Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t niedogrzewanie + spadek temp w trasie


WYSKUN

Rekomendowane odpowiedzi

:siema:

Przejde do sedna sprawy: błędów na VAGu brak

silnik bardzo wolno zaczął się dogrzewać, jak jade ok 70-100km/h to na blacie i na VAGu temperatura waha się w okolicach 65 stopni, w korkach w miescie dojdzie do 85 i w trasie znowu spada.

Ja to rozumiem, że termostat zablokował się w pozycji otwartej i trzeba kupić nowy termostat (lub wkład? nie wiem nie znam się:)? zgadza się?

Czy jakąś inną diagnozę zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, WYSKUN napisał:

:siema:

Przejde do sedna sprawy: błędów na VAGu brak

silnik bardzo wolno zaczął się dogrzewać, jak jade ok 70-100km/h to na blacie i na VAGu temperatura waha się w okolicach 65 stopni, w korkach w miescie dojdzie do 85 i w trasie znowu spada.

Ja to rozumiem, że termostat zablokował się w pozycji otwartej i trzeba kupić nowy termostat (lub wkład? nie wiem nie znam się:)? zgadza się?

Czy jakąś inną diagnozę zrobić?

odpal samochód i po paru minutach jak zacznie łapać temperature sprawdź czy wąż idący od termostatu robi się ciepły jak tak to 100% termostat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa o tym co na zdjęciu czy obojętnie który od układu chłodzenia?

 

A jeśli nie robi się ciepły to ?

aaa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, WYSKUN napisał:

Mowa o tym co na zdjęciu czy obojętnie który od układu chłodzenia?

 

A jeśli nie robi się ciepły to ?

aaa.jpg

nie termostat masz pod kolektorem dolotowym od niego idzie wąż na duł do chłodnicy 

Jeśli nie robi się ciepły przed osiągnięciem ~90c  to znaczy ze termostat jest sprawny ale z tego co piszesz to wychodzi 100% termostat

 

Edytowane przez dawid221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, WYSKUN napisał:

dzięki. Sprawdze z rana

nie ma sprawy 

wracając do twojego pytania wyżej to u ciebie jak coś to jest sam wkład wiec cena nie wielka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dniach dobiorę się do termostatu tylko czy rozebranie go to jakaś komplikacja czy łatwo dostać się do tego wkładu?

 

ten jest ok?

 

https://www.iparts.pl/czesc/termostat-ukladu-chlodzenia-calorstat-by-vernet-th627387j,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,1-8-t-150km,5-4731-15506-100095-0-215-th627387j.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, WYSKUN napisał:

na dniach dobiorę się do termostatu tylko czy rozebranie go to jakaś komplikacja czy łatwo dostać się do tego wkładu?

 

ten jest ok?

 

https://www.iparts.pl/czesc/termostat-ukladu-chlodzenia-calorstat-by-vernet-th627387j,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,1-8-t-150km,5-4731-15506-100095-0-215-th627387j.html

tak ten będzie dobry ale jak poszukasz na internecie to za około 50 złoty można dostać oryginalny  

jak masz kanał to bez problemu go wymienisz ale bez też się da obudowa termostatu jest przykręcana na 2 śruby do bloku odkręcasz wyciągasz stary wkładasz nowy zalewasz płyn i śmigasz dalej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, dawid221 napisał:

tak ten będzie dobry ale jak poszukasz na internecie to za około 50 złoty można dostać oryginalny  

 

Tak jak kolega napisał-zapakuj ori, zamienniki lubią często padać niedługo po montażu, kolega przerabiał ten temat ostatnio w A3, miał to samo z temperaturą jak u Ciebie, zamiennik padł po 2 tyg...kupił ori i jest spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze mówicie.

Tylko tę ori to w aso czy kogoś polecacie kto sprzedaje ori?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpaliłem auto i jak temperatura ledwo ruszyła się na wskazówce powyżej 50 sttopni a wąż pod termostatem był ciepły. Nie gorący ale ciepły. czyli termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, WYSKUN napisał:

odpaliłem auto i jak temperatura ledwo ruszyła się na wskazówce powyżej 50 sttopni a wąż pod termostatem był ciepły. Nie gorący ale ciepły. czyli termostat

 

12 godzin temu, WYSKUN napisał:

Dobrze mówicie.

Tylko tę ori to w aso czy kogoś polecacie kto sprzedaje ori?

no to jak wąż robi się ciepły po odpaleniu to znaczy ze termostat masz uchylony cały czas i puszcza cały czas płyn na chłodnice przez co nie łapie temperatury .

na allegro znalazłem niby oryginalny : http://allegro.pl/vw-passat-b2-b3-b4-b5-1-6-1-8-t-1-9-tdi-termostat-i7247176225.html

Ale najlepiej zadzwoń sobie do aso i zapytaj w jakiej cenie maja bo czasem bywa ze jest taniej niż na internecie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem. Pomogło:)

dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...