u Boscha, VTG jakąś część kosztów wzięło na siebie?

Łukasz czy na setup taki jaki masz obecnie (333 PS) konieczny jest upgrade wkładu pompy hpfp?

Btw. Jaki max moment obr. wyszedł po strojeniu?

Rozumiem, że sprzęgło modyfikowałeś?

Gdzie obecnie zamierzasz przeprowadzać mody mechaniczne/strojenie?

Widzę, że do naszych tfsi dostępne są sety niemieckich kutych tłoków Wossner:

http://top-tune.pl/kute-tloki-wossner-comp-921-20t-fsi-16v-audi-vw-seat-skoda-forged-pistons-set-p-113.html

Dzięki raz jeszcze,

Daj pls znać jak idzie postęp modów auta,

Wpadaj na spoty warszawskiego klubu A4 (wtorki 19 pod dworcem stadion),

Powodzenia,

Pozdrawiam

 

Wtryskiwacze wróciły od Bosha w tym tygodniu i prawdę mówiąc chyba nie mam siły się z nimi męczyć o zwrot kosztów. Zdrowie psychiczne w tym przypadku chyba jednak ważniejsze. Szkoda tylko, że wtryskiwaczy benzynowych nie da się naprawiać tak jak do ropniaka...

Jeśli chodzi o hpfp to tak, okazało się, że po zmianie turbo na mocniejsze trzeba było dać mocniejsze wtryskiwacze, bo wypadał zapłon i wystrojenie wszystkiego było niemożliwe. Dlatego wpadły wtryskiwacze od Bosha i jako komplet postanowiłem dać nową pompę, bo dowiedziałem się, że stara nie pociągnie tego zestawu w odpowiedni sposób. Wybór był między pompą loba, a  Auto-Tech. Po paru rozmowach z różnymi osobami postawiłem na loba, głównie ze względu na to, że jest to pompa bezobsługowa i nic nie trzeba w niej zmieniać. P&P prosto z pudełka do samochodu. W sid pracują bardzo fajni ludzie i można się z nimi dogadać co do ceny. Moment po strojeniu z racji tego, że turbo praktycznie przez "kaganiec" prawie nic nie dmucha to tylko 380nm. Podobno musi samochód pojeździć na tym delikatnym chipie z 2-3 miesiące by nowy tłok i turbo się ułożyło, dlatego właśnie zakucie będzie w sierpniu.  Sprzęgło jeszcze seria, ponieważ nadal zbieram informacje na temat tego jaki zestaw wybrać ze względu na fakt, że to jest dailycar. Kolejne modyfikacje będą przeprowadzane najprawdopodobniej w Pachura Moto Center, bo tym razem chcę oddać samochód w znane mi ręce.

Btw. została wymieniona jeszcze pompa oleju na mocniejszą. Miała wpaść z 1.8T bez wałków, ale finalnie wpadła wzmocniona na wałkach, aby nie rezygnować z kultury pracy motoru.

A co do spotów to właśnie wybieram się w tym lub przyszłym tygodniu. Wszystko zależy od tego czy czarnulka wróci do mnie do wtorku, ponieważ jest tam teraz trochę dłubane.

Edytowane przez Ink
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawe i przemyślane mody.. też idę w tym kierunku, za 2-3 tygodnie powinienem mieć 330-340 kucy w swojej. Fajnie że szeroko opisales swoje perypetie i zakres prac, jest co naśladować. Czekam na temat w dziale "moje auto"...:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...