xsebo1 11 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Zgadza się, przeoczyłem obroty. Olej w dolocie to normalka przy tym silniku, więc jeśli się pokazuje na łączeniu to prawdopodobnie tam jest nieszczelność. Są wciskane w rowki kolektora, groszowa sprawa Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryan 1 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 fotka na szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryan 1 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 ze tak pozwole sobie wrocic do tematu , bo droga dedukcji doszedlem to pewnego wniosku generalnie przy odpalaniu pojawia sie chmura - niebieska moze uszczelniacze zaworowe są walniete ? olej sobie splywa do cylindra na postoju i przy odpaleniu ma problem zapalic , a jak juz łapie to przepala olej co by tłumaczyło podwyzszone obroty. jak wypali całosc to wszystko bangla to tez by tłumaczyło dobre jałowe obroty i brak przejscia testu przez katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się