Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF


greengrass

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie proszę o ocenę logów i błędów

Statyczny:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_SiArdxE.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_dhRQG.html
Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_16dHW.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_NS3aH.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5Lh4T.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_kG96iq.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_zbJh8.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_eQJr956.html
Grupa 016: http://vaglogi.pl/log-016_zT30F.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_MMnVfk.html
Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_35m2ClS.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_95Gq6X.html

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AVF.LBL
   Controller: 038 906 019 LJ
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  5934
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 63251
   VCID: 6AA741AB0567
   WAUZZZ8E34A252680     AUZ6Z0D0093640
1 Fault Found:
17931 -  Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal
            P1523 - 35-10 -   - - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.       Labels: 8E0-959-433-MIN.LBL
   Controller: 8E0 959 433 AR
   Component: Komfortgerát T85    1310
   Coding: 06976
   Shop #: WSC 63251
   VCID: 817586079811
4 Faults Found:
01366 -  Opened Due to Crash Signal
            36-10 -  Open Circuit - Intermittent
00955 -  Key 1
            35-10 -   - - Intermittent
01331 -  Door Control Module; Driver Side (J386)
            49-10 -  No Communications - Intermittent
01705 -  Selection Switch for Mirror-Adjust (E48)
            27-10 -  Implausible Signal - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie, pompki w super stanie, synchro na 0, nawet nie skacze, elegancko. Jedynie co to przepływka jakoś dużo bije, wydaje mi sie ze zbyt duzo :P Pozatym elegancko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Sentec napisał:

Według mnie, pompki w super stanie, synchro na 0, nawet nie skacze, elegancko. Jedynie co to przepływka jakoś dużo bije, wydaje mi sie ze zbyt duzo :P Pozatym elegancko :P

Ok, dzięki za odpowiedź, EGR był wymieniany a znalazłem taką informację: " Jeśli zawór EGR jest zaślepiony lub wyłączony programowo, zmierzona masa powietrza przez przepływomierz będzie znacząca wyższa tj. 350-500mg/R."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie moje, właściciel wymieniał. Czyli przepływa raczej do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, do konca Ci nie powiem, poczekaj może na opinię mądrzejszych odemnie. W kazdym badz razie no zauwazyłem cos co odbiega od normy, wiec mozliwe, ze cos jest z tym nie tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robiłem podczas oglądania auta. Da się coś powiedzieć więcej po nich? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR działa poprawnie, bo widać, że zmienia wartości po przegazówce, jakbyś logował dłużej to byś widział, że potem wartości oscylują wokół zadanej (po dotknięciu pedału gazu). 

Wartości w trybie "EGR zamknięty" są zawsze wysokie, bo silnik dostaje czyste powietrze, jego amsa jest wtedy duża. Przy "EGR otwartym", masa powietrza wędruje w okolice 250 mg, ze względu na dopuszczanie spalin z kolektora wydechowego... 

Jakbyś zrobił BS grupy 003 to byś widział o co chodzi... Dlatego przy zaślepionym EGR masz caly czas czyste powietrze - które MAP pokazuje jako ~ 450 mg... 

Bardziej bym się martwił tymi sygnałami z wystrzelenia poduchy i błędem airbaga... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, auto sprawdziłem całe czujnikiem i na podnośniku od spodu nie widać nigdzie znaków uderzenia, lakier na całym aucie, łącznie z wnękami jest w granicach 150um we wnękach 70um. Możliwe że ktoś wymienił cały element pod kolor a uderzenie było niewielkie. Na forach znalazłem jeszcze informację, że taki błąd może powodować zwarcie w instalacji elektrycznej lub zaśniedziałe styki. 

Tu podaję link

Dodam jeszcze, że w samym sterowniku poduszek błędu nie ma. Ten błąd który występuje jest w silniku.

Cytat

Address 15: Airbags       Labels: 8E0-959-655-84.LBL
   Controller: 8E0 959 655 J
   Component: Airbag 8.4EP        1002
   Coding: 0010602
   Shop #: WSC 63251
   VCID: 3E0FBDFB296F
No fault code found.

Generalnie błędów nie da się wykasować zwykłym vagiem. Jeśli chodzi o zamki i piloty zdalnego sterowania to oba działają, pytanie czy w związku z tymi błędami zapisanymi w sterowniku, nie będzie za jakiś czas problemu z zamykaniem i otwieraniem auta?

Edytowane przez greengrass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...