1.8 T AVJ 150 km LOGI prośba o analizę logów
0

    27 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam

    prośba o zerkniecie na logi- robiłem pierwszy raz zgodnie z instrukcja na yt  wiec nie wiem czy dobrze 😎

    audi a4 b6 1.8 t avj, 150 km , LPG stag z modyfikacji to filtr wkładka k&n 

    https://wetransfer.com/downloads/3ccaa3b6479def307af27d3cb04e7e4520180514180146/a5f0c6f77e8be79ad0fda0227d9cddf320180514180146/f212bc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Logi wrzuć np. na vaglogi.pl

    Poza tym logi w benzynie robi się do odcinki i grupy jakie powinieneś zrobić to 2+33 3+20 i 115+118 - dynamiczne na pb, a na lpg tylko 2+33

    Edytowane przez przem8

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok jutro ponawiam probe wg sugestii

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dziś logi zrobione powinno być ok ale do odcinki nie zrobiłem ok 5 tys - zbyt mała prosta na rozpędzenie 

    prośba o ocenę 

    dynamiczne na PB

    http://vaglogi.pl/log-002_033_uN1j0.html

    http://vaglogi.pl/log-003_020_b20hv5T.html

    http://vaglogi.pl/log-115_118_iHh1H3.html

    dynamiczny na LPG

    http://vaglogi.pl/log-002_033_ED2hp.html

    statyczny 

    http://vaglogi.pl/log-032_D5kud.html

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Co się stało z logiem 115+118? Przepływka zaniża.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Log 115 118 taki wyszedl nie wiem czemu moze cos zle poszlo 

    A przeplywka zaniza tzn probowac ja czyscic czy inne pomysly? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    i jak turbina - jest ok ?

    ile mniej wiecej km pokazuje ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    3 godziny temu, patis33 napisał:

    i jak turbina - jest ok ?

    ile mniej wiecej km pokazuje ?

    Log 115+118 musisz powtórzyć, bo coś poszło nie tak, akurat on jest od turbo.

    Po przepływie to jest jakieś 120-130km. Powtórz log to coś więcej będzie wiadomo. Sprawdź szczelność dolotu

    Edytowane przez przem8

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Przez pomyłkę dodałem post nie w tym temacie, wybacz ;/

    Edytowane przez Kapuchon

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przeplyw zanizony, powinien w serii byc 120g, mieszanka z tego powodu zapewne nie prawidlowa + problem z zaplonem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przepływka do sprawdzenia bo zaniża, do tego spore stuki w 020. Może być problem np ze świecami, katem lub paliwem.

    Doładowanie raczej w normie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wywala mi błąd kata i sondy więc pewnie od tego zacząć trzeba 

    jutro sprawdzę jeszcze świece 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To jak wywala blad to duza szansa ze od kata. Moze byc przypchany. Montuj dp albo wywalaj srodek. Turbina odzyje przy okazji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    16 minut temu, patis33 napisał:

    druga sonde da sie wyłaczyć vagiem ?

    Nie u tunera i przy okazji SAI pasuje wyłączyć. Na forum ktoś robi dp, musisz poszukać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    od dzięki  :thumbup1:

    działam z tematami 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak chcesz DP to pisz do Tomek Kafara na FB, on ma w dobrych cenach. Jak sie nie zdecydujesz to mam kata w bdb stanie na opchniecie :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie rozebrałem dzisiaj przepływkę przeczyściłem i zrobiłem logi- ale chyba nic nie polepszyło się - proszę o opinie 

    http://vaglogi.pl/log-003_020_hc06vnX.html

    http://vaglogi.pl/log-002_033_Y9VxU.html

    i pytanie bo w filtrze powietrza zebrała się maź / olej fioletowa i na obudowie przepływki też + w rurze ktora dochodzi do przepływki - co to może być ( zdjęcia niestety które zrobiłę mnie wyszły ) - dodam że 2 tygodnie temu wymieniałem filtr na k&n - czy z niego ten olej może być ?

    świece sprawdzone- biały nalot ( to samo było na sondzie )  i na pierwszych dwóch od zderzaka licząc było trochę oleju 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Biały nalot świadczy raczej o ubogiej mieszance. Jak dolot szczelny to przepływka do wymiany i ta maź to pewnie skutek użytkowania filtra kn'a. Te przepływki są wrażliwe na nadmiar tego oleju... Były kiedyś robione jakieś pomiary i w 1.8t gówno daje ten filtr.

    Uszczelka pod klawiaturą do wymiany jak olej na świecach.

    Edytowane przez przem8

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Filtr dawac daje roznice (stwarza m.in mniejsze opory co zwieksza przeplyw), ale nie o tym mowa. Co do logow to nic sie nie zmienilo, nadal problem z za niskim przeplywem i zaplonem + mieszanka. Jezeli masz mozliwosc to podmien przeplywke na sprawna i porownaj.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam

    prośba o analize logów

    - wymieniłem przepływke - teraz jest 120 g/s - ile teraz koni mniej wiecej - blisko seri  ?

    - wywalony kat- założony  dowpipe - tu podziękowania dla bartez80- DP idealnie pasował i czuć odrazu róznice odmulił się 

     

    http://vaglogi.pl/log-003_020_07MGkU.html

    i jeszcze raz ten sam 

    http://vaglogi.pl/log-003_020_S36jE5O.html

    pozostałe 

    http://vaglogi.pl/log-115_118_DOoZI.html

    http://vaglogi.pl/log-002_033_9guH0.html

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Turbo ospale wstaje. Sprawdź dv, jak jest w porządku to zrób loga 115+118 z odpiętym n75.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Turbo dlugo wstaje + caly czas na bogato leci

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 30.06.2018 o 20:50, DivaynEays napisał:

    Turbo dlugo wstaje + caly czas na bogato leci

    sprawdzę jeszcze dv - na bogato leci tzn co masz na myśli ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4 minuty temu, patis33 napisał:

    na bogato leci tzn co masz na myśli ? 

    Korekty na "-" to bogata mieszanka.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, patis33 napisał:

    sprawdzę jeszcze dv - na bogato leci tzn co masz na myśli ? 

    bogata mieszanka. Sprawdz szczelnosc, bo moze lewego powietrza lapie stad problem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.