Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[a4 b5 1.8 adr] Po dodaniu gazu wypadaja zaplony i cos cyka pod kierownica


tom_gdansk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pomozcie zdiagnozowac problem.

Auto na wolnych obrotach chodzi pięknie, po dodaniu gazu jakby go zalewalo, wypadaja zaplony, brak mocy, dławi się.

W momencie kiedy wypadają zaplłony pod kierownica coś cyka, i w tym momencie wskazówka od obrotów momentalnie spada do 1000 obr.

Po chwili schodzi na wolne obroty i pracuje równo.

Wyczyszczona przepustnica, przepływka, po tym adaptacja zrobiona VAGiem

Zauważyłem że po dodaniu gazu gruszka pod przepustnicą stoi w miejscu , cięgno luzuje się a gruszka stoi w miejscu- gruszkę sprawdziłem - jest sprawna nie przepuszcza.

Ktoś ma pomysł ?

Edytowane przez tom_gdansk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę - czy może ktoś wstawić film na YT prawidłowej pracy gruszki pod przepustnicą , jak powinna działać przy wysokich obrotach. Wersja ADR przedlift 95r , gruszka pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu.

VAG Com pokazał takie błędy:

00771 - Fuel Level Sensor (G)

00769 - Coolant Temperature Sensor at Engine Outlet (G82)

Edytowane przez tom_gdansk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ta gruszka wygląda w adr ?

W 97r. Jest ta gruszka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka znajduje sie kolo przepustnicy , jej ciegno polaczone jest z kolem linki gazu.

Zauwazylem jedna rzecz jak wkreci sie na wyzsze obroty i zaczyna go dusic, puszcze gaz to bardzo wolno obroty schodza do minimum. Wtedy pracuje idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto naprawione. Czujnik temperatury nie miał wpływu na prace silnika- nie został wymieniony i działa prawidłowo- błąd mógł być chwilowy. 
Wymienione elementy: czujnik położenia wałka G28- VAG wywalił błąd, przepływka- nie miałem 100% pewności co do jej działania, przepustnica- mimo czyszczenia nadal nie pracowała idealnie. Wszystko wymienione naraz nie bawiłem się w testowanie po wymianie każdego elementu. 
Auto pracuje równo, w całym zakresie obrotów. 
Może komuś przyda się moja informacja. 
Jeżeli tak - daj plusa

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz ciekawe co pomogło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko że wcześniej podmieniłem cewkę i kable , nic nie pomogło.

Podejrzewam że przyczyną był czujnik położenia G28

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...